sex_stories6 | Adults only

Telegram-канал sex_stories6 - ༺حـكاية👩‍🦰💞👨‍🦰لقاء༻

18765

هاذي القناه خاصة في قصص المحارم الذي لديها قصة خاصه فيه ترسلها لادمن النشر بسريه👇 @S20E25X قصص الورعان 👇 https://t.me/Paederasty

Subscribe to a channel

༺حـكاية👩‍🦰💞👨‍🦰لقاء༻

💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲
/channel/boinker_bot/boinkapp?startapp=boink7115351305
💲Yo check out this dumb game lol 😛

Читать полностью…

༺حـكاية👩‍🦰💞👨‍🦰لقاء༻

لقيت نانا بتقولي بقولك ايه
تعالي نقعد برا نتفرج على التلفزيون
وطلعنا قعدنا برا وشوفت اجمل مىرا بالدنيا اجمل من زوجتي كمان
جسم مرمر ابيض ناصع البياض وملابسه قميص نوم شيفون اسود وسنتيان اسود واندر اسود اللي هو مفتوح من على كس المرا
انا شوفت المنظر دا حسيت إن فيه نار مسكتني وزبي وقف وكأنه عمود خرساني
كل دا وميمي حماتي واقفه امامي وخسيت أنها مستمتعه بنظراتي ليها وعيوني اللي هتاكل جسمها اكل
لقيت نانا قامت وقفت جنب حماتي ومسكت ايديها وحماتي لفت لبنتها بقى الوش في الوش
نانا قالت لحماتي وحشتيني اوي يا ماما
حماتي وانتي كمان يا نانا تعرفي انا باخد المخده اللي عليها صورتك وبحضنها
قالت ليها نانا وليه تاخدي المخده انا مش بعيده عنك
قالت ليها حماتي انا كنت خايفه من نادر ميقبلش الوضع
قالت ليها نانا يا ماما انا قولتلك الف مره نادر بيعشق النيك ومش هيعارض
حماتي قالت ايه رأيك في الكلام دا يا نادر
انا قاعد في زهول وعمال اربط الكلام مع بعضه بس عقلي توقف عن التفكير
قولت ليهم انا مش فاهم حاجه
حماتي بشرمطه ضحكت ضحكه حسيت إن قلبي طار من مكانه
نانا وقتها لفت وشها لوس امها وبدأت تبوس شفايفها وتعض فيها وبدأوا يقلعوا بعض وانا قاعد في مكاني بتفرج في صمت لحد اما بقوا بلبوص من غير ملابس خالص
ونزلت ميمي على كس نانا ترضع بحنيه مره وتعضها مره وتلحس مره ومدخله ثلاث اصابع في كس نانا ونانا تصرخ اااااه اوووووف اااااااااااح جامد يا ماما ااااااااه
حماتي لقيتها لفت من كس نانا وجات عليا وانا قاعد وراحت مقلعاني الشروط وماسكه زبي وبعلوقيه تمشي لسانها على زبي وتلعب في بيضاني بايدها وفي الوقت دا لقيت نانا راحت نائمه على ضهرها وخلت رأسها تحت كس ميمي امها وهاتك يا رضع ويالحس وكأنها بتاكله اكل لحد اما حماتي جسمها كله ارتعش وانتفض وشوفت مياه شهوتها بتنزل افخدها ونامت على وشها
نانا قامت دخلت المطبخ وغابت دقيقه
وطلعت لابسه زبر صناعي بلاستيك وراحت نائمه فوق ميمي ومدخله الزبر الصناعي في طيزها وهاتك يا نيك وميمي تصرخ بس مش بتقول براحه زي باقي النسوان بالعكس بتقول نيكي اجمد دخليه بقوه مترحمنيش
نانا مسكت ايدي وقالت لي تعالي
قولت ليها ايه عاوزه تنيكيني انا كمان
لقيت الاتنين ضحكوا ضحكة توقف زبر اي راجل حتي ولو مش شايفهم
راحت واقفه وميمي كمان وقفت ولقيتهم جاين عليا وقلعوني الملابس كلها وميمي قالت لي نام على ضهرك نمت على ضهري لقيت ميمي طلعت عليا ودخلت زبي في كسها قاعده عليه وبنفس الوضع دا نامت عليا ونانا من وراها راحت مدخله الزبر الصناعي في فتحة طيزها بقت زبري في كسها وزبر نانا الصناعي في طيزها ندخل ونطلع وميمي تصرخ نيكوني جامد انا عاوزه كسي وطيزي يجيبوا دم على زباركم
نانا قالت لامها انتي شرموطه كبيره
حماتي قالت لبنتها ايوه شرموته كبيره كنت شرموتك بس بعد ما دقت زبر نادر هكون شرموته وشرموتك

Читать полностью…

༺حـكاية👩‍🦰💞👨‍🦰لقاء༻

ااااااااااه يالهوى عليك يا ولا اااااااااه كمان كمان اااااااااه نيكنى كمان ااااااااااه نيكنى اوى ااااااااااه يالهوى عليك اااااااااااه ايوه كده نيكنى اوى اااااااااااه مش قاااااااادره اااااااااااه كمان ااااااااه نيكنى كمان يا ولا اااااااااه دخل زبرك اوى ااااااااااه مش قادره ااااااااه زبرك حلو اوى ااااااااااه ااااااااه نيكنى اووووووى ااااااااااه ولاقيتها بتقولى اااااااااه متوقفش متوقفش ااااااااااااه نيكنى كمان اااااااااااااه يالهوى عليك ااااااااااااه انت من انهاردخ جوزى مكان ابوك ااااااااااه نيكنى كمان اه كمان اااااااااااه هاجيب يا وليد تانى ااااااااااااه هاجيب وانا كمان كنت حاسس انى خلاص هاجيب وقولتلها وانا كمان هاجيب يا حبيبتى وكملت نيك فيها وهى بتقول ااااااااااه اااااااااه هات معايا يا وليد اااااااااااه هات جوا كسى يا حبيبى ااااااااااااااه اااااااااااااااه وانا كملت نيك فى كسها لحد ما جيبت لبنى كله جوا كسها وريحت فوق منها واحنا ينتأوه مع بعض من المتعه وروحت على شفايفها ابوسها لحد ما زبرى نام وخرج من كسها لواحده ولاقيتها بتقولى يلا يا حبيبى قوم روح اوضتك قبل ما ابوك ييجى وانا قومت من فوق منها ولميت هدومى و وانا على الباب لاقيت زينب مرات ابويا بتقولى وليد قولتلها نعم قالتلى اوعى حد يعرف اللى حصل بينا قولتلها اوعدك مش هعرف حد قالتلى وانا اوعدك هفضل امتعك طول ما انت بتسمع الكلام يلا روح اوضتك دلوقتى وانا خرجت وروحت على اوضتى وقعدت على سريرى افتكر المتعه اللى كنت فيها والمتعه اللى لسه هشوفها ومن يوميها وبقت زينب مرات ابويا ومراتى انا كمان طول ما ابويا مش فى البيت

#النـهايـة.......

Читать полностью…

༺حـكاية👩‍🦰💞👨‍🦰لقاء༻

ريقها على زبرى وكملت لعب فى زبرى وانا حسيت بمتعه كبيره اوى اول مره حد يلمس زبرى غير ايديا وكنت متوقع انها هتنزل تمصلى زبرى وتطلع تقعد عليه زى ما بشوف فى الافلام بس لاقيتها فضلت تدعك فى زبرى لحد ما جيبت لبنى كله على بطنى وجيبت لرابع مره انهارده وكانت كميه اللبن اللى جيبته اكتر من ال3 مرات اللى فاتو وفى وسط متعتى دى لاقيت زينب راحت ضربانى قلم على وشى وقالتلى يلا يا خول اقلع الاندر بيتاعى وادخل استحمى وتقعد فى اوضتك ماتطلعش منها غير لمل اقولك وفعلا عملت كده وعدا اليوم دا واسبوع وزينب بتعاملنى كويس طول ما ابويا موجود فى البيت واول ما يخرج تعاملنى كأنى خدام عندها لحد ما جيت فى يوم ولاقيتها بتنادى عليا وهى فى اوضتها ودخلتلها لاقيتها قاعده على السرير لابسه روب ابيض وقولتلها نعم قالتلى روقت اوضتك قولتلها اه روقتها لاقيتها بتكلمنى بنعومه اوى وبتقولى طب ممكن تدهنلى رجليا لحسن وجعانى اوى بصراحه انا اتفاجأت من طريقتها فى الكلام الناعمه دى وقولتلها ماشى معنديش مانع وروحت قاعد جمبها على السربر وهى اديتنى المرهم وانا حطيت من المرهم على ايديا ولاقيتها بتقولى بس بالراحه وانت بتدهنلى لحسن رجليا وجعانى اوى قولتلها حاضر وابتديت من بطن رجليها الشمال واطلع لحد ركبتها وانزل تانى وروحت على رجليها اليمين وببص عليها لاقيتها بتحسس على بزازها بالراحه اوى عشان ماخدش بالى ومغمضه عينيها وانا هيجت اوى وروحت طالع بجسمى فوق منها ولاقيتها حطت ايديها على كتفى وبتقولى فى ايه يا وليد قولتلها انتى حلوه اوى وانا تعبت اوى لاقيتها بتقولى وانا كمان تعبانه اوى روحت من غير كلام حاضنها وبقولها مش اكتر منى وهى قالتلى وهى قالتلى طب اهدا وانا هريحك واريح نفسى بس اوعدنى محدش يعرف قولتلها اوعدك مافيش مخلوق هيعرف وكل دا وانا بكلمها وبحسس على فخدها الشمال وحاضنها وراسى على كتفها ونفسى على رقبتها وهى راحت حضنانى اوى وبعدين لاقيتها بتبعدنى عنها وراحت ماسكه ايديا اللى على فخدها وحطيتها على خدها وانا ونزلت بالراحه بأيديا احسس على رقبتها وانزل واحده واحده لحد ما ايديا بقت على بزها ولاقيتها مش لابسه برا تحت روحت موسع الروب من على بزها الشمال وبقيت ادعك فى بزها بأيديا وافرك فى حلمه بزها البنى بصوابعى وهى مغمضه عينيها وعماله تزوم ولاقيتها راحت ماسكه دماغى بالراحه وقربت منى وراحت بيسانى فى شفايفى برومانسيه واحنا حاضنين بعض وعمالين نحسس على ضهر بعض ولاقيتها راحت مسكانى من ضهرى وحضنانى اوى وراحت لافه بيا ونيمتنى على ضهرى وهى فوق منى ولسه مكملين بوس فى بعض ولاقيتها راحت بأيديها تحسس على زبرى اللى واقف زى عمود النور من فوق البنطلون وراحت رفعالى التيشيرت وابتدت تلحس حلمات صدرى بلسانها وانا روحت ساحبها فى حضنى تانى ومنيمها جمبى على السرير ورجعت ابوسها فى شفايفها تانى وروحت بأيديا الشمال رفعتلها الروب وابتديت احسس على طيزها ولاقيتها مش لابسه اندر كمان وهيجت اوى عليها وبقيت اقفش فى فرده طيزها بأيديا ولاقيتها راحت قايمه وقاعده مره واحده وانا قومت قعدت انا كمان وروحت على شفايفها وكملت بوس فيهم وماكنتش عاوزها تبعد عنى وروحت فاككلها حزام الروب بيتاعها ودخلت ايديا من تحت الروب احسس على ضهرها وهى راحت ماسكه التيشيرت بيتاعى وقلعتهولى ومسكت دماغى ورجعنا تانى نبوس فى بعض وهى راحت زقانى لورا ومسكت زبرى بأيديها تانى من فوق البنطلون تدعك فيه وانا رجعتلها تانى ابوسها فى شفايفها وهى نيمتنى تانى على ضهرى وكملت دعك فى زبرى من فوق البنطلون وراحت نايمه فوق منى تبوسنى تانى فى شفايفى وبعديها قامت وراحت سحبالى البنطلون بيتاعى والبوكسر لتحت وقلعتهملى ورمتهم على الارض ونامت فوق منى تبوسنى فى شفايفى وهى عماله تحسس على زبرى وتدعك فيه بس المره دى من غير البنطلون وراحت ساحبه نفسها لتحت وبقى جسمها بين رجليا ودماغها عند زبرى وراحت ماسكه زبرى بأيديها وابتدت تدخل راس زبرى بس فى بوقها وتلعب بلسانها فى راس زبرى وهو جوا بوقها وتطلعه تانى وابتدت تدخله وتطلعه كله فى بوقها وتدعكه بأيديها الايديها الاتنين وهى بتمص فيه وانا بصراحه هيجت اوى وحسدت والدى انه متجوز واحده زى زينب دى وروحت قايم بايسها فى شفايفها وقلعتها الروب اللى هى لبساه وروحت على حلمه بزها اليمين ارضع فيها واسيبها واروح للشمال وهى مغمضه عينيها وبتقولى اممممممم حلو اوى اااااااه ارضع كمان يالهوى على لسانك يا واد اااااااه وراحت ساحبه دماغى ورجعت تانى تبوسنى فى شفايفى وراحت بأيديها اليمين تدعكلى فى زبرى وهى بتبوسنى وتقولى زبرك حلو اوى ورجعت تانى تمص فيه وتدعكه بأيديها الشمال وباليمين بتدعكلى فى الكيس بيتاع بضانى وانا بفرك بصوابعى فى حلمه بزها الشمال وروحت قارصها بالراحه منها وهى اتأوهت وقالتلى ااااه بالراحه يا حبيبى عليها اااااه وانا روحت ساحب دماغها وبقيت اللحس فى رقبتها وابوسها منها ولاقيتها راحت طالعه قاعده فوق منى ومسكت زبرى بأيديها وحطيته على اول كسها وابتدت تقعد

