amertklalngmat | Unsorted

Telegram-канал amertklalngmat - قصص وروايات منوعه 🎀

3813

الشخص الذي لا يقرأ ليس أفضل حالاً من الشخص الذي لا يعرف القراءة.. فيكن منكبر وبدعمكن منستمر 😻 قناتي التاني @kalbazrak1993 بوت التواصل @Tauasol_bot

Subscribe to a channel

قصص وروايات منوعه 🎀

عشان حسابي من الاساس معاكي انتي!..واحدة *** فعلا !
نفت برأسها وتوسلته الا يفعل فهي لا تريد الطلاق!!
حدجها بنظرات ميتة وقال بحدة وكأنه ينفخ لهيب غضبة : متمسكة بيه علي ايه؟!!..
فعلا حقيرة!.. دا انسان مريض ..انا شايف الخزاين بنفسي .. وواضح انه بيعذبك وادي اكبر دليل!..
فجأة شق قميصها فظهر عنقها وعضام صدرها العلوية.. أشار بازديراء..
اكيد انتي مريضة زيه.. دا التفسير الوحيد!!..
حينها فكرت بتركه يذهب وتحاول مساوة وليد فهو مدير معه وله دور في تدميراها!..
سوف يقبل هي شعرت اعجابه بها.. ولكن توقف عقلها فمحسن قال ان الشركات في يد رامي وهو المتحكم الاساسي!!...
دفعها رامي فجأة من أمامه بعنف فسقطت ارضا وخرج وهو يسبها وبلعنهم!..
بل ونوي تدميرهم أكثر.. فهو الان يشعر بغضب العالم من هذه الطبقات المنحلة!!..
#صفحة علاء منسي محمد
__
جلست ايليف تفكر ماذا تفعل.. فهي منذ ايام تبحث عن حل ولا تجد وقد وصلها خبر اخد رامي للثفقة الجديدة..
غضب محسن كثيرا وطلقها بالفعل بعد ما نالت الكثير من ضربه..
عندما قال له رامي ان كان يريد الفكاك من يديه يطلع تلك الساقطة المنحلة !..
كانت ايليف كالمجنونة وتوسلت لمحسن الا يلقي بها لسمير وهي ستدبر عيشها ولن تزعجه مرة اخري..
ووافق وتركها بشرط ..ان ازعجته سيسلمها لسمير بنفسه!..
بعدها علمت ايليف وهي تجمع أغراضها لتذهب من المنزل.. أن السارق كان سمير!!!..
يبدوا أنه يراقبهم وكان يعلم انهم بالمشفي..
فها هي ساعته الحقيرة بين ملابسها قريب من الخزنة في الاسفل!!...
أمسكت ساعته وهي تنظر لها بشراسة وكأنها تراه فيها ..
وتري رامي ومحسن ..وجميع رجال الارض
والتي تتمني لو تقتلع احشائهم بيدها.. ..
غادرت ايليف وهي تشعر بكره العالم لذالك المدعو رامي..
وقامت بالاتصال بفريدة صديقتها وهي احدي سكرتارية مكتب رامي ..
وهي جسوستها والتي أتت لها بعرض ثفقة عدني من البداية!!..
وأمرتها بعدة أشياء مهددة أنها سوف تقوم بنسفها اذا ما نفذت..
ولم تقول لها عن طلاقها ..وحمدت ربها ان محسن لم يعلن بعد.. بل انه لم يهتم بالامر!
#صفحة علاء منسي محمد
__🌺🌸🌺
بعد اسبوع كان رامي في مكتبه كالثور الهائج يصيح بكل من حوله..
دخل وليد له يهدئه وهو تحت تاثير الصدمة!..
قام رامي بطرد جميع موظفينه ..فهو لا يعرف الخائن ولن يبذل أي مجهود في معرفته ..فالجميع مخطئ!..
قال وليد : ازاي ورق أكبر ثفقات يختفي!!.. دي كارثة يارامي!..
احنا واخدين مبالغ كبيرة وقروض مهولة بنائا علي المشاريع دي..
ثم تابع بصدمة : دي فيها افلاس.!!!!
حينها خبط الباب ودخلت ايليف تتبختر بحذائها العالي وهيا بكامل اناقتها!!..
قال وليد بابتسامة واستغراب : ازيك؟!...
في حاجة ولا ايه؟! ... كان وليد يظنها ديالا!
ولكن بمجرد مانظر رامي لها حتي عرفها!!.
غامت عينيه بغضب وقال : ايواااا.. كده الدنيا وضحت!..
انتي الي ورا اللي حصل صح؟!!..
نظر وليد ببلاهة لهم وقد بدأ يستوعب فهذه ليست ديالا حقا!!..
ديالا بسيطة كثيرا عن هذه ولا تمتلك شراسة عينيها.. وقوة شخصيتها!!...
فتلك بطلة احلامه! ..
فقالت ايليف ببساطة وهي تنظر لرامي بابتسامة : ايواا.. برافو عليك ..انا ورا اللي حصل!!..
نظر لها بغضب وقال : ايه بتنتقمي يعني؟!..
أومأت ببرود وقالت : هديك الصفقات بدل ما تعلن افلاسك بس بشروطي!!..
جز رامي علي أسنانه وهو يريد الفتك بها!!
وبالفعل اقترب ليقتلها ويتخلص منها!!..
ولكن منعه وليد بسرعة وهو يهدئه ..فهم بحاجة لها!..
فيبدو من نظراتهم المشتعلة وحديثهم.. وجود خلافا ما بينهم !!
فقال وليد بهدوء : ايه شروطك يا أنسة ايليف؟!..
حينها ضحك رامي بشدة ساخرا وقال بوقاحة : لا انسة ايه..
دا انت كراجل ابرأ منها!! ..وافهمها بقي!! ..
ثم نظر لها باستحقار وقال: ايه شروطك يا مدام ؟!!..
صدم وليد من انها متزوجة !! ومن كلام رامي!!
قالت ايليف ببرود وابتسامة شامتة : شرطي انك تتجوزني!!
ضحك رامي بصخب وهو يهتف بها : انتي مجنونة يابت!..
انا اتجوزك انتي!!.. انتي هتنسي نفسك ولا ايه ؟!..
انا ماأخودش فضلت غيري ومش انا اللي اتجوز واحدة ----!!!..
وابعدي عن شري أحسن ليكي ..عشان اقسم بالله لو طولتك لصفيكي وانتي متعرفنيش بجد!!..
تابع بسخرية وعصبية : اصلا لو تعرفيني مكنتش جاتلك الجرائة تقفي قدامي!.. عشان تتشرطي كمان! ..
كانت دهشة وليد قد وصلت لاقصي حد من حديثهم ..ومن اللفظ البذيئ الذي اطلقه رامي عليها !
تنفس وليد وقال بهدوء : أنا ممكن اتجوزك !!..ونلم الموضوع لو مشكلتك الجواز!..
نظرت له بابتسامة وقالت بشماتة : لا.. رامي هو اللي هيتجوزني!.. عشان اكسر انفه!!

Читать полностью…

قصص وروايات منوعه 🎀

كان كبير قليلا.. وشعرت بالالم وهو ينظفه ..وبكت!..
وماذا تفعل غير البكاء!..
فقال بهدوء وهو ينظف جروحها : لما تروحي المستشفي خلي الدكتور يشوف الجروح برده ..سمعاني!
لم تجيبه فهي مازالت بعالم اخر !..
بعد ان انتهي نهض ودخل احدي الغرف ..
فوجد خزانة كبير فتحها ولكن وجد داخلها أغطية وشراشف أغلقها وخرج ليري غرفة أخري.
. وفتح حزانتها وأصابه الدهشة وهو يري وسائل المتعة #المقذذة!!!!..
فهذه وسائل تعذيب وليس متعة..ما هذا !!
فتح الخزانة الاخري فوجد ملابس كثيرة جميعها منحلة!..
أغلقها بعنف واشمئزاز.. وفتح التالية وجدها ملابس مصفتة بترتيب سحب منها بلوزة وبنطال.. وخرج !
اتجه لها فوجدها تبكي وتتحدث الي الاشئ أمامها!..
اقترب منها وأعطاها الملابس.. فاقت من دهشتها فمن أين اتي بها؟!..
قال: قومي غيري أنا هستناكي عند الباب..
وركزي ..غيري عشان نروح لمحسن باشا.. تمام!
أومأت له بهدوء وبدأت بالتغير ..وخرجت له بعد ان انتهت...
أخذها رامي وعاد للمشفي مرة اخري..
كان يشعر بالغضب وهو يقود.. فكم هي منحلة..!! علي ما تبكي؟!! ...
فالرجل بعمر جدها ..وليس والدها فقط!...
ويبدو مما رأه داخل الخزائن انه مريض!!..
وصلوا بعد دقائق وترجلت من السيارة بشرود ..
وتركها وذهب مرة اخري !
#صفحة علاء منسي محمد
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
كانت ديالا قد خرجت من المشفي بعد فترة من العلاج والملاحظة..
وأخذها روهان برحلة خارج البلاد..
كانت سعيدة وهي تشعر بأنها تتوهم ومازالت داخل حلم..
فأي قدر هذا الذي ألقاها لذلك الرجل!...
نزل روهان معها أمام ضفة عالية..بعد ان قام بصف سيارته..
كانت الاشجار والزهور تغطئ الصخور والمياه حولها خضراء وزرقاء ..
كان مكان رائع فهي لم تري مثل جمال هذه الطبيعة..,وقام بأخذ عدة صور لها بين الاشجار والخضار والطبيعة
ثم خلع روهان تيشرته ونزل المياه الصافية وأشار لها أن تأتي..
ولكنها خافت من المياه فهي لم تذهب بحياتها لبحر!..
شجعها للنزول فهو معها.. وبالفعل نزلت المياه باضطراب شديد واقترب هو ليسحبها!..
ارتجفت بشدة عندما لامست المياه عنقها..
رفعها روهان فهي كطفل بالنسبة له وهي خارج المياه.. فمابال والمياه ترفعها معه!..
ظلت ديالا متخشبة بقلق وهي تمسك بذراعيه باحراج وعلي مسافة منه حتي لا تفلت في المياه..
بعد قليل استدار و جعلها تضع يديها علي كتفيه ..
ليشق هو المياه وهي فوق ظهره ..
فهي لاتعرف السباحة ولن تستطيع الاستمتاع..
كانت ديالا تشعر بالحرج الشديد منه ولا تعرف السبب ..
بررت هذا بسبب ذالك الشعور داخلها تجاهه!..فهي تحبه!
وعندما استدار ولامست عضلات ظهره حتي سرت الرجفة بها!..
ابتسم روهان من رعشتها وتوترها منه وبدء بشق المياه..
بعد قليل تناست توترها وظلت تضحك عاليا باستمتاع وهي تشعر أنها فوق ظهر سمكة سريعة!!
فكم هو متمكن بالسباحة.. كان روهان يضحك علي ضحكاتها العالية!..
وتوقف بعد ان وصل لمسافة بعيدة عن الشاطئ ..والتفت بسرعة ليحاوطها من خصرها ويدور بها بالماء..
وبدء بالدوار بها عدة دورات متتالية ..وهي تضحك بشدة ..لا تعرف اهو حرج ام سعادة فكل شئ جميل!
وعندما توقف حاولت ملامسة الارض سريعا!.. ولكن لا يوجد أرض تحتها!!..
شعرت بالذعر وتشبثت به بشدة من رقبته كما أراد هو!!...
هتفت بذعر واضطراب: أنا مش لامسة الارض!..
ضحك وقال بعبث : ولا انا!!...
اتسعت عينها وقالت بخوف ودهشة : بجد أنت مش لامسها؟!..
فقال بضحك : يابنتي انتي فاكراني الرجل الاخضر!..
احنا في نص المية!.. اكيد مش لامسها!..
فجأة احتضنته أكثر وهي تقول بخوف ونبرة اقرب للبكاء : انا خايفة نغرق!..
قهقه روهان بشدة وقال : نغرق مرة واحدة!..
يعني مبقتيش خايفة علي نفسك بس!..
وتابع بخبث : دا انتي خايفة عليا كمان؟!..
تجاهلت معني كلامه ونبرته العابثة...
وقالت بخوف وترجي : والنبي خلينا نطلع..انا..
قطع كلماتها عندما التقط شفتيها!..
بعدها ابتعدت برأسها بتحريكها يمينا لتفلت منه !..وقد بدأت شفتيها ترتجف..
وقالت باحراج : والنبي خايفة مش مركزة!..
ضحك روهان وقال بعبث: فعلا الحاجات دي محتاجة تركيز!..
ثم تابع : طيب انا اسمي ايه؟!
نظرت له ببلاهة وهي تقطب جبينها!..
فقال : قولي اسمي ايه؟!..
قالت بخفوت : روهان!.. وانخفضت نبرتها كثيرا!..
فابتسم لها وقال: تعرفي انك مش بتناديني باسمي خالص!..
شددت من يدها حول عنقه خوفا وقالت بتوتر: عادي !
ابتسم لها وقال بسخرية : لا مش عادي!.. انتي بتتحرجي اصلا تناديني باسمي!..
بس لازم تفهمي وتتعودي اني مش ظابط ولا باشا معاكي .. انا #جوزك !
ابتلعت ريقها ونظرت جانب وجهه لتتجنب عينيه!
فظهرت عينها بوضوح والوانها علي ضوء الشمس الخافت حولهم!...فظهرت ساحرة الجمال أمامه..

