-
جرعه ای حس ناب☺️ شعـر موزیک @Melodieshghst
👏گپ دوستانه روانشناسان
👇👇👇
/channel/ravan_gruop
✅هر دانشجویی به یه همچین فولدری احتیاج داره که پر باشه از فیلمهای آموزشی، مقاله و ابزارهای مورد نیاز.
✅این فولدر کلی ویدئو و فایلهای آموزشی در حوزههای مختلف روانشناسی؛زبان؛ادبیات،کنکوری داره و کلی اطلاعات مفید و فرصتهای شغلی بهتون میده
😍فقط کافیه دکمهی ADD رو بزنید و این فولدر تخصصی رو در تلگرام خود ذخیره کنی 👇👇👇
#ظرفیت_محدود
/channel/addlist/EBEXOZbzzc5iYzM0
.
صبح هاے نداشتنت را
چای مینوشم !☕️
شیرین اما
در انتظاری تلخ....
#سین_برزگر
🩵
.
دلم میخواست یکی یه گوشه این دنیا بود
که مثل
#آلبر_کامو بهم میگفت:
هر اتفاقی هم که بیفتد،
فراموش نکن که آدمی
در این جهان هست که همیشه
و هر لحظه میتوانی پیش او برگردی...
🩵
عـــرض خیـرمقـــدم ♥️😊😍
خدمت دوستان عزیزی ڪه تازه به جمع ماپیوستنـد،فرش وجودمان میزبان حضــورتان
وآرزوی توفیــق روزافـزون برای
عزیزانــی ڪـه مدتهاست
ماروهمراهی میڪنند...♥️
مهرتــانراسپاسعـزیــزانم🌹☺️
.
دوستتدارمهاے سـر صبـح
واقعیاند اصیـلترند...
ڪدام آدمی سر صبـح
بیڪار است؟
هیچڪس...
حتی بیڪارهایشان هـم
سـر صبـح خوابنـد
یا از ڪارش زده یا از خوابـش
در هرصـورت این دوستتدارم
از دل است!!!
این دوستتدارم ارزش
دیڪَرے دارد...
#سیما_امیرخانی
🩵
.
اصلا بگذار این ترانه
همین حوالیِ بوسه تمام شود!
من خستهام
میخواهم به #عطرِ تشنهی گیسو و گریه نزدیکتر شوم،
کاری اگر نداری ... برو!
ورنه نزدیکتر بیا
میخواهم ببوسمت.
#سید_علی_صالحی
🩵
.
.بس کہ هر صبح
سرودیم همہ از چشم نگار
شرم دارم کہ بہ
خورشید بگویم تو متاب...
#فرزاد_متین
🩵
.
صبح
یعنی
پایانِ دلتنگیِ خورشید؛
براے
دوباره دیدن تـــو....
#درنــــا_تشڪری
#سلام_دوستان_جان_صبحتـون_دلبـرانه
🩵
.
گاهی یک «صبحت بخیر»...
فقط یک جمله نیست؛
اطمینانِ قشنگیست
که میگوید:
«در شلوغیِ این دنیا
هنوز کسی هست
که صبحش
با یادِ تو آغاز میشود...»
#فرشید_عسکری
🩵
.
هر صبح
فراخوان میدهد زندگی
از مشرق چشمانت
پلک میگشایی و آفتاب نگاهت
زنده میکند
آفتابگردانهای احساسم را..!!
#فریباغلامیان
🩵
.
پیام داد:
«کجایی؟»
نوشتم:
در حوالیِ نامِ تو...
در کوچههای دلتنگی،
میانِ خاطرههایی که
هر شب از تو آغاز میشوند...
جایی میانِ خواستن و نرسیدن،
میانِ صبوری و بیقراری،
در پناهِ خیالی
که هنوز از تو ساختهام...
همانجا که
هر تپشِ دل
به نامِ تو گره خورده است،
و هر صبح
با امیدِ آمدنت
چشم میگشاید...
اگر بپرسی کجایم؟
در سرزمینی که
مرزهایش را
دوست داشتنِ تو
ترسیم کرده است...
#سیمرغ_شب
#سلام_دوستان_جان_صبحتـون_به_خیـر
#التماس_دعـا
🩵
.
موسیقی،
پناهگاه من است؛
میتوانم خود را به جایی
در میان نت هایش بکشانم،
و سپس
دوباره به خلوت تنهاییام باز گردم…
#مایا_آنجلو
🩵
.
پناهم باش...
وقتی ایمانم به مهربانی دنیا کمرنگ میشود...
وقتی حتی خودم، خودم را نمیفهمم...
پناهم باش…
تا در آغوشت یادم بیاید،
تمام دردهای این جهان،
در برابر عشق،
هیچاند ...
#علی_قاضی_نظام
🩵
.
صبح ڪہ مے شود
با یڪ بوسہ مرا از خواب
بیدار ڪن ،
طعــم دوستداشتنت
چشیدنے ست....
#عرفان_یزدانی
🩵
.
صبح یعنی..!
صدای نفس هاے دلنشین تو
ڪه دلیل
اولین لبخندهاے
من است...
#فرشید_عسگری
#سلام_دوستان_جان
#صبحتـون_مملـوازنگاه_پرمهـرخـدا
🩵
.
پیش از آغاز سرنوشت
آنجا که هنوز
ثانیه ها خاموش بود
خشت خشت دنیای مرا
با هرم نفس های تو سرشتند
تارو پود این کهنه جهان که
بهم ریختنی نیست
واینگونه تا ابد مبتلایم
به دوست داشتنت
#محسن_فاضلی
🩵
.
یاد گرفته ام
ڪه دلتنگے هایم را
در دنج ترین گوشه قلبم پنهان ڪنم
و تمام تنهائیم را در این روزهاے دلگیر
با سنگفرش خیابان هاے بے ڪسے
قدم بزنم
و به جستجویِ تویے ڪه نیستے
تمام شهر را بگردم
افسوس ڪه
نمے یابم تو را
انگار همه شهر ڪوچیده اند
و من جهاااانم خالیست...😔👌
#باران_مقدم.......
🩵
.
باید یکـی باشه
وقتی با موهای ژولیدہ پولیدہ صبح ما رو میبینه مثل
#شهریار بگه
«زلف آن است که بی شانہ دل از جا ببرد.»🥰😊
#همینقـدرقشنگ_ودلبــر🥹
🩵
.
صبح را
دوست دارم
چون آغازےِ ست
براے
دوباره خواستنت
و این زیباترین
تڪرار زندگے من است
ڪہ تڪرار میشود و تڪرارے نہ
#یلدا_ڪولیوند
🩵
.
دیشب
به خیالم به لبت بوسه زدم،
صبح شد!
نفسم عطر تـو دارد،
هنـوز...
#مهران_رمضانیان
#سلام_دوستان_جان
#صبحتـون_مملـوازعاشقانـه_های_ناب
🩵