12709
لـبـخـنــد مـیـزنـمツツ ⇩چـون•••⇩ ⇦●•••حــال ندارم•••●⇨ تـوضـیـح بـدم کـه•_• ↯↯••• چـقـدر•••↯↯ ✖️✖️حـالـم بـده ✖️✖️ .
دوس دارم قلبمو در بیارم بزارم کنار پنجره هوا بخوره(:💫🥀
Читать полностью…
.
گویی دریا بود؛
به سوی او رفتم ، غرق در او شدم و جنازهام را برگرداند!💫🥀
و من نگران غمهای ناگفتهات بودم؛
همانهایی که پشت سکوتت پنهان کرده بودی...💫🥀
.
مگه ما چقدر پیچیده بودیم که هیچکس بلدمون نبود:)💫🥀
دیگر سرزنده نبود ؛
بیشتر اوقاتش به دل نگرانی میگذشت...
انرژیای که روزگاری
صرف عشق ورزیدن به زندگی میکرد ،
حالا داشت صرف دوام آوردنش میشد...💫🥀
فردا منتظرت خواهم بود،
و اگر نیامدی
پس همهی روزها فردا است
تا برگردی...💫🥀
همه چیز را از دست داده بود حتی تنهایی را...💫🥀
Читать полностью…
چگونهای؟
سرد، تهی، کنارهجو، بیخاطره، بیآرزو...🥀
بیو خاص بزار تو کفت بمونن :)
🤌♥ @Heroin_Bioo
•🩻꒷˖پاتوق افراد بی اعصاب
~ @GANG_TEXTS
•🩺꒷˖اطلاعات عمومی/دانستنی
~ @wikiomooomi
•🩻꒷˖هزار پند مولانا با معانی اشعار
~ @Ashaarkotaa
•🩺꒷˖میـم مـثل مــادر
~ @mim_meslemadar
•🩻꒷˖تکست بیو غَمگین
~ @dadgah_delam
•🩺꒷˖حافظ" فروغ" مولانا" خیام
~ @AShaarMandgar
•🩻꒷˖شیطونیای منـو عشــقم
~ @asheghane_2202
•🩺꒷˖دُنیـــــــای پروفایل دخترونه
~ @profail_dokhtarone_s
•🩻꒷˖پروفایل تولد کلیپ تولد
~ @Tavalod_Love20
•🩺꒷˖هنوزم دلتنگشی؟
~ @blawck_lliife
•🩻꒷˖غزل" غزل " غزل " غزل "غزل"
~ @ghaz2020
•🩺꒷˖کلیپ ترکی
~ @xmlidaxlar
•🩻꒷˖کلبه امید
~ @colbeeh_aramesh
•🩺꒷˖بیو انگلیسی
~ @donyamini
•🩻꒷˖فـــااز غمگیــــــــــن عــالیه
~ @heese_royaie_mano_to
•🩺꒷˖دلشڪسته ها و زخم خورده ها
~ @shooridehal
•🩻꒷˖تولد تولد تولد تولد
~ @tavlod_shad98
•🩺꒷˖حس شیرین آرامش
~ @halleee_khoob
•🩻꒷˖دلنوشتـه های تـنهـایـی
~ @tanhaihae_man
•🩺꒷˖مـوزیڪای قفلی شاد
~ @Muzichayenab
•🩻꒷˖توآن شعرے ڪه بے واژه سرودم
~ @hharfe_del
• 🩺꒷˖پروفایݪ شیک تصاویر زیبا
~ @profaileshiik
•🩻꒷˖عشوه گری دلبری کردن بلدی
~ @Romantic197
~~
شرکت در لیست✍🏻🔒
اونجایی ک میگی چیشده چرا حالت خوب نیست..و من انکار میکنم ک چیزی نشده..دقیقا همونجا..بیخیال نشو باور کن ک من ی چیزیم هست💫🥀
Читать полностью…
مامان اینا یجوری دلمو میشکنن که انگار یتیم گیر آوردن.💫🥀
Читать полностью…
"غَم جُز صآحِبش وآسهِ کَسِی دَرد نَدآرِه..💫🥀
Читать полностью…
.
‹‹ اُوِردُوزِ مَغزي دَر اَثَرِ مَصرَفِ زیادِ فِڪر..!
- باور کن دارم تموم سعیمو میکنم تا زندگی کنم ؛ ولی اگه یروز بیدار شدی و دیدی دیگه منی وجود نداره متأسفم ، واقعاً متأسفم...🖤
Читать полностью…
دوباره کمی خودم را به دست آوردهام و اندک اندک کار میکنم؛ همان جریان پیاپی از هم پاشیدن و به خود آمدن...💫🥀
Читать полностью…
اونجایی که شاعر میگه :
میتوان در سن کم مانند یک انسان پیر
قامتی خم ، دست لرزان ، درد بسیاری کشید...💫🥀
غمی که بعد رفتنت تو قلبم گذاشتی، هیچوقت خوب نمیشه...💫🥀
Читать полностью…
خداحافظ؛
به تویی که زندگیات تباه شد
بیآنکه مقصر باشی...🥀
ولی ما به اندازه اتفاقات بد زندگی آدم بدی نبودیم.🥀
Читать полностью…
ادمی که تنهایی رو بلده رو نمیشه تنها گذاشت.💫🥀
Читать полностью…