Читать полностью…

قصص وروايات منوعه 🎀

هي بحاجة له تشعر وكأنها تعرت من قوتها وحمايتها!!..
قال رامي باقتضاب عندما اقترب منها : تعالي روحي وبعدين ابقي ارجعي!!..
رفعت ايليف نظرها له وكأنها شعرت الأن فقط بوجوده!...
نظرت له بدهشة فماذا يفعل هنا !
وقالت بخفوف: مش عاوزة اروح.. حضرتك اتفضل..
وسوري عشان معاد بليل بس انت شايف الظروف!..
قال بهدوء وهو يجز علي اسنانه : حصل خير.. تعالي روحي وهجيبك تاني هنا!..
نظرت له بشراسة وقالت بحده : انت. مبتفهمش يا حضرت بقول مش هروح!..
قال رامي بغضب وقد تدفقت الدماء في عروقه..
احترمي نفسك وبعدين انتي واعية اصلا؟!..
واعية انك جاية بقميص نوم والي رايح وجاي بيتفرج عليكي!!
تفاجأت ايليف وهي تنظر فجأة لما ترتديه..
وأغمضت عينها باختناق يا الهي كيف..
فهي لم تشعر بشئ وهي تشاهد مصارعة محسن للموت بين يدها..
عضت علي شفتيها ووقفت أمامه وهي تحاول اخفاء جسدها به!!..
كانت ترتدي قميص حريري طويل باللون الاسود وقد أظهر عنقها وصدرها بسخاء بحمالاته رفيعة كخيط!..
تنفس رامي بخشونة وغضب وهو يشعر ان زوجة اخيه أمامه .. كيف هذا!..
لا يستطيع رؤية ديالا هكذا ..فعرضه و شرفه من شرف اخيه!
خلع سترته ووضعها عليها ..وابتعد قليلا..
قامت ايليف بعدل سترته وارتدتها وحمدت ربها ان حجمها ضئيل
فلقد أخفتها السترة كثيرا..
وسارت خلفه بهدوء وهي تنظر لباب العملية..
وتشعر بالضياع وعينيها مليئة بالدموع وكأنها تتوسله عبر الباب
الا يذهب ويتركها وحيدة. . فهي بحاجة له.!!.
ركبت السيارة جوار رامي وهي تنتفض من البرد وحاولت تلمس الدفئ من سترته!..
استنشقط العطرالرجولي المنساب منها وهي تحاول اختراق خيالها لتصل لمحسن وهو يمسح علي شعرها
وهو يعطيها النقود.. وهو يشتري لها ماتريد!..
قام رامي بصف السيارة أسفل منزل محسن الكبير بعد ان تخطي الحديقة الخارجية..
وجدها شاردة ووجهها ذو ملامح جامدة..
نظر لقميصها وجسدها الهزيل وحينها أغمض عينه هنية بضيق!...
ناداها بخفوت فانتبهت له وهي مازالت شاردة..
انتبهت له ونزلت بعدها بهدوء شارد !..
فقال لها بأنه سوف ينتظرها في السيارة.. الي ان تنتهي
دخلت الفيلا تبكي وذهبت للغرفة لتغير ملابسها
ولكن تفاجأت بوجود شخص في المكان!!..
شعرت بالذعر حينما شعرت بحركة واضحة في الفيلا
ولمحت احد يرتدي السواد.. توقعت انه حرامي!..
تسحبت مرة اخري تجاه الباب لتخرج وتستنجد برامي!..
ولكن من اضطرابها وخوفها..
اصطدمت بالمزهرية فتهشمت مصدرة صوت مرتفع لانها كبيرة الحجم بشدة! ..
شعرت بالخوف وبدأت بالركض تجاه الباب عندما وجدت ذالك المقنع يركض خلفها..
وقبل خروجها امسكها من شعرها يحاول تكميمها..
ولكنها ظلت تصارعه بشراسة شوارع اكتسبتها وهي تركل!..
حتي قطع قميصها الحريري.. وقد جرحها بسكينه بظهرها جرح كبير ..
أمسكت بما تبقي من قميصها حتي لا يسقط عنها
واستدارت بعد أن دفعته فتأذت يدها عندما مد السكين ليقتلها فمسكته بكفها !!
كحال تأذي صدرها بجروح
وهي تمسك باحدي المزهريات وتقذفها باتجاهه حتي أصابت رأسه ..
ركضت مرة اخري للباب..
وعندما فتحته حتي اصطدمت بصدر رامي ...
ياتري هيحصل ايه ☺
كل ده او اكتر هتعرفوا في الحلقة القادمة

Читать полностью…

قصص وروايات منوعه 🎀

صمت قليلا و قال بدهشة : العلبة كان دوا قلب؟!
ابتلعت ريقها واومأت بحركة ضعيفة ...
اطلق تنهيدة حارة من صدره وقال: عشان كده مستحملتيش!..
عشان مختهوش.. ليه ياديالا بس؟.. ليه؟!..
كنتي هتموتي في ايدي.. انتي مستوعبة...
انا كنت هموتك بدون ما احس.. حرام عليكي!...
سالت دموعها مرة اخري وهيا تضغط علي شفتيها...
رفع روهان رأسه لاعلي يتنفس بعمق وحرارة..
ثم نظر لها وامتدت أنامله لتمسح دمعاتها المنسابة..
وقال: انا مش هرجعك لسمير متخافيش.. انتي مراتي!!..
انتي عارفة ان في مشاعر جوايا ليكي؟!
نظرت له وقد علا صوت المؤشر..
وهي لا تعرف هل كلماته اقرار ام سؤال؟!
مسح وجنتيها بحنان وقال: طيب بصي انتي قلبك خلاص مبقاش متحمل..
عشان كده هنعمل عملية..
فقالت هيا بخوف.: لالا مفيش عمليات تنفع انا سألت قبل كده..
قصدي بابا يعني كان سأل قبل كده..
ابتسم روهان بحنان وقال : متخافيش هم مش هيعملوا حاجة في قلبك...
هم هعملوا عملية زرع قلب..
يعني هنجيب قلب غير بتاعك.. قلب سليم!!
فرغت فاهها وقالت بدهشة وخوف.: لا دي غالية اوي.. انا...
قطعها روهان بحدة.. غالية!!!..... انتي فاهمة بتقولي ايه؟!...
ايه الفلوس جمب انك ترجعيلي يا ديالا؟!..
لو كنتي صارحتيني كنت عملتهالك مكنتش سبتك لسمير او غيره!...
تنهد وقال: اللي حصل حصل خلاص..
المهم عاوزك تجمدي عشان ترجعيلي بالسلامة!..سمعاني!
علقت دموعه بأهدابه وهو يقول بغصة ألم.. لازم ترجعيلي يا ديالا..
#متستسلميش! ..ثم ضحك من وسط دموعه وقال: عامتا قلبك فضحك خلاص وقال بتحبيني...
فكري فيا ومتفكريش في غيري.. طيب
فكري انك لازم ترجعيلي عشان في حاجات كتير لسه عاوز اعيشهالك! ..
انا مسحت الماضي بتاعك ..متخافيش مني!
أومأت له ببكاء وهيا تشدد قبضتها علي يده...
تشعر بألم لا تعرف فرحة أم خوف من القادم!
🌸🌸🌺🌸🌸🌺🌸🌸🌺🌸🌸
في الغد دخل روهان للاطمئنان عليها قبل تخديرها للعملية !
بعد ان تمت الاجراءات منذ امس والتوصل لقلب وانهاء اجراءاته
نظر لها وهو يبتسم ليخفي دموع قلبه ووجعه ..
بعد ان اخفوا خصلاتها الحريرية برابطة مرضية .. وبعد ازالة الميكب وكل شئ
ظهر مرضها بشدة .. كيف اخفت !
اقترب منها ولمس وجنتها باصابعه وهو يقول: متخافيش انا جمبك! اتقوي بيا! ..انا قوتك سمعاني!
ابتسمت له بوهن وهي تحاول حقا استمداد القوة من عينه وصوته..
فهي خائفة بشدة ..وهو يعرف!
خرج ليتم تجهيزها وهو يحاول التنفس ..يحاول الصمود ..
يشعر بأنه وسط اصعب اختبار!
اخرجوها بعد قليل ذهبا لغرفة العمليات
اقترب منها وقال بقوة : متخافيش .. لازم ترجعيلي ..انا هستناكي وهروح بيكي
وشيعها بنظرات قوية وابتسامة ساحرة وهو يتوسلها بعينه ..
اصمدي!!
وغابت خلف الباب الزجاجي الشفاف للغرفة!
🌸🌸🌺🌸🌸🌺🌸🌸🌺🌸🌸🌺🌸🌸
كان روهان يتحرك في الممر أمام غرفة العمليات ذهابا وايابا..
والخوف والقلق يتفرسه بلا رحمة ..فالساعات تمر وهي بالداخل!..
ظل يتضرع لله داخله ان يعيدها له ويشفيها..
اقترب وليد من رامي وهي يتسائل عما اراده الاطباء
فقال رامي : مفيش كانوا بيقدموا الشكر عشان الاجهزة الطبية اللي روهان شحنها الصبح للمستشفي
قال وليد : روهان عصبي وحالته صعبة جدا ..انا خايف عليه !
ثم اقتربوا ووقف رامي جانبه.. ووليد كذلك..
كان رؤوف وعاصم علي المقاعد في انتظار الأطباء..والجميع يحاول دعم الاخر
بعد قليل وصلت هنا وهي مضطربة كثيرا وتبكي بشدة واحتضنت والدها وهي ترتجف
و تقول دون شعور: انا خايفة تموت.. انا مش بكرها يا بابي..
انا بحب روهان..انا مش عاوزاها تموت يابابي ..
انا اذتها يابابي ضحكت عليها .. والله مش بكرها والله يابابي
ربت عاصم علي ظهرها بحنان وهو يهدئها.. ويمسح علي شعرها
بعدها اقتربت من روهان وهي تبكي بشدة كانت حالتها مذرية
مد يده لها بحنان فارتمت بحضنه وهي تتأسف له ولها وترتجف بشدة
#صفحة علاء منسي محمد
🌸🌸🌸🌸🌺🌸🌸🌸🌸
بعد قليل ذهب وليد ليأتي بطعام و اتي رامي بقهوة لروهان ليتناول القليل فهو لم يأكل منذ أمس
وقضي ليلته جانبها في المشفي...
رفض روهان بهدوء.. وظل بملامح جامدة يعتصره القلق عليها..
وبعد فترة خرجت ممرضة وهي تطلب منهم العثور علي دماء فصيلةO معللة انها نادرة
والمريضة بحاجة لها ولا يوجد بالمشفي فقد استهلكوا ما لديهم ! فهي نزفت بشدة
تسمر روهان وهو يزعق بها بغضب: يعني ايه مفيش دم في المستشفي.. يعني ايه ؟!
الممرضة بعملية: يافندم احنا استخدمنا اللي عندنا بس المريضة نزفت جدا والعملية كبيرة وصعبة..
لو سمحت مفيش داعي لضياع الوقت احنا محتاجينه دلوقتي ضروري والفصيلة نادرة...
امسك روهان رأسه وهو يتحرك سريعا تجاه الخارج..