Читать полностью…

༺حـكاية👩‍🦰💞👨‍🦰لقاء༻

#قصة_محارم_سحاق_عربية_جديدة

مرحبا اسمي نونو قصتي ويااختي وامي اختي لولو مواصفاته تخبل عمرها 18 البياض من الصدر طوبه وحلمات حمر يم يم والطيز يموت والكس خيالي ابيض من الشحم وامي دوم معتنيه بنفسها جسمها مقسم تقسيم عمرها 40وموصفاتي عمري 20الشعر جوه طيزي يوصل العيون رصاصيات وجسمي ابيض وصدري خبل وطيزي منحني اني وختي دائمان نشاقه وحده تنزع الثانيه عادي ما كنا انسوي هيج لحد ما شفنه امي كاعده بل غرفه وتفرك بكسها لحد ما جبت ما شافتنه دونه اني وختي قصص وفلام ولكينه افلام سحاق
تخبل اني جسمي صار حار وتدرون الجو حار منلبس ستيانات حلمت اختي وكفت بينت من البدي واني هم نتبهت على حلمتها حطيت ايدي عليها وفركتها هي مثل ارتاحت خليت حلكي على الحلمه من فوك التيشيرت وامص بيها وايدي الثانيه اجر بيها خدرت كلش واني اهيس كسي كام ينكط انتهيت حطيت ايدي على كس اختي لكيت البجامه مبلله دخلت ايدي من حوه البجامه يدي كامت ازلبط شوي جزت نفسي ردت اسحب ايدي اختي كمشت ايدي رجعتها كمت افركلها وشفتي بعدهي على حلمتها وكامت تتاوه اه اه اه 🤩🤩🤩🤩كيفت كمت افرك حيل هي راسن دخلت ايدها من البجامه وكامت تفرك كسي موتتني نتهيت ما جنت ادري بهيج شعور استسلمت راسن نيمتني وصعدت البدي وكامت تعضعض بصدري ويدها بكسي موتتني صعدت لحلكي كمنه نتماصص نزلت هدور لكسي كامت تلحس خلتني اصيح وجبيت عليها وغركتها وهي كامت تلحسها وجتي تريد تخليها بحلكي ودخلت امي زوجه بوي كالت هاي شنو كلتلها دي نلعب كالت ها تلعبن كلتلها يي شفناج انتي تلعبين وحنى سوينه مثلج كالت اليوم اعلمجن الاعب الصحيح اجتي اخذت الجبه من حلك اختي وبلعت نصها ونطتني شويه ولختي شويه طولت كلش تكمله بيها بس ارتاح زوجة ابوية خلتني اصير عشيقتها بلسر بليلة من الليالي اجتي لغرفتي وهيج ترجف و تكولي اني خايفة من صوت الرعد اللي هوة بصراحة كلش قوي واني هم اخاف و بسبب عدم وجود بابا متريد تبقة لوحدهة بلغرفة لوحدها فسويت الهة مجال ع جربايتي ونامت بصفي بسرعة واول مارعدت الدنيا شبكتني جسمي كله صار بحضنهة بحيث لفت اديناتهة علة صدري و ولمن وكف الرعد صارت كل يد من يدها تلزم بديس من ديوسي و كالت بصوت جنهة وحدة تلهث خررب شرفج ولج اني احسدج على هاي الديوس الجبيرة ولج اني جنت بعمرج ماجانت عندي ديوس وصدر بهلكبر هذا شكلج محبوبة عند الشباب من اطلعين للمدرسة ويصجمونج ويتحرشون بيج بلشارع
واني فقدت القدرة على الكلام لمن سمعتهة هيج حجت وكامت تحرك اصابعها علة حلماتي من فوك االبدي مالتي و بسبب اني مالابسة ستيان جوة ولا اتك جان الاحساس جنسي وخلة المكان الي بين افخاذي(كسي) ينبض و وماكدرت اطلع من هذا الاحراج لفيت نفسي بلغطة لمن ما وخرت ا يديها من على ديوسي بس هالفعل اللي سوته خلت وجوهنة اني وياهة تحمرررر من الخجل وماخلتنه وحدة تباوع بوجه الثانية وكامت تلعب بشعري بديها وهية تباوعلي وتكول شنو رإيج بس مرة وحدة وباجر نحجي بهذا الموضوع و واكيد السبب راح نذبه على النوم و الرعد ههه وضحكت هية و التقت شفايفنه من درت وجهي وصارت بوسه خفيفة ففتحت الهة شفايفي وخليتهة اووف يمة لسانهة صار بحلكي بحيث لمن اتماصصنه تذكرت شكد احب البناات مثلي و اني صدك سحاقية لان فيديوهات التلكرام موتتني اللي جنت اباوع عليهة بوقت فراغي جانت كلها سحاقية و كلها مبين بيهنعلى لحس الكس ومص الحلمات الماصص والبوسات السكسية وصرت يم ركبة زوجة ابوية و اعضه و امصه لمن وصلت ل شفايفها بستهن علكيف برقة و ابتعدت ماكدرت استحمل وطلعت لسانها ومصيته بشفايفي و وبديت ارضعه وصارت بيني وبينهة بوسة سكسية حاااارة كلش عضتني من شفتي ااااخخخخخ احسهة زرفتهة وكامت تمص بلدم هذا الاحساس خلاني انجن وخدرت حيييل وجسمي ماع بحضنهة دنكت و ولزمت صدرهة و ضليت افرك بلديوس احححح واعصر بلحلمات يطلع حليييب اوووف والعب بيهن وامص لحلمة خليت شفايفي بهدوووء عل حلمة وردية اممممممم كمت ارضع و الحس و امص مثل الجوعانة هية خدرت مدت ايدهة بكسي خلت حلكهة يم اذني وشاورتني كالت هااا كحبة اشو كسج مبلل شنو جبيتي كحوبة اووف احساسي مينوصف ررراحة وكسي مشتاق للفرك ونتساحق كسي صار ينبض و ما حسيت باصابعها يفوتن عل عنابة مالت كسييييي اححححح كمت اتلوة واحرك بروحي وافرك بجسمي حيييل خلت شفتهة علة ديوسي وكامت تفرررك بكسي حييل بسرعة خلتني افرفر مثل عصافير الحب و رفعت رجلية ع جتافهة و وكامت تمص و تلحس حليب كسي اااااه ادخلت اصبعين و كامت تنيجني بصابعهة وكامت اطبب واطلع بسرررعة مثل العير اوووف بس اصابعهة اطيب من العير و قوة ااااه و تلحس شفايف كسي بنفس الوقت ولمن انتهت من اكل كسي مددتها كبالي على بطنها كمشت طيزها الجبييير جنت احب انيجها من طيزهة بصابعي كمت افرركه حيييل بيدي اممممممم طري جنه طيز طفل ام تناحة الكحبة زوجة بابا
فرقت فردات طيزها بيدي وجان اشوف صرمهة اححح

يلى حبايب منتظره مشاركاتكم انشرها

Читать полностью…

༺حـكاية👩‍🦰💞👨‍🦰لقاء༻

💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰
/channel/gamee/start?startapp=ref_7115351305
Let’s earn more together in upcoming Airdrop!
🎁 Get 500 Tickets welcome gift
💸 Join NOW to maximize your rewards

Читать полностью…

༺حـكاية👩‍🦰💞👨‍🦰لقاء༻

🥇اهتمووووو في هاذا البوت وشتغلو عليه مضمون تبع مصرف بينانس كل نص ساعه افتحه وشتغل علية💵💲💵
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️
/channel/Binance_Moonbix_bot/start?startapp=ref_7115351305&startApp=ref_7115351305
انضم إلى رحلة Moonbix! احصل على 1,000 عملة كلاعبٍ جديد وتابع أحدث التوزيعات المجانية المُثيرة والمُكافآت الخاصّة من Binance (بينانس)!
💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵

Читать полностью…

༺حـكاية👩‍🦰💞👨‍🦰لقاء༻

#الجزء_الثامن

زبي خرم فاطمه واخرجه ثم دخلت زبي ودفعته كامل وفاطمه صرخت ايييي احححح دلا علياةاني عجوز يووو ايييي وانا كنت اسحبىزبي وادخله وانا اشاهد دخوله وخروجه مع خرم فاطمه واهةاهةاه اه اه اخ اه احححح ايييي يووو ااايييي يووو ونا رزعتها بعنف وكنت اصفعةمؤخرتها حتئ قذفت في اعماق طيزها وسحبت زبي ووقدمته فم فاطمه ودخلته فم فاطمه بالقوة وهوملطخ لبن وو... وفاطمه رصعته حتئ استرخئ وانا قمت توضيت واخذت ملابسي وقلت فاطمه انامسافر صنعاء وفاطمه قالت انتظر ياسام اجيب هديتك وقامت خرجت ورجعت بصحه سمن بلدي وصحه عسل بلدي قالتةهؤلا هديتك اخذتهن وفتحت غرفة نجوئ واستلقيت جنب نجوئ ونومنا عاريين للفجر صحيت خنثت نجوئ وفرغت في كسها ولبست وخرجت بيتنا وفي الصباح سافرت صنعاءوصلت اتصلت بدلال جاوبتني دلال قلت معك هدية من البلاد قالت دلال انت ضيفي تعال عندي البيت قلت مستحيل قالت دلال طيب انتظرلي الان اللبس واقابلك بعد نص ساعه قلت انا بطرح الهدية في بقالة ابوصدام جنب الفندق ذي حبيتك فيه تعال خذيهن باي يادلال وقفلت الجوال وكتبت في الدعايه رساله من سام فلان ابن فلان للاستاذة دلال وطرحتهن في البقاله ورحت تغديت ودخلت اللوكنده خزنت للعصر فتحت الجوال وردت رسايل شكر من دلال ورساله من النجم لديك حواله ورقم الحواله خرجت اعطيتهم رقم الحواله و استلمت خمسين الف ودلال اتصلت جاوبت قالت سام استلمت الحواله شكرا علاهديتك قلت الحواله منك يادلال قالت نعم وهي قليل في حقك حبيبي قلت انافكرت ان واحد غلط برقم خرجت استلمتها بالرقم معي موضف في النجم صاحبي استلم منه بالرقم وليس بالبطاقه الان احولها باسمك ودلال حلفت انها لي ولن تستلمها قفلنا للمغرب وانا اتصلت بالمقاول قال متعطلين العمال كامل واناضنكت سهرت لصباح بكرن الحراج لظهر ولاحصلت عمل تغديت غداء دسم وشليت قات ارحبي وخزنت للعصر خدرت واتصلت بدلال وهي قالت لوسمحت تعال نخزن سواء قلت تعالي ندخل فندق نخزن ودلال قالت تعال عندي البيت فاضي قلت تمام قالت لي بالعنوان خرجت اشتريت ملابس داخليه لي وملابس داخليه لدلال وذهبت حماماتوعامه تحممت ولبست الشرت والفنيله والمعوز وذهبت الئ باب دلال رنيت ودلال فتحت لي دخلت وهي قفلت الباب واخذتني بالحظن ودلال كالعروسه جلست خزنت ودلال حزنت امامي وتبادلنا الحديث عن وعن وعن شوق واشواق ودلال شرحت لي كيف استمتعت معي وكيف عشقتني عشق وكانت تقول ليش تغيب عني شهرين ياسام وكل يوم تراسلني وتسمعني صوتك وكلامك الرومنسي ياسام وترفض عزومتي اتعبتني حبيبي سام قلت الان قبلت عزومتك وانا اتعهد بدفع التعويضات ودلال ضحكت وقالت شرفت بيتي وسريري حبيبي وقامت جابت الصحه العسل وسكبت نص العسل لصحه الماء حقي وقالت خزن بعسل يخليك اليلة البطل ليلتي خزنابعسل وتمادينا في الكلام الجنسي ودلال بفستان نص وبنطلون استرتش ضاغط وانا قمت الحمام توضيت وخلعت الشرت رجعت خزنت وكنت احرك المعوز وزبي يظهر لدلال ورجع اغطي زبي شوي وكشفه ودلال قامت خرجت ورجعت بدون بنطلول خزنت امامي وكسها امام عيوني وقالت اني فهمت زبك كان يتلصص يريد يبصر كسي قلت ايوه كسك الجميل لايستاهل ان يكون محجوب عن ناظري ودلال قالت كسي كان يقطر كن سماع صوتك حبيبي سام تحب اجلس في حظنك وزبك يبوس كسي قلت هل تحبين انتي قالت دلال نعم احب احشر زبك في اعماق كسي الان قلت لا اننظري واسترخى باقي ساعة للمغرب انا اعرف اعوضك ودلال قالت طيب حبيبي ممكن خنثني مرة الان قلت لا سوف اللحس كسك وخرمك والوردي ساعه ثم اخنثك ساعه كامله هذا التعويض الذي سيشبع رغباتك لكن تعالي جنبي انيك كسك بصوابعي فقامت دلال جنبي ونا خنثتها بصباعي وفحرت بظرها حنئ استمنت وقامت دلال خزنا لساعه 8العشاء قلت اناجايع ودلال خرجت المطعم وانا قمت استخدمت حبه مؤخر القذف وبخاخ رشيت زبي وبذلت القات ودلارجعت بالعشاء سمك ونفىين كبدة وعصيرات آكلنا العشاء والسمك وشربنا العصيروتسطحنا ساعتين بالحظن نتبادل الكلام ثم دخلت الحمام ....وتحممت وخرجت ودلال دخلت الحمام وخرجت ومن ااساعه 10:30بدائنا في تبادل القبلات المصمصه ثم نزلن بين فخوذ دلال لحست ومصيت ورضعت كسها وبظرها استمنت دلال خمس مرات وانا بخيت زبي ودلال دخلت الحمام ورجعت واناقمت غسلت زبي ورجعت استلقيت ودلال رضعت زبي رضاعه وزبي مخدر لااحس الابانفاس دلال ثم حظنتها وعطفتها ودخلت زبي كسها ورزعت دلال رزع بعنف حتئ تعبت واستلقيت ودلال اعنلت زبي تتنطط وتوحوح احححح اييييي اووو وووو يوو اييييي ونزلت ونا نومتها وطرحت تحت بطنها وساده وجلست بين فخوءها ودخلت زبي كسها خنثتها ودلال تصرخ وتوحوح اححححح اييييي واتا ارزعها استمنت وارتعشت دلال سبع مرات وانا ىزعتها بعنف عنيف وقذفت في كسها وانبطحت فوقهاوزبي في كسها انسحبت دلال من تحتي وقامت الحمام وانا دخلت بعدها تحممنا وفركت جسمها ولحست فتحت طيزها والدش يسكب اجسامنا ثم رجعنا نومتها علابطنها ورفعت طيزنا ولحست خرمها ودخلت زلي كسها ورزعتها وهي بوضع