Читать полностью…

قصص وروايات منوعه 🎀

اذا لما هذا الازرقاق !!
حملها مسرعا بعد ان قام بتلبيسها ما اتي تحت يده ..
_🌺🌸🌺____
خرج مسرعا وهبط الدرجات شبه قفزا!!
وانتفض الجميع وهم يروه يحملها فاقدة الوعي.. بل فاقدة للحياه!!..
وضعها في السيارة وهو يشعر بأن قلبه سيتوقف .. ماذا حدث لها ؟!
ربط حزامها.. ودار وقفز محله..
واشغل المحرك وانطلق بسرعة جنونية وهو يتوسل لها ان تصمد
شعر بالفزع وهو يراها تهدأ وتفقد وعيها
صرخ بها بحدة وخوف : دياالااا .. خليكي فايقة .. احنا وصلنا ياحببتي !
بعد دقايق اصدرت سيارته صرير عالي امام مدخل المشفي ..
اخرجها من السيارة وحملها وهو يصرخ طلبا للمساعدة
وضعها علي احد الأسرة وسار الممرضون ركضا بها للداخل أمام عينه
وقف روهان يشعر بالقلق الشديد .. هو لا يعرف ما بها ..
وماذا حدث .. كل شئ حدث خلال ثواني !
وصلت سيارات عائلته يشعرون بالقلق ..
دخل رامي وهو ينظر لروهان فماذا حدث!
قال رؤوف : في ايه ياروهان مراتك مالها ؟!
لم يجيب روهان فقط ظل يمسح وجهه بعنف وهو يشعر بقلبه سيخرج من محله
تركه الجميع دون اسئلة كثيرة .. فحالته متوترة كثيرا وهو يأخذ المكان ذهابا وايابا ويتنفس بخشونة !!
بعد ما يقرب الساعة خرج الطبيب وملامحه تحمل الاسف..
انتفض روهان ونظر له بتوسل..
فقال الطبيب : فين جوزها؟! ..
اجابه روهان سريعا: انا جوزها .. مالها؟!!
نظر له الطبيب نظرات قوية..
وقال: لو سمحت ممكن دقيقة؟.. ابتعد روهان مع الطبيب..
الطبيب بانزعاج شديد : معلش يا فندم بس ازاي تستنوا لما الحالة تدهور كده؟...
واكيد الدكتور بتاعها منبه ان مفيش علاقة زوجية لانها متتحملش!!..
ازاي تجاهلتوا الموضوع؟!!...
نظر له روهان بعدم فهم وابتلع ريقه بصعوبة وقال : حالة ايه ؟؟!!!
الطبيب بحدة : حاليا المدام ملهاش حل! ..
حالة القلب اتدهورت ووصلت لاقصي درجات !
صدحت جملة الطبيب .. حالة القلب اتدهورت ..!!!! في رأس روهان
وقال بصدمة : قلب !!!
الطبيب بدهشة: هو حضرتك متعرفش انها مريضة قلب؟!
شعر روهان بثقل نبضه هو ..
وقال بقلق: لا معرفش !
الطبيب :ازاي يا فندم ؟! وشفايفها وظوافرها والعلاج اللي اكيد ماشية عليه
كانت صدمته في تزايد ولم يجب علي شئ وكأنه مغيب !
انصرف الطيب بعد انتهاء الحديث تحت صدمة روهان المتصاعدة !!
اغمض عينه بألم وهو يفكر ..لهذا لا تزيل طلاء شفتيها واظافرها !!
ديالا مريضة قلب!!!!! ..
ياتري هيحصل ايه ☺
#يتبع_صفحتي
للاسف ﺍﻟﺸﺪﻳﺪ ﻧﺤﻦ ﻧﺘﻌﺐ ﻛﺜﻴﺮﺍ ﻟﺠﻠﺐ القصص الأﺟﻤﻞ ﻭﺍﻧﺖ ﺗﻘﺮﺍ ﻭﺗﺮﺣﻞ
ﻛﺎﻓﺊ ﺟﻬﻮﺩﻧﺎ بتعليق حتى أستمر في تنزيل باقي القصة

Читать полностью…

قصص وروايات منوعه 🎀

خرج من غرفته متجها لغرفة هنا وعندما وصل سمع صوت الموسيقي يصدح! ..
تراجع قليلا ..
لا يصح ان يدخل فبالطبع يرقصون بالداخل هي وصديقاتها !
ولكنه لم يذهب لغرفته بل قرر شئ اخر !!
اتجه لماريان مدبرة الفيلا وطلب منها ان تدخل بأي حجة للغرفة..
وتتأكد له ان لا يوجد وضع مخل او لا يستطيع رؤيته
دون ان تقول ان هو من طلب منها! ..
وبالفعل أتت مريان بعد قليل وقالت أنه لا يوجد شئ ويستطيع الدخول!
خبط روهان الباب ودخل !!
ومجرد ما وقعت عينه عليها .. صدم !..
لا يعرف هل انبهار من جمالها ام غضب مما ترتديه ؟!
لكنه شعر بتلك النبضات الخاصة بها !!
اقترب روهان تحت صدمة الجميع ..وتوتر هنا الشديد..
فلقد كشف الامر قبل ان يبدأ!!
اضطربت ديالا بشدة من وجوده و نظراته لها وابتسمت له ابتسامة هادئة!
قال روهان لها : ايه الفستان دا ؟!
قالت بابتسامة مضطربة : هنا اديتهولي عش...
قطع حديثها وهو يقول عشان تحضري بيه عيد الميلاد صح ؟!!
وقبل ان تجيب ديالا قالت هنا مسرعة باصتناع : كذابة يا روهان دا هي اللي صممت تلبسه !..
حتي انا قلتلها روهان مش هيرضي بس هيا مرديتش وقالتي عاجبني وسليفهوني !!
نظرت ديالا بصدمة لهنا والتفتت لروهان وهي تشعر قلبها يأن من الاضطراب والخوف
وقالت بنفي : لالا والله ..
رفع روهان يده لها ان تصمت وبالفعل صمتت !!
حول بصره لهنا وقال : اولا هي مش كذابة وانا مسمحش لحد يتكلم عنها كده ..
هي لو بتسكت فدا علشاني.. او علشان غلبانة! ..
اياكان ..بس انا مش هسكت! ..
تاني حاجة الكدابة هي انتي يا هنا ..
لان ديالا ببساطة مجتلكيش ..
انتي اللي جيتي ختيها مني ولا نسيتي من التوتر وصدمتك اني قفشت الحوار!! ..
وعلي فكرة ديالا مستحيل تطلب من حد حاجة .. انا متأكد من كده !
ومراتي متلبسش من حد انا جايبلها فستان متأكد انه هيكون الاغلي والانضف والارقي في الحفلة !!
ثالثا وهو الاهم ..الحركات دي متخلش عليا ياهنا انا مش صغير
ولو ديالا كانت نزلت بيه صدقيني مكنتش هرحمك انتي قبلها ..
فاحمدي ربنا اني قفشت اللعبة المنحطة اللي عملتيها!! ...
وعلي فكرة عيب اوي لما اخاف علي مراتي لمجرد انها وسط اهلي !!
ثم اقترب من ديالا وامسك كفها المرتعش!
وقال لهنا وهو ينظر تجاه زوجة عمه منيرة : اه صحيح شكرا انكوا ورتوني اد ايه مراتي فاتنة وملفتة بالميكب واللبس المختلف ..
وسحبها بهدوء وثقة وخرج !!
وعندما دخل الغرفة واغلق الباب حتي التفت لها
وقال بحدة : اسمعي يا ديالا انا عارف انك ملكيش ذنب ..بس دا مش مبرر انك كنتي هتلبسيه ..
وقاطعها قبل ان تتحدث واكمل : انا مش غبي وعارف انها اقنعتك وفاهم اللي حواليا ..
انا بعدي بمزاجي اصلا اي حاجة!
انا مرديتش ابهدلك قدامهم عشان مبحبش الاسلوب دا ولا هبهدلك اصلا بس انتي ...
صمت قليلا وهو ينظر لعينها الدامعة تنفس بعمق وغضب وهو ينفخ
#وفجأة جذبها واحتضنها!!
وهو يقول باختناق : انتي ليه كده يا ديالا ؟! ...فيكي ايه تاعبني كده ؟!
سالت دموعها علي صدره وهي تشعر انها تريد التشبث به اكثر ليحميها من هذا العالم! ..
هي صدمت من ادعاء هنا بعد ان صدقتها !
بعد لحظات من الصمت ابعدها روهان وقال بحنان : بصي انا جبتلك فستان هتحبيه جدا
قال كلماته وهو يتجه للخزانة الكبيرة وسحب بابها
واخرج ثوب رقيق اسود مرصع بالاحجار!
انبهرت ديالا بالثوب فيبدو غالي الثمن كثيرا !
بعد عدة ساعات كان التجهيزات للاحتفال قد انتهت وبدء المدعوين بالحضور
كانت ديالا في المرحاض و قد تأنقت بعد ان ارتدت الثوب الراقي الذي ابتاعه روهان لها
استندت علي حافة المغسلة وهي تشعر بوهن قلبها فاليوم لم تأخذ الدواء! ..
تنفست بتعب وهي تفكر كيف ستشتريه مجددا وهي لا تخرج ؟!
تنفست عدة مرات حتي تقل الوخزات القاتلة ..
ثم جلست علي حافة البانيو الكبير وهي تمسك بصدر ثوبها وهي تشعر بتزايد حدة الالام في قلبها وظهرها !
وخرجت من المرحاض بعد انا وضعت عدة طبقات من طلاء الشفاه
وطلاء الاظافر الدائم كما يسميه روهان
ووضعت ميكب هادئ لاول مرة فهي دائما لا تضع غير طلاء الشفاه !!
شعر روهان بنبض قلبه عندما رأها امامه تشع جمالا بشعرها المنساب ..
وعيونها بعد ان حددتها بالكحل الاسود..
واحمر شفاهها الدائم كما يقول عنه!!..
ابتسمت له فبادلها البسمة ورفع يده لها.. لتتأبط ذراعه
وقال : اول مرة يعتبر اشوفك حاطة ميكب كامل كده !
أومأت له بابتسامة واهنة تحاول تخطي الالام!..
هبطوا للاسفل بعد قليل وبدأ الاحتفال.. كان يضم عدد كبير من المدعوين ..
شعرت ديالا بالرهبة قليلا فهي لا تصدق انها وسط هذا العدد وهي زوجة احد تلك الطبقات وليست للخدمة او الرقص !!
وبعد فترة مرت هنا من أمامها وحدجتها بنظرات حانقة ..فهي تري عريسها مع اخري غيرها!!