Читать полностью…

༺حـكاية👩‍🦰💞👨‍🦰لقاء༻

#الحزء_السادس

نعطف عبير لماوصل مفاصل ركبتها لحلمات ثديها وهومخزن ودخل زبه وكان يرزعها بعنف وقذف خلال دقيقتين واخرج زبه وعبير جلست ومصت زبه ولحسته وانا وقفت ودلال سحبتني من زبي للحمام غسلت زبي وتوضت ورجعناودلال انبطحت طرف السرير ونا اعتليت طيزها وكنتةاخنثهاةفيىكسها وارزعها بعنفةودلالةتقول ياحبيبي ياسام ياروحي ارزع اني فدا زبك ووو ايييؤ اييي اححح واوو اه اه اهةايييي وانا ارزعها وفرغت في كسها واخرجت زبي وعبير التهمت زبي ودلال سحبت زبي من فم عبير ضحكنا وعبيرودلال دخلين الحمام ومحمد قال عبير احرجتني لكن انا ياسام احب اخنث الطيز اكثرمن الكس وعبير رافضه انيك طيزها وعبير نحيفه مارايك اخنث دلال خلفي قلت يامحمد اتمنا وانا اخنث دلال خلفي لكن دلال باسلوبها واخلاقها احرجتني ماسطيت اطلب منها احترام لها ومحمد قال سوف ادخل مع دلال الغرفه واحاول خرجين من الحمام ومحمد قال يلا دلال تعالي معي الغرفه ودلال قالت اقسم بالله ماتمارس معي لوكلفني اصرخ واجمع نزلا الفندق اني بني ادم خلاص اني شبعت اني مرهقه سام اشبعني ومحمد حاول يسحبها بالقوه ودلال رفضت وقالت ياسام اني في وجهك قلت اتركها يامحمد ومحمد فك لدلال وسحب عبير للغرفه ودلال قالت اني شبعت ياسام منك حبيبي سام ممكن تسجل رقمي وتجيب رقمك اني والله ما اني عاهرة اني مزوجه وزوجي في تعز اني مارست مع شاب جارنا شاب مراهق مارست معه طول اليل فقط قبل شهر وانت الثالث اليوم لكن اني استمتعت معك وفي اي يوم تشتيني اني تحت امرك اني حبيتك سجلت رقمها واتصلت بها ودلال حفظت رقمي وانا قلت عبير تقرب لك ودلال قالت عبير جارتنا واخوها ذي مارس معي لكن لم تعرف عبير ان اياد اخوها هو من مارست معه بعدين قالت دلال ممكن تسمح لي ياسام امشي الان وقت المغرب قلت انتظري لعبير قالت دلال خليها معكم اني شبعت من زبك واذا تشتيني بكرة اتصل بي واني تحت امرك خلينيىامشي ياحبيبي قلت الله معك لبست دلال وتوادعنا وخرجت من الفندق ومحمد وعبيرفي الغرفه وبعد العشاء خرجو محمد وعبير يسئلوني عن دلال قلت دخلت الحمام وخرحت ودلال قدغادرت الفندق وعبير اتصلت بدلال ودلال مقغله الجوال قلت مافعلتو لكم ساعتين وعبير قالت الحمدلله حين تركتني دلال قلت لماذا قالت عبير كنت خايفه تعرف ان محمد اغتصبني وناكني في طيزي وقرحت عبيروبكيت بكاء يذبح القلب وكانت تقول محمد اغتصبني واني متزوجه ياسام لويرجع زوجي ويكتشف طيزي خربت بيتي ومحمد قال سامحيني ياعبير الان انزل اجيب عشاء ومرطبات ولبس محمد وخرج وعبير تشتكي وتحكي عن الالم اللي تحس به في طيزهاوناقلت ممكن توريني وعبير توسلتني وانا وعدتهاوعبير بركت وانا خلعتها الشرت وابصرت خرمهامجروح ومتورم نفخت فيه وعبير كانت تقول انفخ لوسمحت خربت بيتي ودمرت طيزي يافضيحتك ياعبير والله ياسام ان اني احس بحروقه داخل طيزي وانا قلت تشتي تروحي وعبير قالت اصبرلمايرجع محمد يجيب مرطبات ومخدر ماني مقدر امشي وطيزي نار قلت طيب قالت لوسمحت اذا جاب مخدر ارجع اسمح لي بالخروج قلت تمام وعبير دخلت الحمام وجلست في الحمام حتئ رجع مخمد بالعشاؤ وعبير خرجت قالت محمد اين المخدر ومحمد اعطاها بخاخ وزيت الزيتون وقال انبطحي وعبير انبطحت ومحمدبخ بخاخ لخرم عبير وسكبت زيت لداخل طيزها وعبيرقالت اوووف هدئت شويه ومحمد قال يلانتغشاءوعبير جلست وتعشينا لحم صغار ومحمد يقول ارتحتي قالت عبير اه اه ارتحت الله لايسامحك ياكلب ومحمد ضحك وقام الحمام وعبير لبست وبوست قدمي اسمح لها تخرج سمحت لها خرجت ومحمد قال اين عبير قلت في الغرفه خلها ترتاح ومحمد قال عادنا شربت فيجراء قدنا مقمر منك ياسام وانا قلت هيا رهط قدعبير هربت ومحمد قال ياوعد الجن قلت انت قلته معك قحاب رهن الاشاره ومحمد قال الان واتصل بواحده قالت القاني لجولة خمسه واربعين ومحمد خرج ساعه ورجع مع واحده قصيرة سمينه خزنا ومحمد قال هيا الغرفه ياسميرة وسميرة قالت انت تشتي تنيك خلفي واني اشتي تنيك كسي الاول بعدين خنث كسي يامحمداني محرومه من اسبوعين وانا قلت كسك لي وطيزك لمحمدومحمد قال لا ياسام انت سمحت للمزز بالخروج وسميرة لي اناوانت خليك محروم كما احرمتني من طيزعبير وانا تنرفزت وقلت طز فيك يامحمد و دخلت تحممت ورجمت القات وخرجت لبست قاصدمغادرة الفندق وخرجت من اافندق وءهب اللوكندة نومت لصباح وبعدين كنت اتراسل اناودلال يوميا حوالي شهر وحظرت رقم محمد

واخر رساله من دلال قالت دلال تعال ياسام نخزن وسوف اجرب نيك الخلفي وانا رديت اعتذار ودلال قالت اين انت قلت في نفس الجناح ودلال قالت اجي اخزن معك للمغرب ونخرج بيتي قلت لا شكرا انا مرهق وشابع نيك الخميس القادم قالت دلال تمام حبيبي وخزنت للمغرب وخرجت اشتريت مقاضي وملابس لاخواني الاطفال واخءت شريط مؤخر القذف لاننا اعرف ان نجوئ زوجت محمد وامه قحابي وسافرت البلاد وصلت الساعه 12,دخلت بيتنا ونومت لصباح صحيت اصتبحنا وسلمنا علا اهل البيت وجلست داخل البيت وانامتعب معضل لظهر تغدينا خزنت في

Читать полностью…

༺حـكاية👩‍🦰💞👨‍🦰لقاء༻

#الجزء_الرابع

وتمصمصنا وفاطمه رجعت وحنا نتمص مص ورجعت خنثتها وفاطمه تشاهد فرغت في كسها وفاطمه تقدمت اخرجت زبي ولحسته ونجوئ لبست وقالت انتظرو اخرج اشتري غداء وقات لمحمدواوديهن واجيب قات نخزن خرجت نجوئ وفاطمه تقول سام نجوى بنت جميله ومحمد ابني عرف يختار وانا لبست وقلت فاطمه اي خدمه انامعي بكرة عمل شبعت نيك قدخنثتكن ويكفيني قدمعي للبلاد قحبتين انتين ونجوئ انامشغول ومعي عمل متعب وخرجت من الفندق وذهبت اللوكنده خزنت ونومت وفي الصباح بكرت العمل اشتغلت للعصر خزنت وقدرقم نجوئ مسجل عندي بدون معرفةنجوئ كنت افكر اتصل بنجوئ لكن متردد ثم اتصلت بنجوئ برقم واحد جنبي قلت يانجوئ كنت احب اساعدكم والبقا معكن من اجل المعامله علاخروج زوجك محمد من السجن لكن اعذروني قالت نجوئ تعال ياسام نحن بحاجه اليك قلت لولا سبق مساعدتي الممارسه الجنسيه معكن لكنت الان اقوم بالواجب كوننا من البلاد لكن انتي وام محمد فرضتين عليا التخلي والتنصل عم المساعده اعذروني ونجوئ حاولت اذهب اليها قفلت المكالمه واتخذت اخرقرار اخرج نجوئ وعمتها من عقلي بعدين اشتغلت حوالي شهر لكن كل ليلة خميس ادخل حديقة واتمشئ ثم ادخل غرفةفي فندق اشاهدسكس وارهط افرغ شهوتي وفي احدايام الخميس خرجت اتمشئ حصلت محمد زوج نجوئ وه بالتاكسي حقه تسالمنا وبترحيب وعزمني محمد وتمشينا بالتاكسي حقه وانالم اذكرلمحمد اننا حصلت زوجته وامه حرصا مني لاننا قصرت ولم اقوم بالواجب وازورة لسجن ووووو
وخوفا لوكلمت محمد اننا حصلت زوجته نجوى وامه ساكون فسل جبان لم اقدم المساعدة احتفظت بالسر ومحمد قال سام انت ضيفي اليوم والضيف في حكم المضيف قلت انابعدك يامحمد لوتطلب ماطلبت محمد قال اليوم خميس نشتي نخزن مع مزز ونتمتع قلت تمام بس من وين المزز ومحمد قال ماعليك هينا نتغداء ونشتري قات وبعدا اجيب لك مزة ولي مزة تغدينا وشلينا قات ومحمد قال هيا الفندق دخلنا الفندق و الجناح ذي كنت اخنث امه وزوجته فيه ومحمدقال هذا الجناح تبعي اخنث المززالذي احصلهن فوق التاكسي اخنثهن هنا واناقلت يامحمد امانه كم خنثته مزز ومحمد قال علياالطلاق ان القحاب ذي خنثت مقدراعدهن اناسائق تاكسي كم ياقحاب وكم وبعدابنات صنعانيات اجسامهن مثل العطب وبياض ناصع تتعطف تحتك كأنها اسبرنج قلت انت يامحمد متزوج قالو بنت جميله ومتعلمه ومحمدقال صح زوجتي جميله ومتعلمه لكن عقلها عقل القبيلي حرام اننا اخنثها بعنف وهي تكبروتخفي متعتها وتكتم الاهات والصراخ ومايقع للجنس متعه الا بصراخ واهات قلت محمد هيجتنا اخرج جيب ثنتين نخنثهن ومحمد قال عندي ارقام احصرهن بتصال قلت اخرج جيب طازجات افعل لفه بالتاكسي الان وقتةيخرجين يتفرطين وابصرلنا مزتين علاخبرتك قال محمد ابشر الان وخرج من الفندق وانافكرت اكون فحل اكثرمنه نزلت اخذت علبه بخاخ مؤخر القذف وشوكولاته ورجعت الجناح تحممت وحلقت العانه ودهنت زبي ببخاخ ورجعت اخزن وزبي يحرقني وانا اعتجب بجمال زبي وكنت اقول في نفسي ماطلعت نجوئ زوجت محمد وامه فاطمه قحاب الامن قيحبت محمد لبنات الناس و خزنت حوالي ساعه ونص ومحمد اتصل بي قال انا وصال بالضيوف ونا بذلت القات وتضمغت الشوكولاته رغم اننا لم اجرب الشوكولاته الااسمع بها من اصحاب انه منشط جنسي
ربع ساعه وصل محمدومعه 2بنات طوال قالين سلام قلت وعليكن افصل هلا وغلا ووقفت احظن الاولا وابوس خدودها والثانيه حظنتها وقبلت خدها وجلغصت طيزها وهي ضحكت بعداخلعين العبايات وبقيين بالبناطله الجنز ومحمد قال طازجات قلت تعرفين محمد من قبل قالين من وين نعرفه ومحمد قال علياالطلاق مااعرفهن الا فوق التاكسي قبل ساعتين قلت انتي وانتي ماسمائكن واحده قالت عبير والثانيه دلال عبير طويله نحيفه ودلال طويله ملان عظمها معها طيزمدور قلت دلال هذه حقي ومحمد قال ماهوعلاماشتيك قلت هذه لي وبس قال محمد لك لك ياسام وانتين ادهلين تحممين وتعالو خزنو قامت دلال الحمام ومحمد قال عبير هياورينا اهلعي البنطلون وعبير ههههه وخلعت البنطلون والشميز وبقيت يدبااشرت والسنتيانو ومخمد قال حي ابوس طيزك وعبير رجعت للخلف بطيزها ومحمد بوس طيزها ونزل الشرت وكان يشمه وعبير تضحك ومحمد قال مصي زبي قبلمانخزن وعبير بركت ونزلن راسها عند زب محمد وطيزها بتجاهي خرجت زب محمد وقالت واو وكانت ترضعه بشبق ودلع وطيزها نحوي وانا قمت قلت اروح عند دلال قبلما نخزن دخلت حمام الغرفه العائليه ودلال ضحكت وكانت ملان صابون تواصفت وبياضها يفرق الماء ونا غرست وجهي بين طيزها ودلال ركعت وانا لحست فتحت طيزها الورديه ودلال شهقت وكانت تتمايص وانا لحست بظرها ودلال رفعت ساق ظهرت كسهاالورديه اكثر لحست ومصيت بظرها وخرمها وكنت ادهل صوابع افرك بظرها ودلال فرغت شهوتها ووقفت قالت يكفي تعبت وقوف وانا وقفت لال غسلت زبي والتهمته ترضعه وكانت تلحسه واناواقف ودلال حاولت تخرج اللبن من زبي وزبي مخدر ودلال قالت هيا نخرج السرير تعبت جلوس خرجنا عاريين وزبي عمود ليس مبالغه زبي اكبر من زب محمد طول وعرض متورم من