Читать полностью…

قصص وروايات منوعه 🎀

نظر رامي بدهشة لوليد فابتسم له وليد وهو يمنع نفسه بصعوبة من الضحك عاليا !!..
وعندما بدؤا بتناول الافطار امسكت ديالا الشوكة لتأكل مثلهم!..
وبعد ان انتهو نهض رامي وأخذ وليد جانبا وكأنهم سيتحدثوا في امر ما في العمل..
وعندما ابتعدوا حتي ضحك وليد وقال: والله اتصدمت زيك كده امبارح..
دنا فكرت اني بحلم والله بيها..
وكنت هوصفها لجوزها.. كان زمانه طاخخني دلوقتي !...
وانتهي وليد بعد ان قص عليه ما حدث !
🌺🌸🌸🌺🌸🌸🌺🌸🌸🌺
بعد قليل خرج الجميع كلا علي عمله..
واتت ديالا ان تصعد لغرفتها فنادتها منيرة!!..
منيرة: انتي رايحة فين؟! ..
استدارت لها ديالا بهدوء وقالت : هطلع الاوضة
ضحكت منيرة وقالت : لا ياشيخة!!..
كده عادي تاكلي وتطلعي.. ايه هنقضيها كده !.
فقالت ديالا بخفوت و عدم فهم: طيب اعمل ايه؟!
اخذتها منيرة من ذراعها وقالت: انا هقولك تعملي ايه
بعد عدة ساعات كانت ديالا تشعر بالوهن الشديد من كثرة الاعمال!..
فجلست قليلا فاتت لها ماريان وقالت بخفوت: انتي كويسة يا هانم؟
#ابتسمت لها ديالا وقالت: لا انا مش هانم وكويسة..متقلقيش..
__
وقبل معاد الغداء دخلت منيرة للمطبخ وأمرت ديالا بالصعود للغرفة ..
اتجهت ديالا لأعلي فقالت لها منيرة: بتنضفي كويس اهه
ابتسمت ديالا وأومأت برأسها..
فقالت منيرة: دا اذا مكنتش شغلتك اصلا الخدمة ..
المهم لو فكرتي تعرفي روهان صدقيني مش هيحصلك كويس.. انتي لسه متعرفنيش!!!..
وتركتها وذهبت بكل تباهي..
ابتسمت ديالا بسخرية داخلها.. فهي حقا معتادة علي هذة الاعمال الشاقة وعلي الخدمة
فهي وظيفتها الاساسية حقا ..لقد اصابت منيرة..
ولن تشكي لأحد من احد أو تبعث بالخلافات يكفي انها بعيدة عن وحل سمير.. هذا فقط!!..
🌺🌸🌸🌺🌸🌸🌺🌸🌸🌺
ومرت الايام علي نفس الوتيرة بخلاف المضاربات من رامي لشركة اعمار في السوق !!.
.ومقابلة ايليف للتعنيف والبهدلة من محسن لخسارتها!!.....
في حين استمرار عمل ديالا يوميا مع الخدم وصعودها قبل عودة روهان!!......
ووصول هنا من امريكا بعدما قامت بتجيل تراكها التاني كما قالت والدتها!!....
🌺🌸🌸🌺🌸🌸🌺🌸🌸🌺
واليوم هو احتفال بميلاد هنا.. كانت ديالا تعمل كثيرا وعندما اتي معاد دوائها خرجت
ولكن تفاجأت بمنيرة امامها..
فقالت منيرة بتساؤل : انتي بتروحي فين كل يوم في نفس المعاد؟..
اضطربت ديالا بشدة وقالت : مفيش عادي...
فقالت منيرة: لا مش عادي ..انتي مبتطلعيش الا دقيقتين وتنزلي وكل يوم في نفس الوقت...
نفت ديالا وقالت باضطراب : لالا عادي..
فقالت منيرة: تمام مدام عادي متطلعيش مفيش وقت لسه في شغل كتير..
#اومأت ديالا وعادت مرة اخري ..وبعد 3 ساعات ودعت الخدم وكأنها تعمل وتذهب في وقت محدد..
وصعدت قبل وصول روهان.. ولكن اثناء صعودها دخل روهان من باب الفيلا!!..
تسمرت محلها ونظر هو لها باستغراب!..
فقالت مسرعة :كنت بشرب بس وطالعة..
اومأ لها وقال: تمام انتي ممكن تطلعي الجنينة بعد كده لو عاوزة.. اتمشي فيها يعني..
أومأت له بهدوء دون حديث
دخل روهان الغرفة واتجه لدولابه وأخذ ملابسه ودلف للمرحاض..
جلست ديالا تشعر بالألم ينحر صدرها بشدة ..
فاليوم لم تأخذ دوائها بسبب منيرة !! ..
انتظرت خروج روهان لتدخل وتأخذ الدواء..
ولكن بعد قليل خرج ررهان ومعه علبة بيضاء فارغة!!!!..
وعندما رأتها ديالا حتي شعرت بالصدمة!!!! والخوف الشديد
فقال روهان : الدوا دا بتاعك؟!!
ظلت تنظر له بذعر!!
فقال : الدوا دا بتاع ايه يا ديالا ؟!!
🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺
ياتري هيحصل ايه ☺
رأيكم. اكمل ولا ايه لو لقيت تفاعل هكملها في انتظاركم
عايز تفاعل علي كل حلقة والناس اللي خلف الكواليس توريني نفسها

Читать полностью…

قصص وروايات منوعه 🎀

دخلت ديالا الغرفة باضطراب
فقال لها روهان : ايه اللي نزلك انا مش منبه عليكي متخرجيش من الباب؟!..
قالت بتوتر: انا عطشت والله وملقتش مية..
تفحصها للحظة ثم ذهب للفراش ..
اتجهت ديالا للاريكة ولكن قبل ان تجلس علي الاريكة اتاها صوته..
_تعالي هنا.. انتي مش هتنامي علي الكنبة..
انتي هتنامي جمبي ..
قال كلامه وهو يمسح علي الفراش جانبه بكفه
اتجهت له بهدوء وحينها ظهرت ركبتها المصابة!..
قطب روهان بين حاجبيه وقال : ايه دا.. اتعورتي امتي ومن ايه؟ !!
حينها فقط شعرت بالجرح!!... وهي تنظر لركبتها
نهض واتي بالمعقم وقطعة من القطن ولزق للجروح..
جلس علي الفراش ونظر لها وهو يقول بهدوء : تعالي..
جلست ديالا جانبه بتوتر ...فرفع روهان قدمها علي فخده وبدأ بتعقيم جرحها !!..
كانت تنظر له برهبة وخوف ولكن تشعر بحنان العالم داخله بخلاف معامتله لها!..
بعد ان انتهي وضع يده علي قدمها ونظر لها..
كانت اضاءة الغرفة هادئة وتظهر وجهها بنعومة..
قال لها بحنان : كنتي صحتيني مدام عطشتي...
ابتلعت ريقها ولم تجيب فهي لا تعرف ماذا تجيبه!..
انزل قدمها ارضا بهدوء.. وظل ينظر لها حتي رفع كفه يتحسس جانب وجهها وهو يتاملها بحنان..
حتي وصل لشفتيها
فقال باستغراب: هو انتي ليه دايما مبتشليش الروج ومبتغيريش اللون الاحمر الغامق دا؟ ..
حتي النوم بتنامي بيه!..
اجابته باضطراب: عادي.. ان… انا بحبه وهو حلو عليا وكده!!
ابتسم روهان ابتسامته الساحرة وقال بخبث: هو حلو فعلا عليكي !
اقترب منها بعدها وقبلها برقة ونعومة شديدة ولكنه بدأ يشعر بتشنجها!!..
ابتعد وهو يشعر بالضيق والغضب
وقال بعصبية : اممممم رجعنا للجنان تاني؟! ..
نفت ديالا برأسها سريعا وقالت: لالا والله انا معملتش حاجة..
حدجها بنظرات قوية وقال بسخرية: والله؟! ..
يعني انتي دلوقتي متشنجتيش وشديتي نفسك ؟!!!
عامتا متفكريش ان وجدنا في الفيلا هيمنعني اربيكي لو بدأتي بحركات الجنان والتمثيل بتاعتك تاني!..
انا بقولك اهه اتقي شري!!
ابتلعت ريقها باضطراب وارتخت جانبه علها تمنحه ما يريد..
ابتعد روهان عنها بعد قليل ونظر لها بغضب ..
هو لن يغتصبها مجددا حتي وان كانت راضية !!
كانت تلهث بشدة وقد بدأت بفقدان الوعي! ..
نفخ بضيق وتركها وذهب للمرحاض بغضب فهو لا يجد سبب لتصرفاتها!!
للمزيد تابعو 👈صفحة علاء منسي محمد 👉
جلست ايليف تتناول الفشار امام التلفاز الكبير عندما خرج محسن من المرحاض..
جلس جانبها وسحبها لصدره.. ابتسمت له ايليف بهدوء !
فقال: سمعت ان النهاردة كان في مشاكل في صفقة عدني !!..
ضحكت ايليف وقالت: ولا مشاكل ولا حاجة انا ختها من مجموعة سليمان شهمي
ومدير المجموعه جه النهاردة ومعاه واحد كده..
بس شكله في الادارة برده المهم جم يتفاوضوا معايا عشان يخدوها...
طبعا انا رفضت لاني محتجاها وكمان محبتش المدير رامي دا
بيتنطط كده وفاكر ان مفيش غيرهم في السوق..
ابتسم محسن وقال مكنتش عاوزك تدخلي في صراع مع العيلة دي ..
رامي اللي مش عاجبك دا حوت في السوق وانتي عارفة كويس
ثم قبل رأسها.. وقال: عمري ما تخيلت انك تطلعي بالاخلاص دا كله..
انا مندمتش لحظة من ساعة ما جبتك!!..
تحمست ايليف وقالت: طيب عاوزة اطلب طلب والنبي..
أومأ لها محسن فقالت :عاوزة ادور علي اختي والنبي.. !!
امتعض بغضب وقال بحدة : الموضوع دا لو فتحتيه تاني هتشوفي حاجة مش هتحبيها..
قلت مليون مرة انسي اختك وابوكي والمستنقع القذر اللي كنتي فيه!..
ودا اخر تنبيه وانتي عارفاني مبهزرش ولو فكرتي تدوري عليها هعرف .
.متنسيش ان السلطة في النهاية بتاعتي وانتي بتحركي الدنيا مش أكتر..
بس دبة النملة بتوصلي وانتي عارفة برده..
المرة اللي فاتت واللي قبلها وقلبلها انا اكتفيت بحبسك وتعذيبك الكام يوم دول عشان خرجتي عن طوعي
بس المرة الجاية مش هكتفي بكده لان واضح انك مبتزهقيش ومش هتجبيها البر !!..
ويلا قومي عاوزك!..
نظرت له بغضب وهي تسير خلفه للغرفة لتري متطلباته المريضة فهو ليس طبيعي بل رجل مريض
يتلذد بتعذيبها وضربها واذلالها ليحصل علي متعته!!..
ولكن يظل هذا لها ارحم كتيرا من الرقص لساعات والسرقة والاهانة واجبار سمير لها لقضاء ليالي مع زبائنه القذرة!!..
🌺🌸🌸🌺🌸🌸🌺🌸🌸🌺🌸🌸🌺🌸🌸🌺
في صباح اليوم التالي نزل روهان ومعه ديالا لتناول الافطار وعندما رأها رامي تسمر محله!!
فتلك الحقيرة صاحبة مجموعات اعمار.. ما هذا؟!!!!
قال روهان : اعرفك ديالا مراتي... ودا رامي اخويا الكبير..
نظر لها رامي بقوة وقال بدهشة : مراتك !!!
🌺🌸🌸🌺🌸🌸🌺🌸🌸🌺
وتابع روهان : ووليد انتي شفتيه امبارح بليل..
بعدها جلسوا..ليتناولوا الطعام ! تحت امتعاض وغضب منيرة !