Читать полностью…

༺حـكاية👩‍🦰💞👨‍🦰لقاء༻

#الحزء_الثاني

فكي زبي عيب ايش الوقاحه ونجوئ قالت انت عزب ياسام المفروض تشكرني لانك شاتخنثني قلت يانجوئ انا في صنعاء لواشتي اخنث اننا بينةاخنث اجمل بنات لكن انا بين اخاف ربي ونجوئ قالت خنثني من الهباله اني هايجه وخلعتني الثوب وقالت انت احق بكسي قلت حرام مايجوز قالت نجوئ الان اني علاصنعاء جهدي ادخل اربعه يخنثوني قلت اذا انتي وقحه هاكذا اكيد قدخنثوك سبعه ونجوئ قالت عدمت راس ابني وزوجي ماقد حدلمسني الاعسكري المرور اليوم عصر ناكني مره لي اواعده ثلاثه ايام وهوينافعني وعرفني مااعمل واليوم جاني ناكني مرة وخرج هو عسكري اهبل لوجلس معي لكن كان خايف طلع لي المحنه وخرج وعمتي كلمتني عنك انك موجود وقالت كم رقم غرفتك واني طلعت من اجل تخنثني وبركت نجوئ وخرجت زبي ومصته ولحسته وانا شديتها من شعرها وكنت ادخل زبي للبلعوم ونجوئ قامت قالت هيا نتعشي بعدين اني اوريك قلت خليني الان اخنثك قالت اني جننت بك وعرفت انك الليله عرابي هيااللبس ونزل وخرجت نجوئ وانا لبست وتعطرت ونزلت الجناح قالت فاطمه ماتشتي من عشاء نخرج نجيب من المطعم قلت انابخرج انا وخرجت جبت لحم صغار ونفر مجموع وخبز وشاهي ورجعت تدالحناح دخلت وقدنجوئ ببنطلون جنز وفنيله وشميز وشعرها مكشوف وام محمد تقول يابنتي تحشمي ونجوئ قالت اسكتي احرجتي الرجال جلسنا تعشينا وخلصنا الاكل وام محمد قامت تغسل ونجوئ قالت تشتي تخنثني هنا عمتي شاتنام في غرفه واني وانت هنا قلت انا شخرج غرفتي كيف اخنثك وعمتك موجوده ونجوئ قالت انت مسكين منت داري مابه قلت عيب لاتعملي حركه امام ام محمد وفاطمه ام محمد خرجت من الحمام ونجوئ همست لي همس اني شانظفها لك واعقمهاتعقيم ودخلت الحمام وفاطمه ام محمد قالت ياولدي هذه قحبه وقحه قلت أم محمد اعذريني انا خارج غرفتي زوجت ابنك مسكت زبي وعصرت خصياني وقالت اخنثها لوما خرجتي من الحمام انهاخلغتني بالقوة وام محمد قالت خنثها انت ابدا بها ولاهي شاتدخل واحد ثاني قلت ليش هذا الوقاحه وام محمد قالت اني ليليه انام معها وقبل ااول امس اليل طلبت مني انام في لغرفه المجاورة قالت نجوئ من اجل تنيك كسهابخياره وكانت تدخل خيارة امامي واني رجعت خرجت غرفه نمت وحدي قلت ياام محمد اناشخرج اخزن وانام وحدي والصباح اخرج معكن وازور ابنك وافعل معكن جهدي قالت بكرة جمعه خزن هنا وانا خرجت من الجناح وطلعت غرفتي ونجوئ بعدربع ساعه دقت الباب فتحت وهي دخلت وخلعت ملط وخلعتني وقالت اشرب الحبه هذه تخليك حصان ودخلت الحبه فمي وشربتني ماء بلعت الحبه ونجوئ مصت زبي وخصياني وكنانشاهد سكس ونجوئ تعمل مثلهم بعدين استلقت وقالت لحس واناقلت قدزبي شايقذف ونجوئ قالت اني اعطيتك مؤخر القذف وانا دخلت زبي كسهاورزعتها رزع وقذفت في كسها ونجوئ حظنتني وقالت لوجلست في السريرالعايلي قلت عمتك عيب مايصلح اخنثك وهي تعرف ونجوئ قالت عدمني رلس ابني ان اني خرجت من الحمام بالشرت قلت اين سام ليش زعلتيه وعمتي فاطمه قالت قدسام هرب غرفته اطلعي عند سام لاتخرجي تبصري لك واحدمن ذي في لفندق وتفعلي لنا فضيخه وكشيفه هوذاقدانتي ممحونه خرجتي بالشرت لوسام موجود واني قلت اني خرجت بالشرت اجنن سام وانتي طفرتيه وعمتي قالت اطلعي عندسام قدسام استرلنا من غيرة هيا ننزل ياسام قلت عيب ونجوئ قالت انت محرج من عمتي هههه امس شاهدنا سحاق بعدين خلعت عمتي و لحست كس عمتي بالقوة وهي كانت تضحك بعدين لحست استي وتلاحسنا واني خرجت اشتريت واقي وخيار وخنثتني عمتي بخيارواني خنثتها من بعدالعصر للفجر ونجوئ قامت مسحت كسها ولحست زبي وحنانشاهد سكس والشاب ناك البنت في طيزها ونجوئ قالت واو ابصرالبنت مستمتعه واوهيا سام ننزل غرفتي فيهاحمام داخل ماغرفتك اين اتوضي قلت يلا لبسنا ونزلنا الجناح وام محمد كانت في السرير العايلي تحت البطانيه ونجوئ نزعت الباطنيه وام محمد عاريه ونجوئ قالت ابصرت ياسام داخل كسها خيارة وانا ركزت ونجوئ فشخت فاطمه وخرجت الخيارة وفاطمه قالت ياخزوتي ياسام ولدي قلت ولدك الكلب انتي قحبتي لاتكوني تقولي ياولدي لاانتي من اسرتي ولا تقربيني انت من البلاد طلعتي تسكسكي وفاطمه قالت يوه طيب ياسام طيب قلت قومي اخرجي غرفتك اخنث نجوئ ونجوئ قالت خنثها مرة من اجل تنوم لها تعال دخله ياسام وقد نجوى عاريه وجالسه فوق وجه عمتها فاطمه وماسكه سيقانها وانا قربت قلت فاطمه انتي قحبه من البلاد اولا كيف زوجة ابنك قحبه وانتي قحبه قخبتين في اسبوع وفاطمه قالت سام اني وزوحت ابني بنات اصول لكن لنا اسبوع وحنا نشاهد نيك ومخناثه واحنا نسوان ابصر هاه وكس فاطمه اسود مترهل قلت انتي عجوز وفاطمه قالت عمري ،55سنه لوقد عمري سبعين واني بين اشاهد مخناثه انني ستخنث جي خنثني ونجوئ نزلت من فوق عمتها فاطمه وانا عطفت فاطمه ودخلت زبي غطس وكنت ارزع فاطمه وهي تصرخ ونجوئ تنزل راسها تبصرزبي وتمسكه وتفحربظرعمتهافاطمه بزبي بعدين نجوى اخرجت زبي ووجهته طيز عمتها وقالت دخله وفاطمه تقول لا لا لا ونجوئ قالت ماهو الفرق بين الخيارة وزب

Читать полностью…

༺حـكاية👩‍🦰💞👨‍🦰لقاء༻

🎣🏹🪁⛳️قـصص 🔽جـنسية🥅🪃🏏🥍

#قصص_محارم_يمنية_سعودية_مصرية_جديدة


العامل.وبنات.قريته.البنت.وزوجة.ابنها.واحلا.نيك.في.الفندق.وقصه.زواجه.ونيك.هو.وصاحبه.sex

▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄


#الـجزء_الاول

قصه البنت وام زوجها
عندماكنت استغل في صنعاء وانا شاب في 20عام
كنت اشتغل وفي يوم الخميس والجمعه اتعطل اجازة امنح نفسي لاستريح في اليومين فكنت اتمشئ في الحدايق والشوارع وكنت انام في لوكنده لكن في ليلة الخميس ادخل غرفة في فندق من اجل اشاهد افلام السكس وارهط واجلخ زبي خمس ست مرات في اليله وانام لظهر ومايدفعني للعادةالسريه ومشاهدة الافلام الاباحيه الاحرصا مني ان لا ازني مع بنت اوامرأه لان اناكنت اتعرض لتحرش من النساء فكان عندي امارس الجلخ الرهاط علامشاهد اباحيه اقل جرماواثما من الزناء
وفي احدليالي الخميس غيرت الفندق و دخلت فندق الوطن في شارع صنعاءتعز اخذت غرفه وقلت للمستلم عندي بيت هنا ولكن ماجيت الامن اجل اشاهد هل يوجد عندكم فقال المستلم موجود اعطيته قات واعطاني مفتاح الغرفه قبل العصروبينماانا اطلع درج الدور الثاني سمعت صوت فاطمه ام محمد واحدة من البلاد طلعت لصاله كنت اسمعها واقول هءه فاطمه ام محمد دخلت الصاله شدابصرت واحدة تشبه فاطمه ام محمد لكن هي متلثمه وانا مش متاكد لانها ماتعرف مدينه وفاطمه كانت تكلم باب جناح عائلي وانا وقفت اسمع وفاطمه غلقت باب الجناح ومشت نحوالدرج ابصرتني وقالت سام انته سام قلت ايوه سام قالت اني عمتك فاطمه وفكت الثامه سلمت عليا قالت حياوقواؤ ياسام قلت مامعك هنا ياام محمد قالت فاطمه اني وزوجت ابني محمدلنا اسبوع قلت ليش قالت فاطمه محمد ابني عمل حادث وذلخين محبوس وماحدمعنا واني وزوجته طلعنانراجع عليه المصدوم مكسر وابني محبوس في سجن المرور واني وزوجته من عندالمريض الي عند محمد يشتوتنازل نخرج محمد واهل المريض رافضين قدخسرنا ذي نملك قلت خيروذلحين اين رايحه ياام محمد قالت زوجت محمد داخل الجناح هذا وقدهي تاعبه واني خارجه اشتري قات واوديهن لمحمد لسجن قلت انتي عارفه قالت اه لنااسبوع في هءا الفندق وقداني عارفه الطريق والسجن وانت ياسام مامعك هناقلت انا بشتغل واليوم جيت افتهن قدنا تاعب وكرهت اللوكنده صجه وضجيج جيت افتهن قالت اين غرفتك قلت طالع قالت ورني طلعنا فوق فتحت الغرفه قلت هذه قالت حفظتها خلاص قلت اناتاعب ولاكنت شااودي القات بدلك وأم محمد قالت عاد اني شاودي القات لمحمد واسير عند المريض اتوسل امه وابوه ناس هثيين وخرجت وانا غلقت الغرفه وفتحت القنوات واذابه قنوات سكس شغالات سكس من عصر وعانني مليان شعر وانا خرجت وغلقا الغرفه ونزلت اجيب مكينه احلق العانه وشرابات علاالقات شارك وردبول وصابون اخذتهن ورجعت الفندق وفكرت اكلم زوجت محمد هي من البلاد عرضت لباب الجناح في الصاله وماسطيت اطرق باب الجناح واذا بعسكري مرور وصل طرق الباب وانا خرجت من الصاله وراقبت وزوجت محمد فتحت له وهودخل عندها وزوجت محمد هي من قريه ثانيه وانامعرفها مادريت العسكري يقرب لها اوكيف ولاتوقعت انها قحبه طلعت غرفتي حلقت عانتي وتنظفت وغسلت ملابسي ورجعت اخزن واشاهد افلام سكس وكل قنوات السكس فيهن سكس مع نساء كبيرات في السن وجنس جماعي ومع حيوانات مافيش سكس رومنسي وبنات نظاف كل القنوات عجاوز واكساس مترهلات
وانا اتصلت بالمستلم بتلفون الغرفه قلت ايش من سكس شوعه شي به طازج وهوقال اقلب من رقم 90 الئ رقم 100 قلبت طلع سكس بنات شقراوات وقفلت الخط وشاهدة القنوات الحلوة كله سكس طازج وقفلت التلفزيون قلت اخزن وكما في اليل اشاهدوارهط كالعادة خزنت بالشرت وحسبت كم صفيت زلط وكم صرفت واتصلت للبلاد ولصحاب الئ قبل المغرب فتحت السكس شاهدة وكنت ارفع الصوت اسمع الاهات والصراخ وباب الغرفه طقطق خفضت الصوت لنهايه والباب طرق قمت لبست المنشفه الملابس مبلوله وفتحت واذا بها أم محمد فاطمه قلت خيرياام محمد وفاطمه دخلت غرفتي وواحد زنجي بينيك بنت وانا قفلت التلفزيون وحرجت حرج ياساتر وفاطمه قالت خرجت وديت القات وزرت المريض ورجعت الان دقيت باب الجناح مافتحت لي زوجة محمد الاوقد لي ربع ساعه وقالت فاطمه انزل نتعشي سواء ونسمر سواء قلت مايصلح قالت مايصلح ليش احنامن بلاد ياولدي هيا نزلنا قلت شويه وانزل اسبقي ياام محمد وانا شنزل خرجت فاطمه واناغلقت لمااذن مغرب وصلو مغرب طرق باب الغرفه لبست الثوب وفتحت دخلت بنت ملثمه بالبرقوع والبالطوه قالت سام اني نجوئ زوجت محمد اني مرسله ادعيك تنزل نتعشي قلت من رسلك قالت عمتي ام محمد ودخلت الغرفه وفتحت التلفزيون طلعت قناة سكس ونجوئ قالت سام لناهنا اسبوع اخذنا جناح هنا نراجع علازوجي لكن القنوات خليعه واني بين اشاهد سكس ورفعت البرقوع ابصروان به بنت جميله قلت يانجوئ العسكري ذي دخل الجناح وعمتك ماهي موجودة مايقرب لك قالت نجوئ عسكري بينافعني عند المدير اشتي اخرج السيارة من المرور قلت مايقرب لك قالت مايقرب لي شي هوجاء ناكني بسرعه وخرج وانا حرجت ونجوئ

Читать полностью…

༺حـكاية👩‍🦰💞👨‍🦰لقاء༻

🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁
/channel/boinker_bot/boinkapp?startapp=boink7115351305
Yo check out this dumb game lol
😛

Читать полностью…

༺حـكاية👩‍🦰💞👨‍🦰لقاء༻

🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁
/channel/boinker_bot/boinkapp?startapp=boink7115351305
Yo check out this dumb game lol
😛

Читать полностью…

༺حـكاية👩‍🦰💞👨‍🦰لقاء༻

⏏️▶️⏸️⏯️⏹️⏺️⏭️⏮️
راس سامح على كسي بدون اراده اففففففففففففففففففففف اففففففففففففففففففففف شوية وماعد استحملت وترجيته يدخل زبه وينيكني فقام واخذني بوضعية السجود ومسك بخصري وادخل زبه بكسي وبقى يرهزني وكان يلعب باصبعه بخرم طيزي اففففففففففففففففففففف اففففففففففففففففففففف ذوبني ناكني شوي بكسي ثم اخرج زبه وادخله بطيزي واااااااااححححححححححححح ااحححححححححححححححح من لذه وبقى يخنثني ويده تفحس استي وينيك استي باصابعة امممممممممححححححححح والحلا استمر حوالي ربع ساعة  حتى نزل حليبة بطيزي واسترحنا 5 دقائق ومن ثم اخذوني وناكوني الاثنين مع بعض سامح زبه بستي وعلي بطيزي واااااااااححححححححححححح ااحححححححححححححححح ناكوني نيكة لاتنسى وهكذا بقو ينيكوني الاثنين حتى الساعة الرابعة فجرا فشخوني فشخ شبعو كسي وطيزي نيك ثم كلا رجع غرفته نمت مبسوطة ومرتاحة وهكذا بقيت انتاك من حبايبي العفاريت سامح وعلي طوال الاربعة الايام الذي بقيت عندهم وتمنيت والعرس يطول مده طويلة استمتع بنيكهم وازبابهم وارتوي بحليبهم وقد حاولت بعد مرور الاربعة الايام اجد عذر اجلس عندهم بس ماحصلت حزنت بشده لفراقهم والان مر على قصتي هذه اكثر من شهرين وانا لم انساهم واعمل العاده السرية وانا اتخيل ان سامح وعلي هم من بينيكوني بس مابحس مثل تلك اللذه مثل ما كانو ينيكوني بالواقع ولن اجد شباب او حتى شاب ثقه اجعله ينيكني ويريحني مثلما ارتحت مع سامح وعلي والان بفكر بعذر اروح عندهم من اجل يركبوني ويشبعوني بازبابهم الحلوه واتمنى اتوفق بعذر يجعلني اروح لهم
وهذه قصتي وشكرا


#النـهايـة.......