Читать полностью…

قصص وروايات منوعه 🎀

وطلب من ايليف الا تتركه وحيدا وتطلعه علي الساحل وجمال مناظره الخلابة!!...
وعندما صعد محسن الي الغرفة العلوية..
حتي ابتسم رامي بسخرية...
فالرجل مريض حقا لقد عرض عليه زوجته بكل وقاحة!!!..
بل تركها معه وهو يعلم جيدا ما الذي سيحدث في وضع كهذا!...
جلست ايليف بثبات وهي تنظر له..
رفع عينه لها وقال بسخرية لاذعة : احنا هنقضيها قعود ولا ايه؟!
تفاجأت ايليف من جرائته!!.. ولكن تخطت الأمر ..
فمن الممكن أن يكون تفكيرها هو المنحل كحياتها وليس مقصده!..
فقالت بهدوء : تحب تعمل ايه؟!
ابتسم بسخرية وقال بنبرة عابثة واضحة : الي انتي عاوزاه!.. شوفي انتي نفسك في ايه وانا معاكي اهه!!
كانت كلماته وقحة ويقصد جميع ما قاله حقا ..اذا هي لم تفهم خطأ!..
فقالت ايليف بجرائة : ياتري اللي بفكر فيه نفسه اللي بتفكر فيه؟!..
اجابها بسخرية : انتي شايفة ايه!...
وتابع بوقاحة: بس انا بحب أخد وقتي.. يعني مش شقلبواقلب!..
انا لسه بصحتي مش زي انكل محسن!!!...
___🌺🌸🌺
ياتري هيحصل ايه ☺
رايكم #تابعونا

Читать полностью…

قصص وروايات منوعه 🎀

صعدت ديالا وفتحت علبة الدواء الجديدة ..
فهي كانت قد ابتاعتها من احدي الصيدليات أسفل الشقة القديمة أثناء وجود روهان في العمل..
تناولت قرص منها وابدلت ملابسها وتمددت لتريح جسدها..
ولكن شعرت بالاحراج فهذه غرفته وهذا سريره
ولم يكن في شقته القديمة ينام جانبها بل في احدي الغرف!..
نهضت واستلقت علي الاريكة والتي ضمتها بحنان واحتواء..
فكان حجمها ضئيل لا يأتي شئ في وسع هذه الاريكة الكبيرة!..
ياتري هيحصل ايه ☺

Читать полностью…

قصص وروايات منوعه 🎀

او لكي يخفي اثار فعلته الشنيعة ..كانت دقات قلبه تخفق بسرعة ..مسح علي شعرها
وخرج ليأتي بالماء والثلج!!.. وجلس جوارها!!..
🌺🌸🌺🌺🌸🌺🌺🌸🌺🌺🌸🌺🌺🌸🌺
جلس روهان ورفعها قليلا اليه .. كانت بين الوعي والاوعي..
تنظر له دون حياه تاره وتاره اخري تغيب !
جعلها ترتشف القليل من الماء ..فتبدو عطشة من جفاف شفتيها !!..
اغمضت ديالا عينها مرة اخري بارهاق..أسندها مرة اخري علي الوسائد وأخد الثلج
وبدأ بوضعه علي كدمات وجهها وجسدها.. اغمض عينه بأسي كيف فعل بها هذا.. يالهي!!
نظر بألم لشفتيها الزرقاء وهي مشقوقة من الجانب والمنتصف.. لعن نفسه لقد أذاها بشدة !
بالطبع لا تكفي قوتها لتحمله فهي ضعيفة بشدة..
لم يتخيل يوما أن يستخدم قوته أمام امرأة!! ...
نفخ بضيق وهو يشعر باحتقار لذاته..
نهض بعد قليل وأتي بفستان ازرق رقيق من خزانتها الصغيرة ..
فهو كان قد ابتاع لها عدة فساتين صغيره تليق بملاكه كما قال لصاحبة محل الملابس وايضا ملابس لمزاجه..
دون الاختيار فقط جعل فتاه المحل تختار!..
قام بتغير ملابسها وظل يضع الثلج علي وجهها وجسدها حينها شرد لما لم يسألها علي اثر هذا الحرق بفخذها!..
بعد فترة تحركت وهي تتأوه.. ودون شعورمنه اقترب منها واستلقي جانبها حتي سحبها لحضنه
واراح رأسها علي صدره بعد ان رفعها قليلا ودس يده اسفلها ليحيطهاا!!..
كانت تلك المرة الاولي التي ينام قريب منها بهدوء دون ثورة..
كانت ديالا كل فترة تنتفض وهي نائمة وكأنها تصارعه في حلمها!..
وكان هو يهدهدها كطفل صغير..
فهو يشعر بالشفقة تجاهها بعد ما فعله بها!
🌺🌸🌺🌺🌸🌺🌺🌸🌺🌺🌸🌺🌺🌸🌺
مرت عدة ساعات أخري وقد خطت أشعة الشمس زجاج النافذة فوصلت لها..
تحركت وهي تشعر بالوهن وفتحت عينها عدة مرات تتأكد من انها مازالت علي قيد الحياه!!!..
بعد أن اختبرت نوبة غضبه!..
تقلبت في الفراش ببطئ.. لم يكن بالغرفة كالعادة..
حمد ربها انه غير موجود معها .. فهي أصبحت تهابه وتخاف منه بشدة!..
وعندما حاولت النهوض لاحظت الثوب الذي ترتديه!.. كيف هذا!!..
حاولت تذكر ما حدث أمس ولكن لا تتذكر شئ..!
نظرت جانبها فوجدت أطباق زجاجية بها مياه وقطن وقطع قماشية مبللة.. ما هذا؟!!
ابتعلت ريقها فهو بالطبع من ابدل ملابسها ولكن ما تلك المياه؟!..
هل اصابتها الحمي وقام بعمل كمادات لها!!! ام ماذا فعل؟!
#صفحة علاء منسي محمد
🌺🌸🌺🌺🌸🌺🌺🌸🌺🌺🌸🌺🌺🌸🌺
كان روهان في مكتبه أعصابه مشدودة كاوتار قوية!!..
دلف ممدوح وهو يقول بتساؤل قلق : مالك يا روهان طايح في الكل ليه؟!..
ظل روهان ينظر للأوراق بشرود .. بعدها رفع رأسه وهو ينظر لممدوح وينفخ بضيق..
وأمسك بأصابعه أعلي انفه وسط عينيه ..فهو يشعر بارهاق شديد!..وصراع اشد !
قال ممدوح بقلق : انت تعبان ولا اي؟
نفي روهان برأسه وهو مغمض العين ..
ثم نظر له وقال: العملية كمان نص ساعة.. بلغ القوات عشان نتحرك مش عاوز غلط لازم المرادي ميفلتوش مننا!!..
🌺🌸🌺🌺🌸🌺🌺🌸🌺🌺🌸🌺🌺🌸🌺
وضع رامي الأوراق علي المكتب أمامه وهو يعنف كل من حوله بغضب !..
قائلا : ازاي انتو فريق فاشل كده؟!!..
وازاي نايمين كده!.. ازاي الصفقة دي تروح.. كل دا ليه؟!.. عشان بعدت اسبوع!..
الدنيا تبوظ بالشكل دا عشان مش موجود ؟!..
قال أحد الموظفين : يابشمهندس شركة اعمار منافس قوي في السوق ومنافس لينا من زمان جدا..
هما قدموا عرض أفضل..
نهض رامي بعصبيه وهو يصيح به: قدموا ايه؟ ..
وانتو بتعملوا ايه.. انا قايل الصفقة دي محتاجنها ضروري
وبعدين العرض اللي اتقدم منهم أفضل مننا لان في جاسوس ليهم هنا!!..
ومش رامي سليمان شهمي اللي يكون ليه منافس!
وانا هعرفه بس اقسم بالله ماهرحمه!
ثم هتف بحدة وعصبية مفرطة : بره !!
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
دخل وليد وهو مندهش من الاصوات
وقال بعد ان اغلق الباب بقلق :مالك يارامي صوتك جايب اخر الشركة... في ايه؟!!
رامي بعصبية : شوية المتخلفين اللي مشغلانهم..
الصفقة بتاعت عدني راحت.. شركة اعمار خدتها ..قال ايه بعرض افضل!
من امتي وحد بياخد مني صفقة ..
وتابع بحدة :من امتي وفي عروض بتتقدم افضل مننا ؟!!..
قال وليد ليهدئه :طيب خلاص اهدي.. اعمار منافسنا من أيام جدك ودي شركة كبيرة وقوية جدا...
وتابع بقلق :انت اعصابك تعبانة يارامي من بعد وفاة ميسون
قال رامي بعصبية : ياوليد والنبي متنرفذني.. انا قادر افصل انا مش عيل صغير!..
انا كنت محتاج الصفقة دي ..شاري مواد وبلاوي عشان المشاريع المترتبة عليها..
كنت متاكد اني هاخدها.. وانت تقولي اهدي ..
انت عارف خسارتنا هتكون اد ايه؟!!!
قال وليد يحاول ان يصل لحل وسط.. طيب احنا ممكن نتفاوض مع شركة اعمار نفسها..