#سوي_اعادة_توجيه_للأصدقاء
🍆🥑🥦🥬🥬🥬🥬🥬🫑🫑🌽🌶
لديك قصة وتحب تنشرها بسرية ارسلها على ادمن
    
🧂⚽️🏀🏈⚾️🥎🎾🏐
#ادمن_النشر
🔴🔴🟠🟠🟠
←اضـقط
هـناء

🎈🍡✍️💩كل جديد لدينا😘🥰😇👻

Читать полностью…

༺حـكاية👩‍🦰💞👨‍🦰لقاء༻

بس انا نفسي اتناك في طيزي من نادر
واحس بابنه في طيزي
نانا نامت على ظهرها وميمي بنفس الوضع اللي فات حطت زبر نانا الصناعي في كسها وانا ركبت على طيز ميمي واخدت زيت من على الكومدينوا ادهن به طيز ميمي ميمي قالت لا حطه على الناشف بحب احس به عوزاك تفشخني بزبرك الكبير دا ومتدخلهوش براحه أو واحده واحده
عوزاك تدخله بافترا مترحمنيش
وفعلا نشأت على خرم طيزها بزبري ورحت مدخله في طيزها مره واحده حسيت إن طيزها هتبلعني بيضاني
وبعد شويه غيرنا وخليت نانا تلحس كس ميمي وانا بلحس كس نانا وميمي بتمص زبري وغرقته قوي من ريقها روحت مطلعه من بقها وف كس نانا اللي كنت بلحسه روحت مدخله مرة واحدة صرخت وشخرت شخرة جامده قوي وعضت زنبور ميمي اللي كانت بتمص فيه زبري غرق ف عسل كس مراتي طلعته وعدلت حماتي ورفعت رجليها لفوق وفرشت زنبورها براس زبري وهي تصرخ وتقول مش قادرة طلعتوا دين امي نيكني دخله قلتلها هو ايه يالبوة قالت زبرك يابن المتناكة قلتلها المتناكة دي بنتك قالت بنتي وامي واختي وكل اهلى وانا اولهم نيك بقى يا بن الوسخة هموت قوليله يا شرموطه خليه يدخله ومراتي تقولي يلا بقى حرام عليك نيكها عشان انا كمان مستوية قلتلها طب تعالي خديه و ف كس امك بأيدك دخليه راحت مسكاه وتفت عليه قوي وعلى فتحة كس امها حطته وراحت زقاني من ضهري لقدام راح داخل راشق جايب اخر كسها من جوه اهههههههههههههههه نار كسك نار يا ميمي قالتلي بقاله سنين كتر خيره انه مستحمل اخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ احححححححححححححححححححححححححححح عاوزة اجيب يالا مش قادرة نيك جامد ارزع ف كسي اهبدني قوي هبطني هبطني احححححححححححححححححححححححححححححححححح حوه انا بجيب اهوههههههههههههههههههههههههه وانا بصراحة كنت هجيب من سخونية كسها بس مسكت نفسي واول ماجابت سحبته ونزلت الحس واشرب من عسل كسها وبنتها معايا واخد من كسها العسل املا بقي وافتح بق مراتي انزله فيها قالتلي انا كمان هموت يالا ده اول ماتدخله هجيبهم على طول روحت نمت على ضهري وهي جت فوقي لأنها كانت بتحب الوضع ده قوي وقالت لامها امسكي زبره عشان انزل عليه وراحت نازلة راشقاه ف كسها وتطلع وتنزل عليه جامد و تتهبد وصوت ارتطام لحمنا عالي قلت لحماتي هاتي كسك ف بقي راحت جاية فوقي كسها وطيزها ف بقي الحسهم واشفط باقي العسل من كسها ونانا بتصوت وتقول مش قادرة هبطني زي ما هبط ماما يالا ولا هي كسها احلا من كسي روحت رافع وسطي لفوق قوي خبطها جامد قوي ف كسها صرخت جامد واترمت عليا بصدرها وهي بتترعش قوي وكسها بيتنفض وقامط على زبري قلتلها عاوز اشرب من كسك هاتي تقولي استنى مش قادرة رفعتها وخدتها على وشي وفتحت بقي لكسها اللي بينزل حنفية عسل مش بينفقط ده سيل نازل شربت ومليت بقي وندهت ميمي قلتلها افتحي اشربي عسل نانا زي ما شربت عسلك ومليت بقها وبلعته كله روحت قايم من تحت نانا ونيمت ميمي على ضهرها وطلعت فوقها اخدتها بين رجليا وحطيت زبري بين بزازها وبقول لنانا تعالي بلي بزازها وتفي عليها وغرقتها بريقها وانا بنيك ف بزازها اههههههههه كانوا ناعمين قوي وحاضنين زبري كله اللي عمال يدخل ويطلع بينهم وقربت اجيب وهي بتطلع لسانها وتلحس راسه لما تروح ناحية بقها وتقولي يالا غرقني عاوزة لبن سخن يالا يا حبيبي يا جوز بنتي ونانا تقولي يالا جيب علينا عاوزة اشرب لسه ما شربتش النهارده وحياتي يالا اهههههههههههههههههههه طلع صاروخ لبن من زبري غرق وش حماتي وبزازها وشعرها راحت نانا بسرعةماسكة زبري ضغطت عليه عشان مايكملش قذف واخدته ف بقها وراحت سايباه راح مكمل تنزيل ف بقها وتشرب وتبلع وميمي بأيدها تدهن بزازها بلبني وتلحس صوابعها ونانا سحبت ونظفت زبري ع اأخر ولا وراحت حاضنه امها وهات يا بوس ولحس ف لبني من على وشها وبزازها وقعدوا يلحسوا لسان بعض روحت نازل ف وسطهم حاضنهم وبايسهم ونمص لسان بعض وشديت اللحاف علينا وانا بقولهم اتبسطوا يا متناكين قالولي احلى متعة واحلى نيك ف الدنيا وفضلنا حاضنين بعض ولم نشعر بشىء بعدها الا ف الصباح وقررنا ان تنقل حماتي لكي تعيش في بيتنا ونتمتع ببعض

#النـهايـة.......

Читать полностью…

༺حـكاية👩‍🦰💞👨‍🦰لقاء༻

#قصة_محارم_عربية_جديدة

حماتي ومراتي واحلا نيكا
نانا زوجتي
اوصفها لكم
هى مرا جميلة الوجه صاحبة جسم فرنساوي زي ما بيقولوا صدرها رائع حجم مثالي مشدود وحلمات دائمة الانتصاب وسيقان وافخاذ ولا اجمل عندما تسير تهتز مؤخرتها السكسية واما كانت تلبس الجينز ببقى عاوز أنط عليها اما كسها رائع شفايفه وردية وهو احمر اللون له رائحة جميلة وطعم مسكر لذيذ وزنبورها اكبر من حلمتها يعني افضل ارضع فيه ماأسبهوش
أما حماتي فأوصف لكم اللي اعرفه قبل ما تقوى العلاقه بينا
فكانت في ال 45 من عمرها ما تختلفش عن بنتها من حيث الجسم السكسي الاختلاف اللي كان بينهم إن حماتي جسمها مليان شويه عن بنتها انها واسمها ميمي و توفى زوجها اثناء فترة الخطوبة يعني من حوالي سبع سنين وكانت علاقتي بها اكتر من ممتازة وكنا اصدقاء جدا وبمنتهى الأمانة كانت العلاقه بينا زي اي حد مع حماته مفيش افكار أو إيحاءات جنسيه اطلاقاً
بعد زواجي من بنتها كانت اما تحب تهرب من الوحده كانت تيجي تبات عندنا واكتر الأوقات كانت تيجي ايام الاجازات و الاعياد
وفي مره من المرات جات عندنا عشان كان فيه قرايب زوجتي جاين عندنا يتغدوا معانا فطبعا زي اي ام بتروح تساعد بنتها في شغل البيت والطبيخ وكان اليوم دا يوم الخميس ايام الشتا كنا في شهر طوبه كان كل شيء عادي والضيوف اتغدوا وانبسطوا جدا وطبعا كالمعتاد زي كل مرة نقعد نهزر ونضحك
لكن اللي كان غريب في اليوم دا لقيت حماتي لابسة فستان ازرق ضيق يصل إلى ركبتها وكانت اول مره اشوفها بالملابس دي وبصراحة كان شكلها جميل قوي ومثيره جدا
المهم بعد ما الضيوف خلصوا غدا وجبنالهم الحلو وخلصوه بدأت حماتي ترفع الاطباق لإدخالها المطبخ فقمت أساعدها عشان زوجتي تقدر تقعد اطول وقت ممكن مع اخوالها وبنات اخوالها وطبعا انا وميمي حماتي اتقابلنا في المطبخ بالصدفة وكنا قريبين جدا من بعضنا وجه لوجه وكنا هنخبط في بعض
لقتها بتقولي براحه يا نادر
وطبعا اعتذرت ليها على تسرعي
قالت لي لا يا حبيبي مفيش حاجه وراحت عجبتني بوسه على خدي
هى متعوده دايما تبوسني من خدي يعني بتعاملني زي ابنها او انا كنت اعتقد كدا لكن انا المره دي حسيت إن فيه حاجه غلط
حاجه مش طبيعيه
البوسه المره دي كانت ناعمه ودافئة قوي مش زي كل مره
قولت لنفسي يمكن انا اللي هيجان النهارده زياده عشان كدا حسيت الاحساس دا
ووقفت مستمر في مكاني مش عارف اتحرك ولا انطق وهى عماله تبص لي وتبتسم وقالت لي
بقولك ايه يا نادر
قولت ليها نعم تحت امرك
قالت أنا عملالك مفاجأه لكن أنا متأكده انك رح تبسطك قوي
قولت ليها خير ايه هى المفاجأه
قالت لي أما الضيوف يمشوا
قولت ليها وانا في الانتظار على احر من الجمر
قالت لي يلا نطلع للضيوف دلوقتي وبعدين نتكلم عشان أنا هناك عندكم النهارده ولا عندك اعتراض عاوزني اروح انا كمان معاهم
قولت ليها دا انتي تنوري وتشرفي والكلام اللي يجبر الخاطر دا وانا بصراحه من جوايا عاوز اقولها ايه الرخامه دي يعني ملقتيش غير يوم الخميس وتنامي عندنا
راحت وخداني بالحضن وكانت اول مره احضني فيها وانا برضه بسلامة نيه ما اتكلمتش بس حسيت بسخونه طالعه عليا كأن فيه فرن والعمايل اللي عملتها معايا خلتني تبص عليها بطريقه تانيه واتأمل فيها وفي مفاتنها
تعالوا بقى اوصفها تاني ليكم من وجهة نظر راجل هيجان بيشوف مرا جميله لاول مره
الشعر اسود طويل
العيون بلون السماء
الخدود وكأنها بحر من لبن
الصدر كان واقف بطريقه غريبه المره دي
القوام ممتليء لكنه متناسق جدا
الرجل بيضاء بتلمع وكأنها نجوم مضيئه
المهم
طلعنا وقعدنا مع الضيوف لحد اما مشيوا حوالي الساعه العاشره ليلا
وقعدت شويه مع أكثر ماتي في انتظار المفاجأه لكن مفيش حاجه ظهرت
اخدت نانا وقولت ليها يلا ننام
نانا قالت لي ماشي
قولت لحماتي بعد اذنك يا ماما هدخل انام انا ونانا
قالت لي ادخل نام في غرفة الضيوف عشان أنا هنام مع نانا بنتي النهارده عوزاها في موضوع مهم ودا طبعا بعد اذنك
قولت ليها ماشي ولا يهمك
وطبعا انا داخل غرفة الضيوف وبداخلي غضب وغيظ ممكن يرميها من الشباك
وقفلت عليا الباب وقفلت النور واستغطيت ونمت
وبعد حوالي ساعه
حسيت إن زبي واقف وخلاص قرب ينزل وفيه نار بجسمي
فتح عيني لقيت حماتي ماسكه زبي وحطاه في فمها وبترضع فيه
قومت مخضوض وقلت حماتي
قالت ايه رأيك في المفاجأه دي
قولت بتعملي ايه نانا بنت لو حست بينا هتقتلنا
لقيت ايد من ورايا بتطبطب على كتفي
لقيت اشوف مين لقتها زوجتي نانا
وطبعا زي اي واحد الخضه مسكته زبي نام
انا مش شايف حاجه غير وجههم بس عشان النور مطفي
حسيت حالي اني بحلم أو دول جن
مش فاهم حاجه