Читать полностью…

قصص وروايات منوعه 🎀

وبصبر وبعدي عشان الشغل
وفي الاخر تكون موافق علي توزيع التركة !
رامي بحدة : اه موافق وجدا ..
من بكرة لو حصلت كارثة ..روهان هيرمي فلوسه كلها عشنا ..
بلاش طمع يا ميسون الفلوس دي تفاهات ومتدخليش في الكلام دا.. ودا اخر كلام عندي !
ميسون بحده وبكاء : تمام انا بقي هوريك هعمل ايه!..
و فجأة اخذت مفتاح سيارته عن الطاولة وخرجت مسرعة.. نفخ هو بضيق وتركها
فاق من شروده عندما سقطت الصورة من بين اصابعه..
رفعها وهو يغمض عينيه بشدة وتمدد في فراشه عله يرتاح قليلا..
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
كان روهان في طريقة للخروج عندما توقف علي نداء زوجة عمه
منيرة : روهان.. انت رايح فين؟!
قطب روهان جبينه وقال بهدوء : ليه؟ في حاجة ؟!
منيرة بحدة: انت اللي في حاجة ؟ّ!
ابتسم روهان بسخرية وقال: انا مفيش حاجة.. يلا انا خارج !
منيرة بحدة :مفيش حاجة المفروض تقولهالنا؟!
التفت لها روهان.. ورفع حاجبه بعلامة رفض
وقال بعدها ببرود : يلا انا خارج !
منيرة بسخرية : ايه رايح لمراتك!..
تسمر روهان للحظة والتفت لها..
فتابعت هي: ايه مكنتش ناوي تعرفنا علي ست الحسن والجمال!..
ثم تابعت بسخرية :مكنتش اعرف ان ليك في العرفي والكلام دا!!
ظل روهان هادئ.. وقال :اولا مش عرفي..
ثانيا محدش ليه عندي.. ثالثا.. انتي عرفتي منين اصلا؟!
منيرة بغضب : من مراتك يوم منسيت التلفون عندها ردت عليا وعرفتني بنفسها بكل فخر ووقاحة !
جز روهان علي اسنانه.. فهو عندما ذهب ليأخذ هاتفه لم تقول له ما فعلت!..
اذا هي تقصد بالطبع.. نظر لمنيرة ببرود يناقض النيران والثورة داخله وقال: يلا سلام!
وخرج دون اضافة المزيد..
ركب سيارته وهو ينوي الفتك بها.. ففتاه الليل والنوادي تتلاعب معه!..
سار مسرعا يدهس الاسفلت تحت اطارات سيارته
كما يدهس عجلة المقود تحت يده المنقبضة بشر..
وصل وترجل منها وعندما وصل شقته ودخلها.. القي مفاتيحه وهاتفه بغضب علي الطاولة جانب الباب
ودخل كالثور الهائج يبحث عنها...!!!
#صفحة علاء منسي محمد
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
كانت ديالا نائمة منهكة ..فهي لم تراه الا عدة دقايق عندما يأتي بالطعام ويأمرها ببعض الاشياء ويذهب!..
وتقضي باقي ايامها نوم هادئ دون كوابيس اشتاقة له كثيرا ..
فهو لم يمسها بعدها وتجنبها حتي لا يأذيها !
دخل روهان الغرفة وهو يرزع بابها بغضب!..لا يري امامه !!
قفزت هي فزعة علي صوته.. ونظرت له برعب وذعر !.
اقترب منها ونظراته لا تنم ع خير..
وفجأة وجدت خصلاتها بين اصابعه فأمسكت قميصة حتي تقطعت ازراره وهي تنظر له بذعر!..
لا تعي ماذا يحدث معها ولم هو هكذا !
فقال هو بشراسة: بقي يابنت ال --- تردي علي تلفوني وتقولي كمان انك مراتي!!.. ومتقوليليش ..
ليه شيفاني ---
وديني لوريكي..قال كلماته وهو يسحبها من الفراش من شعرها وهي تصرخ وتحاول فك خصلاتها منه..
بينما هو يتابع بعنف وصراخ : انتي عارفة كويس اني هطلقك بعد ما ازهق منك ..
وعارفة اني مش معرف حد وانا قايلك..
كان قصدك ايه؟!..ها
وصرخ بحدة : ردي عليا كان قصدك ايه ؟!
كانت نيتك انك تحطيني قدام الامر الواقع ..صح!
انا كنت عارف ان بنات الشوارع ميجيش من وراهم الا المصايب
وفجأة امسك عنق سترتها وشقه ودفعها علي الفراش بعنف
وهو يقول مش انتي وصلتيني لكده استحملي بقي لو تعرفي.. وقد نوي افراغ شحنة غضبه بها!!!..
نظرت له بذعر وهو يخلع قميصه وابتعدت علي الفراش حتي التصقت برأسه وهي تحرك رأسها يمنا ويسارا بهسترية خائفة!..
سحبها من قدميها وكان تمكن منه شيطانه مثلما تمكن هو منها!!..
عندها صرخت بشدة خوفا منه فهو قوي كتيرا لطاقتها
وايضا لم تتأهل لذلك ولم تأخد قرص من دوائها!!..
___
ياتري هيحصل ايه ☺
كل ده او اكتر هتعرفوا في الحلقة القادمة كونوا معنا
#رأيكم. اكمل ولا ايه لو لقيت تفاعل هكملها في انتظاركم
عايز تفاعل علي كل حلقة والناس اللي خلف الكواليس توريني نفسها

Читать полностью…

قصص وروايات منوعه 🎀

خرج بعد فتره فوجدها كما هيا.. اقترب من الكومودينو جانب الفراش وامسك كوب الماء وقذفه بوجهها...
شهقت فجأة وهي تحاول التنفس وكأنها كانت تغرق في اعماق محيط..
فضمت ركبتيها الي صدرها بهلع وهي تنظر له بذعر!!
قال هو بملامح متجمدة غاضبة...
يا تتعدلي هتندمي صدقيني انا مليش في دور المغتصب المقرف دا!!..
ومتفكريش انك هتصعبي عليا والله هفضل العن اليوم اللي شفتك فيه..
قومي خدي شاور حالا ورتبي الفوضي دي... واطلعيلي بره!
ثم قام بفتح دولابه واخرج ملابس ارتداها وخرج مسرعا !..
نهضت ديالا تشعر بالوهن الشديد وبالالام في جميع انحاء جسدها..
حمدت ربها انها اخذت الدواء والا كانت في عداد الاموات الان !
وعندما وقفت حتي شعرت بالدوار الشديد.. فجلست مرة اخري تحاول الثبات حتي لا تسقط..
وفي الخارج جلس روهان امام زجاج نافذة مكتبه الكبير وهو يدخن سجائره بشراسه..
كيف فعل هذا حتي وان كانت رخيصة..
لكن هو لا.. كيف تجعله يتدني هكذ!!ا..
نفخ بضيق..و رفع رأسه وهو يعبئ رائتيه بالهواء عله يهدأ..
أغمض عينه بغضب وهو يشعر بالاشمئزاز منها!..
كيف كانت هكذا وكأنه الاول!..
حتي هذا لم يسلم من يديهم!!..
ابتسم بسخرية فبالطبع لم يسلم وبعد ان يطلقها بالتأكيد ستقوم بعمل تلك العملية مرة اخري لتتقضي الليالي مع غيره وتمثل عليه بخوفها وادعائها البرائة ليصدق انه الاول.. نفخ بضيق شديد وهو يتخيلها بشعرها المتناثر علي وسادته.. ووجهها
اطلق تنهيدة من صدره وهو يطفي سجارته بل يدهسها كما يريد ان يفعل بها.
#صفحة علاء منسي محمد
🌺🌹🌹🌺🌹🌹🌺🌹🌹‌🌺🌹🌹🌺🌹🌹
نهضت ديالا بتعب بعد ان استعادة تركيزها..
أخدت ثوب قطني باللون الازرق من الحقيبة الورقية ارضا ودخلت المرحاض..
قامت بتدفئة المياه ونزلت تحتها وهي تبكي وتنتفض..
شعرت بالدوار بعد عدة دقائق فخرجت واحاطت جسدها بالمنشفة الكبيرة وجلست علي حافة البانيو..
أغمضت عينها بألم فانسابت دمعاتها الساخنة وأصبح وجهها باللون الاحمر من شدة البكاء وعيونها الزرقاء
اصبحت حمراء بشدةة.. وقفت أمام المرأة وهالها لون شفتيها الزرقاء..
ابتلعت ريقها ووضعت طلاء شفاه باللون الاحمر القاني..
فهذا لا يفارقها مع دوائها وزجاجة اخري لطلاء الاظافر!!!
تحسست كدمات وجهها وعينها من يده..
ومما رأته في السجن.. كان وجهها يبدو كلوحة بها كثير من الالوان العشوائية!!
أقتربت للمراة فوجدت بشرتها وكأنها علي وشك التمزق.. فبشرتها رقيقة كتيرا ...
جففت وجهها وارتدت الفستان القطني والدوار في ازدياد..
أمسكت قلبها وهي تمسح عليه بحنو كأنه طفل تحاول تهدئته..
ولكن اختل توازنها فأمسكت بالمغسلة الكبيرة... بعد قليل استعادة تركيزها مرة اخري..
فتحت الباب ودلفت للخارج ثم توجهت له بخطواط بطيئة..
وجدته جالس أمام نافذة كبيرة بعرض الحائط ينظر بشرود من وسط دخان تبغه!...
وقفت لحظة لا تعرف ماذا تفعل..
الي ان أتاها صوته دون ان يستدير لها.. وهو يقول: هتفضلي واقفة كتير؟!
ابتلعت ريقها من مجرد سماع نبرته وقالت بخفوت : اعد يعني؟
ضحك روهان واستدار فجأة بكرسيه المتحرك..
وتوقف كل شئ لحظة وهو يري امامه حورية برقتها وخصلات شعرها الرطبة وجسدها الضئيل وذلك الثوب الهادئ!..
حول بصره عنها الي الحائط وقال بخشونة وهو ينظر لها مرة اخري: اعدي يامؤدبة!!
جلست ديالا باضطراب شديد فقال روهان باحتقار وازدراء: وانتي عملتي العملية دي كام مرة بقي؟!
نظرت له بعدم فهم واضطراب شديد فعن اي عملية يتحدث!!
هل علم بقلبها وسوف يلقيها الان مرة اخري لسمير! ..
ولكنها لم تدخل اي عملية له!
قطع شرودها روهان وهو يقول بغضب كل دا تفكير فعلا واحدة ----
بتعديهم وهتجوبيني فعلا ولا ايه؟!!
ثم تابع بعدها : عموما برافو انا لو مكنتش أعرف الوحل اللي جايبك منه ومسمعتش ابوكي وهو بيقولي كام ليلة..
ومسمعتش انكل حمدي من سنين وهو بيشتم عليكي عشان يظبط صورته قدامي..
بانك عاوزة فلوس مع انك عارفة ان مفيش حاجة بدون مقابل وكنتي عادي هتدفعي المقابل!..
لولا كل دا كانت دخلت عليا اني اول واحد يلمسك!!
فكرت ديالا من هو حمدي.. هل هو احدي زبائنها؟! بالتاكيد..
ياالهي لما يعرف كل شئ!..
اغمضت عينها بخزي وبعدها فاقت علي اخر جملة له..
((كانت دخلت عليا اني اول واحد يلمسك))
نظرت له وقالت بخفوف واحراج.. انت فعلا اول واحد!!..
ساد الصمت دقيقة قبل ان يقطعه صوت ضحكت روهان المجلجلة وهو يسخر منها...
ماشي يا ست خضرة.. نتفق بقي.. انا مش هقرب منك تاني بالمنظر دا..
هتفضلي كده هربيكي لحد ما تتعدلي.. مش هسيبك وخلاص!! تمام؟! و...
قطع استرساله هاتفه وعندما أجاب حتي نهض بهلع وهو يهتف بخوف مستشفي ايه؟!!!

Читать полностью…

قصص وروايات منوعه 🎀

حتي لا يلقيها كما قال سمير !
اقترب روهان وقربها منه اكثر وقام بتقبيلها فوضعت يدها لا اراديا علي صدره لتبعده عنها بحركة ضعيفة .. محاولة في التنفس! لكنه كان يزداد حده وغضب منها لم تقاومه !!..
فجأة ابتعد وصفعها صفعة قوية القتها علي الفراش!
وقال بشر وسخط : اسمعي ياروح امك الحركات دي متخلش عليا.. وكل ما هتمثلي هتعصبيني أكتر وساعتها هموتك ضرب!
ثم تابع بغضب : ايه البت بريئة ..عاوزة تدخليها عليا انك مش خبره ومش عارفة حاجة!...
فوقي يابت دا انتي رقاصة.. وكتير اجروكي !!.. واحنا الاتنين عارفين كويس..فمتصعيش عليا ..
وهتف بحدة : متعيطيش!!
ثم نفخ بضيق وهو يقول :الله يلعنك ويلعن اليوم اللي شفتك فيه!..
خرج بعدها من الغرفة وكأن شياطين الارض تطارده!!
جلست ديالا تشهق من البكاء ثم نهضت ودلفت للمرحاض وأخرجت العلبة وتناولت قرص اخر..
ياالهي كيف ستتحمل!! ..
استيقظت بعد عدة ساعات عندما سمعت اصوات أذان الفجر تصدح..
خرجت من الغرفة بهدوء وهي تشعر بالخوف فالشقة جديدة ومخيفة بالنسبة لها!..
كانت تفكر اين ذهب ومتي نامت ..شعرت بالقلق هل تركها وسيأتي غذا ليلقيها في الشارع ..وستعود لسمير!
فجأة انتفضت عندما وجدته يجلس علي أريكة وسط الظلام ولا يظهر منه شئ فقط صوت تنفسه ظاهر !
قالت بخفوت: روهان باشا!!!
اجابها بهدوء: نعم!!!
ابتعلت ريقها وقالت: انا جاهزة!!.. خلاص متضايقش ..انا اسفة !
ضحك بسخرية وقال: لا منا مكنتش مستنيكي تجهزي يا عروسة!.. دا بمزاجي!
ثم نهض فجاة وهو يقول بغضب : بس انتي شجعتيني... يلا!!..وسحبها خلفة للغرفه!!!!!
**
ياتري هيحصل ايه ☺
كل ده او اكتر هتعرفوا في الحلقة القادمة
كونوا علي تواصل معنا على صفحة علاء منسي محمد 👉 ليصلك باقي الحلقات الجايه 😍