Читать полностью…

༺حـكاية👩‍🦰💞👨‍🦰لقاء༻

عليه لحد ما دخل كله جوا كسها واوووووووف على سخونيه كسها كأن زبرى دخل فى فرن ولاقيتها بتقولى اااااااااااه حلو اوى اااااااااه وابتدت تطلع وتنزل بالراحه على زبرى وزبرى بقى يدخل ويخرج فى كسها وهى بتتأوه وتقولى اااااااااااه زبرك حلو اوى اااااااااااه يالهوى على زبرك يا واد اااااااااااه وانا هيجت اوى على كلامها وروحت ماسكها من طيزها وبقيت احرك وسطى تحت منها وادخل زبرى واخرجه فى كسها بسرعه وهى اهاتها زادت وبقت تقولى اااااااااه اااااااااه يالهوى يا وليد اااااااااااااه بالراحه عليا يا وليد ااااااااااااااه بالراحه عليا يا حبيبى ااااااااااه يالهوى على زبرك يا واد اااااااااااه يالهوى عليك يالهوى ااااااااه نيكنى يا حبيبى نيكنى ااااااااااه نيك حبيبتك اااااااااااه نيك مرات ابوك اااااااااه يالهوى عليك اااااااااه كمان كمان واهاتها وصوتها اللى كأنها بتعيط دا بيهيجنى عليها اكتر وبقيت انيكها بأقصى سرعه عندى وهى عماله تتأوه وتقولى ااااااااااه اااااااه انت بتنيك حلو اوى اااااااااااه نيكنى كمان كمان اااااااااااه نيك كسى اوى يا حبيبى اااااااااه نيكنى اوى يا وليد وانا عمال انيكها بأقصى سرعه عندى وهى مستمره فى اهاتها ودقيقه بالظبط ولاقيتها بتتنطط بعصبيه على زبرى وعماله تتأوه وتقولى ااااااااااه يا وليد حلو اوى اوى اااااااااه كمل اااااااااه نيكنى كمان اه كمان متوقفش اااااااااااه نيكنى اوى اااااااااااه يالهوى على زبرك اااااااااااه حلو اوى ااااااااااااه يالهوى عليك يالهوى هاجيب يا وليد ااااااااااااه هاجيب يا حبيبى اااااااااااااااااااااااااه ولاقيت كسها بيقفل وبيفتح على زبرى وعمال يضغط عليه وراحت منزله عسل كسها على زبرى وحركتها هديت فوق منى وانا روحت حاضنها وخدت دماغها ابوسها فى شفايفها من غير ما احرك زبرى فى كسها لحد ما هى هديت خالص وابتديت من تانى ادخل زبرى واخرجه فى كسها وهى رجعت تانى تتأوه وتقولى ااااااااااه ااااااااه يخربيتك حلو اوى اه حلو اوى اااااااااه بتنيك حلو اوى ااااااااااااااه نيكنى كمان اااااااااااه يالهوى عليك يا ولا ااااااااااه وانا روحت مقومها من فوق منى ونيمتها على ضهرها على السرير وفتحت رجليها وروحت داخل بدماغى بين رجليها وبدأت اللحس فى كسها كله من بره زى الايس كرين واخد شفتيف كسها الكبيره فى بوقى واشفط فيهم واخد زنبورها اللحسه بلسانى وهى بقت تتأوه وتقولى اااااااااااه حلو اوى اااااااااااه ااااااااااااه اللحس كمان ااااااااااه اااااااه ابوك عمره مالحسلى كسى ااااااااااه اللحس اوى ااااااااااه يالهوى على لسانك يا وليد ااااااااااه دخل صوابعك واللحسلى اوى دخل صوابعك جوا كسى اااااااااااه وانا ابتديت ادخل صوباعين من ايديا جوا كسها واللحسلها فى زنبورها اوى واشفطه فى بوقى وانا بدخل صوابعى فى كسها وهى عماله تتأوه وتقولى ااااااااااه يا حبيبى ااااااااااه يالهوى يالهوى ااااااااااه نيكنى بصوابعك اوى ااااااااااه اااااااااه اااااااااه كمان يا حبيبى كمان اااااااااه مش قادره اااااااه وعماله تدعك فى بزازها وانا بنيكها بصوابعى وباللحس فى كسها وهى عماله تتأوه ولاقيتها مره واحده بتقولى ااااااااااه كمان كمان اااااااااه نيكنى اسرع بصوابعك يا وليد ااااااااه اوى يا حبيبى متوقفش اااااااااااه اااااااااه يالهوى عليك يا وليد يالهوى عليك اااااااااااه هاجيب تانى يا حبيبى اااااه هاجيب تانى ااااااااااااااااااااااااااااه وراحت منزله عسل كسها تانى وانا لحسته بلسانى وبلعته كله وكملت لحس فى كسها بعد ماهى جابت ولاقيتها بتشدنى فوق منها وبتقولى كفايا لحس بقى عاوزه زبرك يا وليد وانا طلعت فوق منها ابوسها فى شفايفها وزبرى كأنه عارف طريقه ومكانه فين ودخل فى كسها لواحده وانا ببوسها فى شفايفها وابتديت ادخل زبرى واخرجه فى كسها وهى بتتأوه وتقولى ااااااااااه يالهوى ااااااااااه زبرك حلو اوى ااااااااااه كمان كمان ااااااااااه نيكنى كمان ااااااااااه مش قادره اااااااااااه زبرك حلو اوى يا وليد ااااااااااه وانا هيجت عليها اوى وبقيت انيكها بأقصى سرعه عندى وهى عماله تتأوه وتقولى ااااااااااه ااااااااه ايوه كده يا حبيبى ااااااااااااه كمان كمان ااااااااااه نيكنى كمان اااااااااااااه يالهوى على زبرك يا ولا ااااااااااه اااااااااااااه نيكنى فى كسى اوى اااااااااااااه وانا روحت مهدى فى سرعه نيكى شويه وخدت رجليها الاتنين على كتفى ونزلت على شفايفها ابوسهم برومانسيه وانا بنيكها بزبرى فى كسها بالراحه واهاتها كلها طالعه فى بوقى وخدت لسانها فى بوقى امص من ريقها اللى كان احلى من العسل النحل دا وروحت باعد عنها وبقيت انيكها جامد وهى بقت تتأوه وتقولى ااااااااااه ااااااااااه ايوه كده يا حبيبى دخله فى كسى جامد ااااااااااه كمان كمان ااااااااااه يالهوى عليك يا وليد اااااااااااه اااااااااه نيكنى كمان ااااااااااه نيكنى اوى اااااااااه وانا بقيت بنيكها بأقصى سرعه عندى وهى اهاتها عماله تزيد وتقولى اااااااااه يا وليد

Читать полностью…

༺حـكاية👩‍🦰💞👨‍🦰لقاء༻

#قصة_محارم_عربية_جديدة

قصه وليد ومرات أبوه
القصه كامل
وصولى لكس مرات ابويا
صباح الخير او مساء الخير على حسب الوقت اللى انت بتقرأ فيه القصه.
اسمى وليد من القاهره 23 سنه طولى 184سم و وزنى حوالى 82 كجم لون بشرتى ابيض وشعرى اسود وعينيا لونها عسلى انسان خجوا جدا ومنطوى وماليش اصدقاء والدتى متوفيه من وانا صغير وعيشت فتره مع والدى (مجدى 55 سنه) لحد ما قرر يتجوز من حوالى 4 سنين من (زينب 41 سنه قصيره الى حد ما وبزازها متوسطه وطيزها كبيره وطريه وبشرتها لونها قمحى وشعرها اسود وعينيها بنى ورغم سنها الا ان اللى يشوفها يديها فى اوائل الثلاثينات) المهم من اول ما ابويا اتجوزها وانا اعتبرتها زى والدتى بالظبط وعمرى ما فكرا فيها تفطير جنسى ابدا لحد ما جيه اليوم اللى غير حياتى مع زينب مرات ابويا لما كنت لسه صاحى من النوم وجيت ادخل المطبخ عشان اشرب وسمعت صوت الدش شغال وباب مش مقفول كويس وفضولى خلانى ابص علة زينب اللى لاقيتها تحت الدش ومغمضه عينيها وبتغسل بزازها وبطنها بأيديها ونزلت على كسها وبعدين لفت واديتنى ضهرها وشوفت طيزها الكبيره ولاقيت نفسى دوخت من كتر الهيجان وفضلت واقف اتفرج عليها لحد ما حسيت انها قربت تخلص روحت واخد بعضى ومشيت وشيطانى هدانى لفكره انى استخبى فى اوضتها هى و والدى واكمل فرجه عليها وفعلا دخلت استخبيت فى الدولاب بيتاع والدى لانى عارف انها مش هتفتح درفه الدولاب بيتاع والدى ودخلت زينب الاوضه وهى لافه الفوطه حوالين جسمها ونص بزازها وطيزها باينه وراحت شايله الفوطه ولتانى مره اشوف جسمها عريان وابتديت اللعب فى زبرى من فوق البنطلون بيتاع الترنج اللى انا لابسه وهى ابتدت تنشف جسمها كويس بالفوطه وراحت ماسكه الاندر بيتاعها وابتدت تلبسه وبعديها ابتدت تلبس البرا ووقفت ادام المرايه وابتدت تحسس على جسمها وبعديها لفت ومسكت العبايه بيتاعتها ولبستها وكل دا كنت انا باللعب فى زبرى من فوق البنطلون وبعد ما زينب مرات ابويا لبست كنت انا جيبت لبنى فى البوكسر بيتاعى وزينب خرجت ونزلت من الشقه وانا من هيجانى طلعت ادور فى الغسيل فى هدوم زينب لحد ما لاقيت اندر بيتاعها لونه بينك ومش مغسول وطلعت قعدت على الكنبه فى الصاله وطلعت مدله سكس كنت واخدها من واحد صاحبى وابتديت اشم فى الاندر بيتاع زينب من ناحيه كسها واللحسه بلسانى وانا بتفرج على المجله ومسكت الاندر وحطيته على زبرى وبقيت ادعك زبرى بالاندر بيتاع زينب وانا بتخيل انى بدخل زبرى فى كس زينب مرات ابويا وهيجت جامد على مجرد التفكير لحد ما جيبت لبنى لتانى مره فى اقل من ساعه والغريب ان زبرى مانمش بعد ما جيبت لبنى وفضل واقف وانا روحت مكمل دعك فى زبرى بالاندر بيتاع زينب لحد ما جيبت لبنى للمره التالته ومن التعب نمت على الكنبه فى الصاله والمجله فى حضنى والاندر بيتاع زينب على زبرى ومصحيتش غير على صوت زينب وهى بتزعقلى وبتضربنى وبتقولى بتعمل ايه يا وسخ انا هوريك وهاقول لابوك لما يبجى ماشى وخدتنى على اوضتى وهى بتقولى ماشى يا خول روق الاوضه دى وهتشوف بالليل لما ابوك ييجى وفضلت تضرب فيا وسابتنى وخرجت وانا بقيت اروق فى اوضتى ولاقيتها بتنادى عليا وانا طلعتلها ولاقيته بتقولى انا مش مصدقه اللى شوفته دا انت بتهيج عليا انا مااااشى انا هوريك ورجعت تانى تضرب فيا ولاقيتها قالتلى ماشى شيل الترابيزه دى وحطها هناك يا خول وانا من سكات روحت شايل الترابيزه وحطيتها مكان ما هى قالتلى وبعديها لاقيتها بتقولى اقلع البنطلون بيتاعك وانا اتصدمت وقولتلها ايه ولسه مكملتش الكلمه ولاقيت قلم نازل على وشى منها وبتزعقلى وتقولى اقلع البنطلون وانا من خوفى من انها تدينى بالقلم تانى روحت قالع البنطلون لاقيتها بتقولى والبوكسر كمان وانا وقفت ابصلها لاقيتها لسه هترفع ايديها وتضربنى تانى روحت قالع البوكسر بسرعه ولاقيتها جايه لحد عندى خوفت لا تضربنى تانى بصراحه بس لاقيتها بنلبسنى الاندر بيتاعها اللى جيبت عليه لبنى وبتقولى ماشى يا خول انا هوريك وراحت شدانى من ودانى وقعدت على الكنبه ونيمتنى ببطنى على رجليها وراحت نازله ضرب على طيزى بكف ايديها وانا كان كل تفكيرى فى زبرى اللى بين رجليها وابتدا يقف دا وكنت خايف انها تحس ليه وهى بتضرلتى وتقولى بتهيج عليا يا خول دا انا مرات ابوك يعنى زى امك فاهم ولا مش فاهم وانا بقيت اقولها خلاص اخر مره حقك عليا خلاص لحد ما حصل اللى كنت خايف منخ وزبرى وقف بين رجليها من كتر الحك فى رجليها ولاقيتها بتقولى ايه اللى بين رجليا دا وانا قولتلها مافيش حاجه وهى سكتت شويه ولاقيتها بتقولى قوم اقف يا خول وانا روحت قايم واقف وانا مكسوف وفى نفس الوقت خايف منها لا تضربنى ولاقيتها بتقولى انا عارفه انك وسخ قولى دا واقف ليه يا خول وانا قولتلها اسف غصب عنى بس لاقيتها راحت بأيديها على زبرى وبقت تدعك فيه من فوق الاندر بيتاعها وانا اتصدمت وفضلت واقف ساكت ولاقيتها راحت مطلعه زبرى من الاندر بيتاعها وبقت عماله تدعك فيه وراحت مقعدانى على الكنبه وتفت من

Читать полностью…

༺حـكاية👩‍🦰💞👨‍🦰لقاء༻

💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲
/channel/boinker_bot/boinkapp?startapp=boink7115351305
💲Yo check out this dumb game lol 😛

Читать полностью…

༺حـكاية👩‍🦰💞👨‍🦰لقاء༻

/channel/Lootyfi_bot?start=7115351305

Читать полностью…

༺حـكاية👩‍🦰💞👨‍🦰لقاء༻

#الجزء_التاسع_والاخير


الدوجي وكنت اصفع مؤخرتها حتئ احمرت وبعصصت خرمها ودخلت صباعي كامل طيزها وزبي في كسهاحتئ قءفت في كسها وخنثت دلال اربع مرات للفجرشربنا حليب وعصير ونومنا لظهر عاريين صحينا ودلال خرجت السوق جابت غداء دسم وقات ارحبي تغدينا ونومنا القيلوله وخنثت دلال مرة وقذفت بسرعه وقمنا خزنا لساعه 10اليل وقد اتفقت مع دلال تخطب لي بنت علا معرفتها ثم رجمنا القات وتعشينا بيقية الغداء ثم لحست كس دلال وفتحت طيزها وقمت خنثت دلال ثلاث مرات وانا استخدم البخاخ مؤخر القذف حتئ تورمت كس دلال وتورم زبي وفي الصباح خرجت الحراج حصلت عمل وذهبت اشتغلت اسبوع خارج صنعاء ورجعت عند دلال بعدالعصر فقالت دلال بهمس التزم بالادب اهلين ياسام لقدوجدت لك بنت اخي اجمل بنت وهي الان موجوده عندي ادخل حتئ تاخذ النظرةالشرعيه دخلت المجلس وماهيا الاربع ساعه حتئ دخلت دلال وايمان ابنت اخودلال ايمان بنت في العشرين اجمل بنت رائتها عيوني كانت ايمان تشبه الممثله الهنديه كاريناكابور دخلت ايمان باستحياء وجلست تبادلنا كلام عن مهنتي قلت انا اعمل في البناء واجري اليومي 11الف وووووايمان قالت اني خريحة ثانويه قلت الان انا موافق تكوني شريكت حياتي وانتي يايمان قالت ايمان علابركت الله عمتي دلال لن تخدعني فيك استئذنك ياسام وانا اخرجت عسرة الف وقلت هذة سلام لك حبيبتي ايمان اخذتها بعدما اقسمت باليمين وخرحت ايمان مع دلال من البيت ورجعت دلال وانا تشكرت منها لانها اختارت لي اجمل بنت ودلال قالت رد جميلي هي ليلة رومنسيه مصحوبه بنيك عنيف قلت هذا عليا وخلعت ملط ولبست شرت نظيف ومعوزوخزنا لساعه ،9وقمنا تعشينا ثم خلعنا وتبادلنا المصىواللخس فمصيت فتحت الشرج حتئ قالت دلال حبيبي اخب ان اجرب الجنس الخلفي ونا دخلت زبي كسدلال ورزعتها بعنف عنيف حتئ قءفت في امدعماق كسها ودلال تطالبني بادهال زبي طيزها وانارفضت وام امارس معها خلفي وتقدمت اليوم الثاني طلبت من عمي هلال ابوايمان ابنته ايمان وافق وتمت الخطوبه وتحديد الزفاف ودفعت المهر مليون وميتين الف كاش وجلست شهرين خاطب ونزلت عمي هلال البلاد عىفته علابيتنا ومزارعناوتزوجت ايمان في صنعاؤ وسكنت في العمارة المجاورة لبيت عمي هلال وقطعت علاقتي مع دلال
وعشت مع ايمان عام كامل كنت امارس كل ليله مرة لكن بعدما ادنمارس المداعبات ساعتين وانيكها مرة وتكتفي ايمان بنبكه فقط وترفض النيكه الاخرئ وعندما اختلف مع ايمان علاحاجه لن تزعل مني ايمان ساعه حتئ تعتذر مني حتئ اننا ضربت ايمان عدة مرات وكنت اطردها من البيت فترفض ايمان الذهاب بيت ابوها والان اعيش مع حب حياتي ايمان اسعدالايام وانتهت القصه


#النـهايـة.......