Читать полностью…

قصص وروايات منوعه 🎀

اغتصاب بالتراضي❤🙈
#الحلقة_الثالثة 👉

أوقف روهان سيارته داخل الفيلا وصعد لينال قليلا من الراحة..
وفي صباح اليوم التالي عندما ذهب لعمله قام باطلاق سراحها.!..
كان الوقت مساءا عندما كانت جالسة منتحبة وهي تتوسل لوالدها الا يعطيها لشافع
سمير بغضب :بصي يا روح امك شافع دا واصل وانا مقدرش العب معاه..
دا ينهينا ونروح كلنا بشربت مية..
وهو اتنازل مقابل ليلة.. ابقي خدي قرصين من ام الدوا بتاعك وعدي الليلة دي بقي خلينا نخلص ..
ان شالله متموتيش في ايده كتك البلا في قلبك البايظ دا!..
قالت ديالا بانتحاب:والنبي انا بخاف منه عشان خاطري !
ثم تابعت بتوسل :طب بص هرقص أكتر وهجيب فلوس أكتر وهسرق والله اكتر بس بلاش تديني لشافع!
قال سمير بشماته : تستاهلي اللي يجرالك عشان تبقي تتلأمي
وتتفقي مع بنت ال*** التانية وتبدلوا اديكي هتتباعي برده اهه..
ضرب جرس الباب فانتفضت ديالا محلها!
وقالت بذعر : طيب قوله بكرة اي حاجة والنبي..عشان خاطري بلاش المرادي حتي !
سمير بسخرية وحقد : ليه عشان تلحقي تهربي يابنت ال**** ..
وهتف بصوت عالي : تعالي يا شافع بيه ..اتفضل !
دخلت شاهندة وهي مرتعبة ومذعورة !!... وظهر خلفها روهان بهيبته الطاغية! ..
ابتلع سمير ريقه بصعوبة ..فماذا حدث !!
وعندما رأته ديالا حتي هرولت تجاهه دون ارادة أمسكت كفه وهي تتوسله ببكاء وذعر !
ديالا : أبوس ايديك احبسني تاني والنبي خدني من هنا !
نفض روهان يدها بهدوء وقال لسمير بحدة : عاوز فيها كام؟!!
شعر سمير بالغباء وشعر بأنه لم يستمع!.. ثم تدارك نفسه وكلام روهان !
كان ينظر بدهشة لم يستطيع اخفائها...
ثم قال : في كام ليلة ياباشا؟...قال كلماته بخبث وهو ينظر لديالا..
ثم قال لها بغمزة : برافو عليكي طلعتي جامدة اهه حتي دا وقعتيه بحبك يابنت الايه!!..
فجأة اقترب منه روهان كفهد ينقض علي فريسته وأمسكه من عنقه
وهو يقول بغضب جام : وديني افرمك لو نسيت نفسك!...
ركز كده واركز واختصر معايا..
ومش كام ليله.. انا مش هرجعها تاني هشتريها زي العبيد بتوع زمان كده !
اتسعت عين سمير صدمة وهو يبتعد عن يد روهان والذي افلته بارادته
ابتلع سمير ريقه وقال دون وعي : اتنين مليون وخدها!
قهقه روهان بشدة وقال بازدراء وهو ينظر لديالا : اتنين مليون في دي؟!!!
سمير بخبث :اه ياباشا دا عليها حتت جسم.. لوز اللوز..
ابقي شوفها في الصالة وهيا بترقص!..
هيا بس اللي بتداريه عشان الحسد!.
لوت ديالا فمها بقهر فهي تخبئه.. بسبب حرق جسدها.. وبأوامر من هذا الملعون!!..
ان كان الامر بيدها لقتلته وتخلصت منه ومن اوامره اللعينة !
التفت روهان وقال: هو مليون واحد.. صدقني مليون وجنيه متلزمنيش!..
عرض روهان هذا المبلغ لضمانه تخطي عرض شافع مهما كان !
ابتلع سمير ريقة وهو يفكر... فمليون صفقة رابحة!..
فهي لا تأتي بالمال كتيرا وقلبها اصبح موهلك ولن يستطيع الصمود لسنوات اخري حتي لو قليلة..
وشافع لن يدفع بها مليون بل سيبحث عن راقصة اخري!!
التفت روهان في طريقه للخروج ببرود ..فهتفت به ديالا متوسلة ببكاء: ابوس ايديك متسبنيش!..
فجأة قال سمير بلهفة دون تردد : خلاص موافق!...
في البداية استغرب روهان كثيرا من موافقته السريعة ..
ولكن بالطبع عائدة للمبلغ المغري !
#ولكنه لم يظهر أي شئ من افكاره
وقال بثبات ولامبالاه :اتفقنا!..هجيب الفلوس من العربية..
خرج روهان يشعر بالاختناق.. فكيف يفعل هذا..
ما دخله بها ولم يريدها.. يالهي فهو يورط نفسه اكثر!!
#صفحة علاء منسي محمد
*****
بعد عدة دقائق كانت ديالا جالسة في سيارة روهان تحمد الله داخلها لقد تخلصت من ذالك الوحل اخيرااا...
لا تصدق!!
قطع شرودها روهان وهو يقول بحدة : انزلي..!
كان قد صف سيارته اسفل تلك البناية دون ان تشعر بسبب شرودها..
ترجلت من السيارة باضطراب وصعدوا درجات السلم الرخامية حتي توقفت امام مكتب
فنظرت للافته المعلقة ولكن لم تستطيع القراءة
فقالت بخفوت: هو دا المكان اللي هنضفه؟!
سحبها روهان من يدها ودلف للداخل ...
صدمت عندما علمت بأنه مكتب لماذون شرعي وسيتزوجها!!!
فقالت بخفوت له ودقات قلبها في تسارع صدمة وذعرا
: روهان باشا!.. انا مينفعش اتجوزك !
حدجها بشراسة وقال: ليه ان شالله عشان ملكيش الا في الزنا..
ولا عشان متبقيش محكومة وتحت امري بجد؟!
ثم تابع دون ان ينتظر رد منها :انا شايف انك ترجعي لبوكي!..
#وليلة مع شافع ..ولا كام ليلة حتي ارحم من جواز!..
ما واضح انه بيأجرك مؤقت بس!..
وانا اجيب فلوسي برده..اصلا انا ندمان ومش مقتنع !
امسكت يده بتوسل هي تنفي برأسها وفجأة امتلئت عينها بالدموع

Читать полностью…

قصص وروايات منوعه 🎀

فقال بخبث: عاوزاني اطلعك؟!..
أومأت برأسها سريعا.. فقال بهدوء : طيب هاتي بوسه!..
نظرت له بدهشة.. فظل ينظر لها بهدوء وابتسامة عابثة علي جانب ثغره!..
بعدها بلحظة قال : خلاص مش طالع!..
تحولت ملامح وجهها وصوتها للتوسل الباكي وهيا تقول: والنبي والنبي خايفة ..اطلع بقي!
روهان بخبث : خايفة وانتي معايا ؟!...
واكمل :وبعدين مش طالع الا لما تبوسيني!..
انتي عمرك معملتيها.. وانا لازم اكسرلك حاجز الرهبة اللي عندك مني دا!...
نظرت له قليلا بتردد وهي تشعر بنبضها يتعالي !..ولكن لاول مرة دون ألم!..
أغمضت عينها بتوتر واقتربت وقبلته قبلة رقيقة علي وجنته..
خفق لها قلبها بعنف!..
وعندما أبتعت نظرت لعنقه.. حتي لا تري عينه العابثة!..
وقالت باضطراب ورجفة : يلا يلا اطلع بقي!...
ظل روهان صامتا فرفعت عينها له بتساؤل فهو لم يتحرك!...
فقال ببرود : مش دي البوسة اللي أقصدها!.. انا عاوز بوسه زي بتاعتي !!..
نظرت له ببلاهة ..سرعان ما تحولت لدهشة!..
فقال وهو يضيق عينيه : اوريكي بتتباس ازاي عشان تبوسيهالي استني افكرك!..
أضطربت بشدة ..فدفعته دون أراده..
فنزلت داخل الماء.. فرفعها روهان سريعا!..
فنظرت له بذعر وهي تتشبث به وتشهق من المياه.. وبدأت ترتجف بردا وخوف واضطراب !..
فقال بشماته : تستاهلي.. ويلا هاتي بوسه عشان اطلع!..
وفجأة سحبها للداخل اكثر واكثر!..
فبكت فجأة فهي حقا تشعر بالخوف!..
قال روهان : لالا انا قلبي حجر ..والله مانا طالع الا لما تبوسيني!...
فاقتربت منه وهي ترتجف وأغمضت عينها وهي تتنفس داخلها وقبلته!!:
مرت اللحظة كدهر عليها من توترها.. ابتعدت وهي تضغط علي شفتيها باسنانها..
ضحك روهان بشدة وبدء بشق الماء مرة اخري عودة للخارج!..
كان روهان يأخذها الي اماكن كثيرة وينزهها وكأنه يريد تعويضها عن كل شئ !
التقط لها العديد من الصور ..وعندما يجدها شاردة يضحك معها وهو يقول :اضحكي !
متبطليش ضحك ومتسرحيش وانتي معايا..
كانت تبتسم حقا بسعادة وليس مجاملة .. فهي حقا سعيدة وبشدة !!
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
مرت عدة ايام .. وأخد رامي الصفقة المنتظرة لمحسن!!..
كان يشعر بالغضب منه ومنها دون سبب!.. لا يعرف لما!..
هل لأنها صغيرة بالنسبة له!..
أم لأنه مريض ويبدو ساديا!.. ام ماذا؟!!..
فهو لم يخفي عليه كدمات عنقها والتي تدل علي ماهيتها!..
أغلق رامي حاسوبه وهو يشعر بالارتياح..
حينها رن هاتفه.. أجاب فوجده محسن الشوماني !
محسن: بشمهندس رامي ازيك؟!
رامي ببرود : الحمدلله.. انت أخبار صحتك ايه دلوقتي؟ّ!
محسن : الحمدلله أحسن ..أنا كنت عاوز أشكرك علي وقوفك جمب ايليف..
وانك أنقذتها من الحرامي اللي كان موجود.. وغيره..
قال رامي بهدوء : محصلش حاجة تستاهل الشكر.. ولا يهمك!..
محسن : لا ازاي بقي.. أنا حابب أعزمك عندي في الساحل يومين.. أشكرك فيهم وعاوزك في موضوع!..
رامي : لا مش مستاهلة.. لان وقتي ضيق معلش!!
محسن باصرار : لالا والله هزعل منك.. انا ليا الشرف انك تنورني.. متكسفنيش بقي!..
ان شالله بكرة الصبح نطلع ..وهيكونوا يومين خوفاف وحلوين صدقني..
رامي : تمام.. هشوف جدولي وأديك خبر!
محسن: تمام.. بس برده هستناك بالخبر الحلو ..وانك جاي!..
أغلق محسن بعدها مع رامي.. وهو ينظر لايليف والتي كانت تبكي بعد أن قام بجلدها !!
فلقد خسر في هذه الثفقة عشر مليون!..
وبدأ في الأنحدار كثير بسبب عندها وتحديها لرامي من البداية!..
جلس محسن علي الاريكة وكانت هيا أرضا أمام قدميه..
فقال بحده وتعب: بيتنطط عليا ابن سليمان شهمي !..بس ملحوقة!! ..
اسمعيني كويس زي ما خلتيه يبقي ضدك هتخليه يبقي معاكي!..
أنا مش ناوي أخسر ثروتي علي أيد شرشوحة زيك.. كان هدفها اللعب والعناد!..
والا قسما عظما أرميكي لسمير وانتي عارفاه ما هيصدق!..
#صفحة علاء منسي محمد
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌺🌸🌸🌸🌸🌸🌸
في صباح اليوم التالي نزل رامي بعد أن أخذ قهوته..
كان يرتدي بنطال من الجينز الغامق وقميص أبيض مفتوحه اول أذرار فيه..
قفز في سيارته بعد ما وضع نظارته الشمسيه علي عينيه وانطلق في طريق الساحل كما اتفقا امس!!..
وصل رامي بعد أن وصف محسن مكانه.. وكان رامي يعرفه من الأساس ..فمحسن غني عن التعريف باملاكه!..
رأي ايليف أمامه جانب محسن.. اقترب والقي التحية..
ودخل الجميع.. تناولوا الغداء بعد عدة ساعات وبدؤا بالحديث عن الأعمال..
وكان محسن يحاول أخذ الثفقة الأخيرة منه مرة اخري ..بأنه سوف يعطيه مقابل!!..
كان رامي ليس بالشخصية الغبية .. بل محنك وبشدة ..
ويفهم الشخص من نظراته ..دون حديث!
استخدم رامي الاسلوب البارد معهم وظل يبتسم بسماجه لهم..
بعدها نهض محسن وقال أنه سينال قسط من الراحة!!..