#سوي_اعادة_توجيه_للأصدقاء

🍆🥑🥦🥬🥬🥬🥬🥬🥒🫑🌽🌶
لديك قصة وتحب تنشرها بسرية ارسلها على ادمن
    
🧂⚽️🏀🏈⚾️🥎🎾🏐
#ادمن_النشر
🔴🔴🟠🟠🟠
←اضـقط
هـناء

🎈🍡✍️💩كل جديد لدينا😘🥰😇👻

Читать полностью…

༺حـكاية👩‍🦰💞👨‍🦰لقاء༻

#الجزء_السابع

بيتنا مع ابي وامي ونسيبنا للمغرب وجلست ثلاثه ايام لم اخرج من البيت واكلي سمن وعسل وبيض ولحمه معنا اغنام لكن النت في البلادضعيف وماشي شبكة واي فاي كنت اتكلم مع دلال مكالمات نتكلم همس في ساعات متاخرة من اليل كله كلام جنسي وزبي استعاد نشاطه الساعه 11عندما تكلمنا كلام جنسي اناودلال وانا ارسلت رساله لنجوئ كيفك ونجوئ ردت هلا وغلا سام واخيرا تنازلت اين انت قلت انا قريب منك ومشتاق لك ونجوئ قالت تعال اتحداك اني عرفت من امك انك موجود هنا قلت ايوه قالت جي نيكني جي ياسام قلت انتي ومن قالت اني وقحبتك العجوز اتحداها تتكلم كلمه تعال قلت ومن غيرها قالت نجوئ وابني الرضيع وبنت الكفله هناء عند عمتي فاطمه جي قلت قدزبي مسمار ونجوئ قالت جي وحران ماخنثتني الافوق فراشي اني ومحمدوانا لبست وخرجت من بيتنا وءهبت بيت محمد عند زوجته نجوئ رنيت لها فتحت وقدنحوئ عروسه دخلت غرفتها بهدؤ خلعتني وكانت تبوسني من جزمتي الئ جبيني وتحظني نجوئ وتبادلنا المصمصه بعدين لخست كسها مصيت بظرها ونجوئ لحست زبي ورضعته وخنثتها ثلاث مرات وقبل الفجر خرجت وجليت في البلاد شهر وكنت اخنث نجوئ مره مرتين في استطبل البقرة اوفي غرفتها اوفي بيتنا وقبلما اسافرصنعاء قدمليت نيك كس نجوئ حبيت اغير وانيك طيز فقررت انيك فاطمه ام محمد حصلت فاطمه جنب بيتها بعدالمغرب نازله تحلب البقرة وانا قلت فاطمه اليله اشتي اخنثك وفاطمه قالت من سام حيا ملان الدنيا قواءلك القواء قلت اليلة انا شاخنثك وفلطمه قالت لك شهر هنا ولاذكرتنا اني ونجوئ قلت اناذكرت طيزك الضيق وفاطمه قالت جي واني اجهز لك عشاءعلاسمن بلدي قلت اناضيفك الساغه 10قالت اهلا سهلا ودخلت الاستطبل واتا دخلت اخرجت زبي وقلت ارضعي وفاطمه مسكت زبي وكانت تستنشق ريحته وتمصه ونا دخلت زبي للحنجرة واخرجته وفاطمه قالت لاتتاخر واني انظف كسي وطيزي محنتني ياسام وخرجت من الاستطبل ودخلت غرفة نجوئ قلت الان كلكت عمتك تتجهز اخنثها في طيزها ونجوئ قالت حبيت تغيرياسام قلت انتي رافضه تخليني ادخله طيزك قالت نجوئ طيب اليله قلت لا اليله لعمتك مستي منك حركه تعكرعليهااليله قالت نجوئ طيب خزن واني اخرج اموة وخرجت نجوئ وانابذلت القات وبين اللعب بالجوال ونجوئ رجعت بفستان نص وسيقانهامكشوفه وفخذها وجلست امامي وكسها مكشوفه وزبي قام عمود ونجوئ ضحكت وقربت مصت زبي وقالت خنث كسي كس نظيف انت وكس العجوز قلت انا اشتي طيزها ضيق خليتي لخنث طيزك ونحوئ قالت مستحيل قدزبك علاطيز عمتي فاطمه مقدرن اشبع كسي نيك وانت تشتي تمحني وتشغلني بطيزي واتاوقومي خلي اللبن لغمتك ونجوئ جلست فوقةزبي ودخلته كسها وكامت تتنطط لمافرغت وحرجت من الغرفه ورجعت قالت قدعمتي اخذت هنابنت بنتها الئ عند امها ورجعت فرشت وبخرت الغرفه واني ادعيت الغباء والمرض وعمتي تقول نومي يانجوئ لاتهمي نومي مش عارفه انك في غرفتي هيا سام قوم نخرج واني معك ادخلك غرفت عمتي لوسمحت نضحك حين تحرج عمتي قلت تمام ونجوئ سبقتني ودخلت غرفت عمتها قالت عمه مالك الليله بخور وبدلتي وتحممتي ساعه داخل الحمام اوشي معك ضيف وفاطمه قالت اني تنظفت مقدرانوم بدون نظافه ونحوئ قالت بس اني حصلت سام ودخلته قال انتي وعدتيه اليله يخنث طيزك وفاطمه قالت عيب يانجوئ اني فدالك احناغلطنا في صنعاءمع سان وخلينا ننسئ القصه يابنتي واتا دخلت وفاطمه صفعت وجهها ونجزئ قالت لاتخافي ياعمه مني اني وسام كل يوم وسام يخنثني اليله حب يغير ويخنث طيزك اني مارصيت اسمح له يخنث طيزي واتا بلعت حبه مؤخر وفاطمه قالت يانجوئ جيبي العساءمن التنور عشاءسام ونجوئ خرجت جابت فته بالعسل اكلنا الثلاثه وفاطمه قالت اني فدالك يانجوئ خلينب اني وسام وحدنا لساعه 12ونجوئ قالت ثلاث ساعات واني وحدي خلوني ابصركم وفاطمه قالت كان خذي محمد غرفتك لساعه 12وجيبيه ونجوئ قالت لك سام لصباح وخرجت دخلن غرفتها وفاطمه قالت اخرج ياسام قفل غرفتها وانا خرجت غرفة نجوئ قلت انا جيت اقفل الباب عليك ضحكت نجوئ وخرجت قفلت الباب ورجعت غرفت فاطمه خلعت وفاطمه خلعت وانا حظناها وتبادلنا المصمصه بعدا نومتها علابطنها ولحست طيزها ومصيته كانت فاطمه توهوه وتوحوح وتستمني وتوهوه وتئن بعدين استلقيت وفاطمه لحست زبي ومصته ودهنته بزيت زيتون وقالت خنث كسي خلاك ياسام وانا قلت ابشري وعطفتها ودخلت زبي كسها ورزعتها رزع كانت فاطمه تضارط وانااخنث كسها لماقذفت في كسها واخرجت زبي وشديت فاطمه من شعرهاودخلت زبي بلعومها وزبي استرخئ وفاطمه اخرجت زبي وقالت خليني اتوضي وقامت توضت ورجعت قلت مصي وفاطمه نامتةعلاجنب رضعت زبي وهو نايم رضعته وطيزها جنب صدري وانابعصصت خرمها وقدفاطمه عطرته ونظفته واناكنت ادخل صباعي كامله وخرم فاطمه كماشه ضيقةوفاطمه قالت ادهنه رطب طيزي كنت اكبس خرمها فازلي وزبي انتصب بعد جهد فيىلحسه ومصه ورضاعته قوم عمود وانا انسحب وقلتةلفاطمه كماانتي علاجنب وعطفت فخذ وفشحت مؤخرة وجلست فوق فخذها اليمين مسكت زبي وكنت افرش خرمها وادخل راس

Читать полностью…

༺حـكاية👩‍🦰💞👨‍🦰لقاء༻

#الجزء_الخامس


البخاخ شويه ولونه احمر وعبير كانت تتنطط علازب محمد شافت زبي وقالت واو واو وانا خرجت مع دلال للغرفه المجاورة نومتها ع بطنها ولحست خرمهت الوردي وقلبتها لحست كسها فرغت دلال اربع مرات وانا الحس وارضع كسها وبظرها وخرمها الوردي ودلال قالت يكفي ياسام قلت طعم اللحس والمص لذيذ قبلما اقذف لو قدافرغ البن ماشايكون عندي رغبه للحس ودلال حظنتني وعطفت سيقاني وكانت تلحس زبي وخصيتي تمصهن واتااه اهةاه اه اه اه اه ايييي ودلال رضعت زبي تسارعت انفاسي اه اه اهةايييي ودلال قالت فرغهن في المعده انت تستاهل ياسام قلت خليني اخنثك استلقي ودلال قالت لا اقذف واسقيني اشربهن ورضعت زبي وانا شديت شعرها ودخلت زبي للبلعوم وفرغت في الحجنرة ودلال بلعتهن واخرجت زبي تلحس راسه وترضع راسه وانا اوهوه اه اه اه اييييي وووايييي ودلال تتعمد ترضع راس زبي ونا اخرجت زبي وعطفتها ورفعت سيقانها عكتافي ودخلت زبي كسها شهقت دلال وانا رزعتها رزع كانت دلال تصرخ وتوحوح بصوت وانا ارزعها اكثر من عشردقايق حتئ كان العرق يتساقط من جسمي واستلقيت ودلال اعتلت زبي كانت تتنطط بسرعه وتبل زبي وتدخله تتنطط وعبير طرقت الباب وتقول افتحو توقفت دلال واناقلت اين محمد قالت عبير محمد مخزن قلت افتحي تدخل عبيروقفلي فتحت دلال دخلت عبير وقفلت ودلال استلقت ونا قلت وضع الدوجي ودلال رفعت طيزها طرف السرير وانا لحست خرمها وعبير تشاهد ودلال توهوه وعبير استلقت جنب السرير ووجها عند زبي والتهمت زبي تمصه ودلال هربت ونا ظغطت عبير من صدرها ورقبتها وكنت اخنثها في الحنجرة ودخل زبي حتى تختنق وانيكها حتئ اختفئ زبي وفرغت في في حنجرة عبير سحبت زبي وعبير كانت تكح تكح واللبن يخرج من انفها هدئت عبيروكانت عيونها محمرة وعبير تسعل وتقول عورتني وخنقتني ودلال قالت تستهالي ماكفاك محمد وعبير قالت سام رومنسي لحس كسك وطيزك ومحمد مصيت زبه وطلعت تنططت شويه وفرغ شوفي سام مايقارب ساعه وصوتك ملان الجناح سام نياك قلت يلا نخزن لبست شرت وفنيله وخرجنا عند محمد الغرفة العائليه وظلال وعبير دخلوالحمام وخرجين ودلال جلست جنبي وعبيرجنب محمد فتحنا سكس مص ولحس ونيك جماعي ودلال قالت سام كفا ووفاءقفلو السكس ومحمد قال تعلمي كيف تمصي ودلال قالت سام يعرف يلحس ويمص واني شربت لبنه وارتويت سام ارواني نيك ومص ولحس وعبير قالت محمد مابك دلال لهاساعه وسام يخنثها قد ارواها واشبعها نيك وانت مبعسس ومحمد قال انامتزوج ببنات صنعاء كل يوم اخنث واحده لكن مثل سام عازب ومحترم مايعرف بنت الا دلال ولاقدمارس الا معكن سام عزب شباب ومحمد قال ياسام انت لحست كس دلال قلت لحست كسها وطيزها معها كس وطيز وردي ومحمد قال انت قذر كيف تلحس كس عاهرة ودلال قالت عيب يامحمد ماني عاهرة هوبس اليوم حبيت اني وعبير نتخنث ولا احنا متزوجات لوما حبايبناغايبين ماكناخرحنا نتسكع وحلفت دلال ماقد خنثها غير زوجها وواحد شاب وانا فقط وعبير قالت صح انك تعتبرنا قحاب لكن لسناقحاب هي مرة حبينا نجرب اليوم وانت اعتبرتنا عاهرات واناقلت محمد كس دلال نظيف ضيق وخرمها الوردي وكاله هذا مادفعني لحست ومصيت كس القمري دلال ودلال قالت سمعت يامحمدكيف كلام سام حبيبي وبوستني دلال ومسكت زبي وزبي عمود ودلال خرجت زبي من جانب الشرت وقالت محمد ابصر زب سام احمر مصيته وطعمه لذيذ قلت مصي زبي ودلال قالت من عيوني ورجمت القات وتمضمضت ونامت علاجنب طيزها بتجاه الجدار وراسها فوق فخذي وكانت تكص زبي وانا غطيت طيزها وكنت ابعصصه بصباعي وكنت انيكها بصباعي فيىكسها ودلال ترضع زبي ومحمديقول خزنو وعبير قالت محمد ابصر علافحوله في سام ومحمد قال خزني انيك امك انا بين اخنثةكل يوم قحبه افهمي سام عزب اول مرة يخنث بنت افهمي وعبير قالت ابصر 13
دقيقه ودلال ترصع زبه ولافرغ ونا سحبت زبي من فم دلال وقربت طيزها ودلال نوم علابطنها وانا دخلت وساده تحت بطنهاةدخلت زبي كس دلال وكنت اخنثها وانالابس الشرت وابعصص خرمها وعبير كانت تحك كسها وتقول هيا محمد ومحمد قال حرام ماالمسك كما في اليل خلي سام يخنثك ودلال قالت لوسمحتي اتركي سام يفرغ في كسي ياعبير ونا رفعت طيز دلال سجود واعتليت طبزعا كنت ارزغها واصفع طيزهاودلال ت وه اه اه اه اه اه ايييي اخحخخخ اييبي دلالت دلاةاييييي وانا فرغت في اعماق كسها ودلال انبطخت ومخمد قال حرام انك استخدمت مؤخر القذف وناانكرت وعبير قالت امسر العين سام نايعرف مؤخرولامقدم ابصرزبه ذراع ومحمد قال 23دقيقه وهويخنث دلال ولاقذف اكيد استهدم مؤخر القذف ودلال قامت الحمام ومحمد قال خنث عبير قدبتحك كسها حكه قلت جي ارضعي زبي عبير نطت طرحت راسها بين فخوذي ومصت زبي ولحسته ومحمد كان يبعصص كسها وطيز عبيربصوابع قدمه حوالي رببع ساعه وعبير قامت وفشخت وجلست علازبي تتنطط وترتعش وقامت قالت تعبت قلت مابلا لوما افرغ وعبيرجلست علازبي وظهرها في صدري وكانت تتنطط وانا ادلك بظرها وعبير ارتعشت وزقرت كطفل يتبول وتعبت ونزلت استلقت ونا لم اقذف ومحمد قام

Читать полностью…

༺حـكاية👩‍🦰💞👨‍🦰لقاء༻

#الجزء_الثالث

قلتسام اسكتي وانا ليه ونجوئ بزقت بين زبي وانا دخلت راس زبي طيز فاطمه كامل وطيزها ضغط ونجوى جلست جنب فاطمه ومسكت سيقان فاطمه وعطفتهن ونا بين ارزع فاطمه وزبي يشف ونجوئ تدهنه بلعاب لمافرغت في طيز فاطمه ونجوئ قالت اصبرياسام رشت العطرواخذت الشرت وقالت اخرج زبك اخرجت زبي ونجوئ تمسح زبي لماخرج وكتمت طيزعمتها وقالت قومي الحمام الثاني وفاطمه مسكت الشرت في طيزها ودخلت حمام غيرحمام الغرفة العائليه ورجعنا دخلنا الحمام غسلت جسمي وزبي بصابون وتغسلت نجوئ وخرجنا خزنا وشاهدنا سكس وفاطمه خرجت خزنت معنا نجوئ تلاعب زبي بيدها وخنثت نجوئ مرتين وانا مخزن وشاهدنا حصان يخنث واحدة بعدين نحوئ رجمت القات وجلست تلخس زبي وترضعه وانا قلت خليني اجرب اخنثك في طيزك ونجوئ قالت لكن لحس طيزي اول شي قلت تمام خليني افرش طيزك تفريش ولما ارجم القات اللحسه وارضعه ونجوئ انبطحت وانا جلست فوق فخؤذها وفشخت مؤخرتها وكنت افرش تفريش براس زبي ونجوى تصرخ وتستمتع وانااخذت لعاب من لسان نجوئ ودهنت زبي وغرست زبي كامل ونجوئ صاحت وهربت من تحتي ووانا قمت لزاويه الغرفه شديتها من شعرها بركتها اشتي ادخل زبي طيزها ونجوئ ضاربت ورفضت اخنثها في طيزها وقالت اجيب العجوز القحبه تخنثها في طيزها قلت جيبيها لكن نظفي طيزها ترضع زبي ونجوى قالت لعمتها تعالي يخنث طيزك وفاطمه قالت طيب ونجوئ قالت هيا ادخلي الخمام انظف طيزك وفاطمه قالت قدنظفته ودخلين الحمام وخرجين ونجوئ قالت ارضعي زب سام يختثك وفاطمه قربت بين سيقاني واناجالس في كنبه رضعت زبي ونا كنت اخنثها للبلعوم لوماتختنق ورزعها لماقذفت في حنجرة فاطمه وزوجت ابنها نجوئ وقلت قومي لعنك عجوز مخنوثه لامعك كس سوا لاطيز سواء وفاطمه خرجت غرفتها الساعه 1في اليل وهي زعلانه بعدين بذلت القات وكنت احاول اقنع نجوئ تخليني اخنث طيزها واللحسه ونجوئ رفضت وقالت كسي تحت امرك لكن تنيك طيزي يو عورتني وبعدين زوجي محمد زنوحرام انه خطير شايعرف انني اتخنثت في طيزي قلت ماعرفه قالت نحوئ اني ابصرخزقي عمتي حين خنثتها مورم وحين نظفت طيزها الخزقي معورومورم قلت تمام مصي زبي ونجوئ لحست زبي ورضعته واتا عطفتها ودخلت زبي كسها وكس نجوئ غارق وانا اخرجت زبي وقلت طيز عمتك ضيق انتي نومي يانجوئ وانا اخرج اخنثهاوخرحت غرفة فاطمه دخلت وفاطمه تشاهد سكس ونا نومت فاطمه علاجنب وهي مصت زبي بعدين حظنتها ودخلت زبي طيزها مثل الفلم السكس الذي كنا نشاهدة وكنت انيك فاطمه علاجنب وعصرثديهاالمترهله وانيكها برومنسيه وفاطمه مستمتعه توهوه اه اه اه اه اييي واناقلت فطوم امانه انتي قدتخنثتي من قبلما تطلعي صنعاء وفاطمه قالت حرم عليا ماقد زنيت ولاحدناكني غيرزوجي لكن هنا شاهدة مع زوجة ابني هؤلا ابصر ونجوئ بنت شباب كانت تراوغ وورجعت قدامي خلعت وكانت تبعصص كسها بعدين شاهدنا بنات يتلاحسين و نجوئ خلعتني السروال بمزاح ثم لحست كسي واني استمتعت ونجوئ تمزح واني ااراوغ وقداني مستمتعه ونجوئ مصت بظري واني ارتعشت ونجوئ اخذتني الحمام وتحممنا ورجعنا اللحس لزوجت ابني وهي تلحس لي كسي واليوم الثاني اشترة خيار وكانت تلحس كسي وخرق طيزي محنتني نجوئ ورجعت تخنثني بخيارةفي كسي بعدين خنثتهابخيارة ونجوئ جننت وقدمعها دهان زيت اغرقت طيزي ودخلت الخيارة غصب وكانت تخنثني بخيارة غصب بعدين استمتعت ونجوئ مارضت انيكها بخيارة في طيزها وبعدين ياسام اني ابصرت زوجت ابني نجوئ عاريه قدامي بتخنث كسها وقدهي هايجه وعندما خلعتني بمزاح ولحست لي كسي واني تجاوبت معها خوف منها لاتخرج تدخل رجال من الغرف المجاورة يخنثوهاتصدق ياسام ان نجوئ كانت تحاول تقنعني من اجل تدخل واحد ولا اثنين يخنثونا واني رفضت ورجعت اخنثها وتخنثني بصوبعنا وبالخيارة ومن اجلها وقاحتها ومزاحها استسلمت بعدين ناكت طيزي غصب عمي وانت ياسام من البلاد حرام مجرد ماحكيت لنجوئ انك ياسام موجودفي الفندق الاونجوئ لبست وقالت اني اعرف سام انه عزب حرام مايفلت وشايخنثني وطلعت عندك ياسام قدنجوئ هايجه من كثرماتشاهدالسكس وفي البلاد نجوئ بنت متعلمه مؤدبه وفاطمه كانت تكلمني وزبي في طيزهامسترخي واناكنت مستمع لفاطمه ومستغرب من القصه بعدين سحبت زبي ودخلتة كس فاطمه وزبي انتصب وانادخلت طيزهاورزعتها نيك رزع وقذفت في طيزها واخرجت زبي وقمت تحممت وخرجت عندنجوئ ونجوئ فاشخه وكانت تشاهد سكس وتبعصص كسها وقالت سام جي جي خنثني خلاص ماشاانفعك في البلادواخليك تخنثني الااني جي خنثني قلت قدزبي تاعب ابصري نايم ونجوئ قالت جي جنبي واني وحظي اذا قام زبك ولايكفي حظنك ونا استلقيت ونجوئ حظنتني وكانت تتحسس جسمي بعدين نزلت ترصع زبي وهونايم حوالي نص ساعه وزبي قام ونجوئ اعتلت زبي وكانت تتنطط لوما فرغت في كسها ونجوئ قامت الحمام توضت وخرجت مسحت زبي وقالت اكلم عمتي تبكر تودي صبوح لمحمد لسجن ولاتصحينا وحنا ننام خرجت ورجعت نجوئ نومنا في الاحظان لساعه 11قبل الظهر صحينا تحممنا ونزلت جبت غداء تغدينا ورجعنا تلاحسنا

Читать полностью…

༺حـكاية👩‍🦰💞👨‍🦰لقاء༻

قالت ابصر ابصر علا نيك واني بين اشاهد سكس اسبوع مارايك اشاهدوماحديخنثني حرام لايطلعين في استي الدود
قلت عيب انتي زوجت فلان ونجوئ قالت ماعرفهم انني زوجت فلان وقربت حظنتني ومسكت زبي وانا قلتةعيب عليك لوسمحتي

Читать полностью…

༺حـكاية👩‍🦰💞👨‍🦰لقاء༻

💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰
/channel/gamee/start?startapp=ref_7115351305
Let’s earn more together in upcoming Airdrop!
🎁 Get 500 Tickets welcome gift
💸 Join NOW to maximize your rewards

Читать полностью…

༺حـكاية👩‍🦰💞👨‍🦰لقاء༻

💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰
/channel/gamee/start?startapp=ref_7115351305
Let’s earn more together in upcoming Airdrop!
🎁 Get 500 Tickets welcome gift
💸 Join NOW to maximize your rewards

Читать полностью…

༺حـكاية👩‍🦰💞👨‍🦰لقاء༻

ميدو يختصب اختها الكبيره 😛🔥
ويهددها بل فضيحة الممارسة
😀🍑
https://bit.ly/3YKd5lZ
https://bit.ly/3YKd5lZ
وهيا تصرخ هل تريد اختصاب اختك
👊🍑
https://bit.ly/3XiKwv7
https://bit.ly/3XiKwv7
لحق المقاطع اذا لم توجد بل تيلجرام
🔞

Читать полностью…

༺حـكاية👩‍🦰💞👨‍🦰لقاء༻

✏️🔍🔎🔏🔐🔒🔓❤️
وكنت ابادل بينهم مره سامح يجلس فوق الكرسي ويدخل زبه بكسي وعلي خلفي وزبه بطيزي والمرة الثانية العكس  ااحححححححححححححح ااحححححححححححححح فكنت اتلذذ اكثر لما يكون سامح فوق الكرسي وزبه بكسي لان زب سامح اكبر من حق علي  فكان يجلس سامح على الكرسي و انا جلست في حظنه وعلي خلفي  اااااه اااه اوووووخ اووووخ. وكنت امسك وجه سامح وامص شفايفه وعلي يرجزني من طيزي. اوووووخ اوووخ لما ارتعش وانزل شهوتي عده مرات ااححححححححححححححح ااححححححححححححححح كنت اكمل واقوم اعدل ملابسي  وارجع عند النسوان.  وهكذا جلست اتناوب وانتاك منهم من عصر الى المغرب. وبصراحة اندهشت منهم فقد ركبوني 6 مرات. وكل مرة اروح لهم للمطبخ واجد ازبابهم مقومات ومستعدات وبسرعة يفشخوني نيك ااحححححححححححححححح ااحححححححححححححححح فشخوني لما حسيت جسمي نشف من السوائل حتى  لما كنت امشي كان يتقارحين عظام ارجلي. من كثر ما كسي نزل  شهوته. ااحححححححححححححححح ااحححححححححححححححح من يوم لن انساه بقيت مبسوط وفارحة للاخر 
اليوم الثاني قامو وانا بين  اساعد عمتي في  تصبين الملابس فبقو يشوفو لاعندي وانا اشوفهم وملامح وجوهنا ونظراتنا لبعض تبين اننا مشتهيين لبعض بس كيف نسوى مابش فرصة فبقو. سامح  وعلي منتضرين لي اروح كذا ولا كذا يلحقوني ويركبوني فبقت افكر شويه لما عمتي راحت تجيب صابون وانا قلت لهم مشتهيين وهم مسكو ازبابهم وقالو ايوه قد بانجنن قلت لهم خلاص بعد ساعه لما نكمل نصبن واني بطلع اضحى الملابس بالسطح.وانتم الان اطلعو للسطح انتضروني. قالو تمام وطلعو وانا كملت صبنت مع عمتي وجمعت كل الملابس وقلت لعمتي انا بطلع اضحيهن قالت عمتي تمام تسلمي يابنتي ولو نتعبك قلت مابش تعب وطلعت الملابس اضحيهن وكان السطح فيه ستاره بناء مرتفع وفيه باب وصلت السطح وهم هجمو عليا مثل الوحوش الجاوعة وقدهم خالسين سراويلهم بسرعة  اخذو مني الملابس وحطوهن وبسرعة خلسوني البجامه وسامح وقف قدامي وعلي خلفي ورفع لي سامح رجل واحده ودخل زبه بستي وعلي دخل زبه بطيزي وااااااااااححححححححححححح ااحححححححححححححححح والمتعه ناكوني وانا مسنبه  واقفه.بقو يرهزوني بقوووه ااحححححححححححححححح ااحححححححححححححححح ناكوني حتى ارتعشنا ونزلنا شهوتنا كلنا ارتحت بعد ان نزلت شهوتي وقمت ضحيت الملابس وانا بدون سروال والروب مرفوع وهم كانو يتغزلو بي ويلعبون بازبابهم وما انني كملت اضحي الملابس الا وهم مسكوني وانا اضحك واتغنج وهذه المره امتد علي على ضهره فوف فرشه قديمة كانت مرجومة بالسطح وانا افتلخت فوقة وادخلت زبه بستي وسامح ادخل زبه بطيزي وااااااااااححححححححححححح ااحححححححححححححححح من نيك ومتعه ولذه لاتوصف فشخوني فشخ وتمنيت تبقى ازبابهم بداخلي واصل بقو يركبوني حوالي ربع ساعة ونزلنا شهوتنا للمره الثانية ووعدتهم انه في اي فرصة ينيكوني ونزلت عند عمتي وامي وفي ذاك اليوم النهار ماعد حصلنا فرصة وبصراحة بقيت اتذكر سامح وعلي واتذكر نياكتهم ولن يروحومن حسي لحظة واحدة وكنت احس بشهوه كبيرة ومشتهي ينيكوني بشغف وبقيت افكر بطريقة اجعلهم ينيكوني واستغل الفرصة بوجودي عندهم ففي ذاك اليوم كان قد اتين نسوان خوات زوج عمتي وبناتهن الصغار يعني كان البيت ممتلي وفي المساء خصصو غرفة ينامين فيها البنات الصغار وانا استغليت الفرصة وقلت لعمتي وامي انني بنام عند البنات ووافقنه وحينها خرجت للصالة والتقيت بسامح وعلي وكلمتهم بسرعة يتجهزو واتفقنا اننا بعد نصف الليل وبعد ان ينامو نطلع للسطح بهدوء وناخذ راحتنا
وفعلا بعد ان نامو كل من في البيت خرجت من الغرفة الذي كنت نايم فيها مع البنات وكان البنات كلهن نايمات خرجت بهدوء للصاله ومافيش احد وطلعت بهدوء للسطح وحصلت سامح وعلي منتظرين واااااااااححححححححححححح ااحححححححححححححححح كان كل واحد منا مشتاق بلهفه بسرعة مسكوني وكانو قد خلسو سراويلهم مسكوني وخلسوني بجامتي واحتضنوني واحد من قدام وواحد من خلفي وقطعوني بوس ومص وجغصصة لما ذبنا وحينها قلت لهم حبايبي امامنا وقت كافي لهذا نريد نستمتع اكثر قالو كيف قلت اريد في البداية انتاك من كل واحد منكم على حده ونشوف كيف تكون متعتنا قالو تمام فقلت خلاص يبداء علي وتمددت على ضهري فوق تلك الفرشة وفلخت رجولي وعلي قرب بين رجولي ورفعهن وادخل زبه بكسي واااااااااححححححححححححح ااحححححححححححححححح من احساس ولذه بقى يرهزني وانا محتضنة بقوه و اوحوح واتلذذ وسامح اتى يبوسني بشفايفي ويمصمصني ويجغصص نهودي ويرضعهن اففففففففففففففففف افففففففففففففففف من حلا وعلي شغال نيك بكسي حوالي ربع ساعة حتى ارتعشنا ونزلنا شهوتنا وقام علي من فوقي وسامح بسرعة اخذ فنيلتة ومسح استي ونظفها من حليبنا ونزل بفمه وبقى يبوس كسي ويلحسها واااااااااححححححححححححح ااحححححححححححححححح من لذه تجنن فانا اول مره واحد يلحس استي واحس بفم عليها اففففففففففففففففف افففففففففففففففف شعور يجنن ويذوووووب دوخني من شده اللذه حتى بقيت اتشاهق واتلوى واظغط

🔴🟠🟡🟢🔵🟣⚫️⚫️

Читать полностью…
Subscribe to a channel