Читать полностью…

قصص وروايات منوعه 🎀

اغتصاب بالتراضي ❤ 🙈
#الحلقة_التاسعة 👉

كان رامي قد سمع أصوات التكسير وظن ان أصابها انهيار او شئ..
فاسرع لها .. اصدمت به وهي تصرخ..
فلقد ظنته قاتل أخر مع السابق ..
أمسكها بسرعة حتي لاتسقط أرضا وهو يحاول استيعاب ما يحدث!
والتأكد من انها بخير ولكن عندما رأي الدماء عليها حتي تشوش فكره لا يعرف ماذا اصابها!..
فابعدها خلفه وقام بالركض سريعا خلف هذا المقنع..
والذي ركض بدوره عندما رأي رامي!..
بعد قليل عاد اليها.. وقد فر هذا المقنع منه فكان هناك ماتور بانتظاره!..
#وجدها جالسة أرضا جانب أريكة كبيرة مختبئة ترتجف!..
فما اسوء هذا اليوم اللعين!
اقترب منها وهو يهدئ من روعها..
وعندما نظرت له حتي خارت قواها وبدأت بالبكاء والصراخ فما هذا الضغط عليها!...
جلس رامي القرفصاء جانبها وهو يمسح علي ظهرها لتهدأ..
ولكنها صرخت عندما لمست يده ظهرها ..فوجد يده مليئة بالدماء!!..
ابتلع ريقه وأمسكها من ذراعيها لينهض بها وأجلسها علي الأريكة وهي ترتجف بردا وخوفا!!..
نظر لصدرها كان يحتوي علي جرح قريب من عنقها واصابعها..
فيبدوا انها حاولت امساك السكين بيدها ياالهي !..
قال لها بخفوت: اهدي خلاص مفيش حد.. انا معاكي متخافيش!...
نظرت له وهي تبكي بشدة وقالت بصوت هزيل باكي: انا خايفة #يمووووت
استغرب للحظة ما تقول وبعدها استوعب انها تقصد محسن ! ..
كان يظنها تبكي من الألم!
طمئنها بأن الطبيب قال له انها ذهبت به في الوقت المناسب وهذا جيد..
ولكن عندما انهي كلماته.. وكأنها لم تسمعها وانتحبت أكثر وقد ارتمت بحضنه وهي تردد انا خايفة يموت ويسبني!..
تسمر رامي في البداية من احتضانها له وشعر بيدها تقبض علي قميصه بارتعاش!!..
ابتلع ريقه وربت علي كتفها..
وقال: اهدي.. اهدي.. متخافيش..هيبقي كويس .. اهدي خلاص ..
كان رامي يحاول النظر للجروح ويحاول تبين حالتها؟
ولكنها كانت متشبثة به بقوة وكأنها في عالم اخر!..
ابتلع ريقه وهو يشعر بها.. وبكل شئ فهي تقريبا لاترتدي شئ بين يديه!..
قال رامي بعد أن هدأت شهقاتها : مدام ايليف!..
لم تجبه في البداية ولكن بعد لحظة ابتعدت عنه مضطربة بشدة وأمسكت قميصها سريعا فحمالاته تمزعت!!..
أبعد رامي نظره عنها حتي لا يزيدها حرج!..
وقال: احنا لازم نشوف الجروح دي عشان متتلوثش.. انتي بتنزفي !
ظلت ايليف كما هيا تنظر بخوف فهي لا تصدق ما حدث.. لا تريد شئ غير محسن!
تنهد رامي وقال بهدوء: فين القطن.. صندوق الاسعافات يعني؟..
لما تجبه علي شئ فقط ظلت دموعها تسيل بصمت وهي تنظر الي الاشئ أمامها وتهتز بحركة بسيطة..
تنفس رامي ونظر لها وهو يهزها لتفيق وقال بحدة : فوقي.. حاولي تفوقي متخافيش..
ابتلعت ريقها وهيا تنظر له بحدقة مهتزة وسط الدموع..
نظر لعينها بشرود فهي جميلة كعيون والدته!..
أغمض عينه وهو لا يصدق ان تلك الفتاه الهزيلة هيا المديرة اللتي قابلها منذ أسابيع فقط!!..
فالملابس الرسمية تعطيها حجم وقوة..
كم هيا ضعيفة وصغيرة دون كعب ودون رسمية!..
كديالا تماما.. كيف هذا الشبه!! لا فرق ! ..
كيف وهو تأكد من روهان ان ليس لديالا أقارب البته!
عندما سأله بطرق غير مباشرة ان كان لها عائلة .. ولكن روهان أكد ان ليس لها احد ..
ووالدها ووالدتها لا يريد الاختلاط بهم وليس لها اخوة او اقارب حتي من العائلة !!..
تحرك رامي يبحث عن المرحاض وعندما وجده دلفه وبحث عن علبة للاسعافات ووجدها باحدي الخزائن الراقية..
أخذها واتجه لها.. وضع العلبة أمامه علي الطاولة وجلس جانبها ..
واخرج قطع قطن ومطهر وأمسك أصابعها..
والتي مازلت تنزف وقام بتنظيفها ولكن الدماء ما زالت تخرج!..
أخرج رباط شاش طويل ولفه عليها ليكتم الجروح..
وأخرج قطن أخر بعد ان وضع القديم والذي تحول لونه للأحمر...
وبدأ بتنظيف جرح صدرها وهو يشعر بالحرج!..
وهي ما زالت بعالم أخر فقط مستسلمة له!..
رفعت عينها له فهو قريب للغاية.. وكأنها تري ملامحه للمرة الاولي!..
#فوجهه مجذب للنظر كجسده تماما وشعره!..
وبدأت ملامحه تتحول أمامها لملامح مجعدة كثيرا!!..
حتي أصبحت تراه محسن!..
فابتسمت له ورفعت كفها السليم دون شعور ووضعته علي جانب وجنته متحسسة وجهه وذقنه!..
خفق قلبه بشدة تحت لمساتها له ومنظرها .. فهي كالخطيئة امامه!!..
ابتلع ريقه وهو يشعر انها لست بوعيها..
ترك يدها تتحسس وجهه ووضع اللزق علي جروح صدرها بعد ان عقمها..
ثم رفع عينه لها وقال بهدوء لفي عشان ضهرك..
وكأن صوته قد أخرجها من خيالها ففجأة عادت ملامحه شبابية جذابة تحت اصابعها..!!
تسمرت لحظة وأبعدت يدها وهي تتنفس بسرعة...
فأعاد لها ما قاله بهدوء: فتحركت بأليه له وبدء بمعالجة الجرح..

Читать полностью…

قصص وروايات منوعه 🎀

فقال رامي : طيب احنا ممكن نتبرع؟!..
الممرضة.. حضرتك فصيلة دمك ايه؟ لازم فصيلةO
وقاموا بالفحوصات جميعا ولكن لم يملك ايا منهم نفس فصيلتها
فالجميع يملك الانواع الاخري ..ولكن الفصيلة O يجب انا تأخذ من O
رغم انها تستطيع اعطاء انواع الفصائل!..
فيال القدر حتي ان فصيلتها حنونة مثلها وتعطي الجميع ولكن لا تستطيع ان تأخذ!
خرج روهان وهو يزعق وسط استقبال المشفي ..
وعرض لمن يملك الفصيلة بالمشفي ويتبرع له عائد مادي كبير..
فجأة اقترب منه رامي وهو يبتسم له وقال بفرحة بابا معاه نفس الفصيلة ووليد!..
بس محتاجين متبرع واحد كمان.. لان مش هيقدروا يسحبوا كتير من بابا!
بعد فترة جلس وليد يشرب العصائر فقد سحبو منه الكثير بسبب عدم وجود اخر يملك الفصيلة..
شعر بالدوار الشديد وبدأ الممريضين بالاعتناء به
بعد عدة ساعات خرج الاطباء وهم يبشروهم بنجاح العملية بتوفيق من الله..
حينها تنهد الجميع فتلك الرقيقة سلبت قلب الجميع حقا...
احتضن رامي روهان بشدة والذي بدأ فجأة بالبكاء الشديد
وكأنه كان تحت ضغط نفسي وعصبي كبير من شدة القلق داخله!...
رغم الصمود والثبات!
بعد فترة وقف امام زجاج العناية ..
كان قلبه يعتصر الما ..وهو يراها أمامه موصلة بتلك الاجهزة المخيفة
ولا يستطيع ضمها لصدره !!..
يريد ان يخبأها من تلك الاصوات والخوف ويمسح علي شعرها !
🌺🌸🌺
وبعد يومين خرجت من غرفة العناية المركزة بعد تخطيها لمرحلة الخطر ..
جلس روهان جانب فراشها وامسك كفها الصغير
وهو يقول بوجع : اسف .. انا اسف يا ديالا !
ظل روهان لا يفارقها ولو للحظة واحدة حتي تسترد وعيها
وتخرج من هذا المكان القابض للروح والقلب !
ظلت ديالا بالمشفي للتأكد من تخطيها لمرحلة الخطر كاملة ومرت الايام وعندما استردت وعيها
كانت مازلت لا تصدق لقد كتب الله لها عمرا جديد!..
وانها مازالت علي قيد الحياه ّ!!
حمدت ربها كثيرا داخلها فكم كرمه ورحمته واسعه ..
كانوا يدخلوا اليها للاطمئنان ..
ورامي يضحك معها كثيرا ويفتعل الكثير من الدعابات ليزيل عنها الام العملية...
فهي ليست هينة.. بينما روهان قد أخذ أجازة ولأول مرة فلطالما كان مجنون بعمله ولا يريح نفسه ولو قليل..
أرسلت الشرطة تهانيها له بتعافي زوجته ..
وكان ممدوح صديقه يتردد بين حين واخر علي المشفي
ليتأكد من عدم حاجة صديقة لشئ !
🌺🌺🌸🌺🌺🌸🌺🌺🌸🌺🌺🌸
وهنا كان محسن يعنف ايليف وهو يضربها
بسبب خسارته للصفقة الرابعة علي التوالي!!!
وانخفاض اسهمهم بالبرصة..فهي السبب بهذا بسبب تحديها لرامي !..
بكت ايليف بحقد فعائلة سليمان شهمي دمرتها!..
ابتسمت بسخرية وهي تفكر بحقد: كل دا عشان ثفقة ختها منهم! ...
وقررت الذهاب للشركة له..للتفاوض معه!..
قابلها رامي ببرود وكأنه يرد لها الصفعة اثنان وثلاث..
فهي من بدأت والبادي اظلم!..
وبعد عدة ايام ..وقبل البدء بصفقة كبيرة يريدها محسن الشوماني بشدة لترفعه مرة اخري ..
قام محسن بمهاتفة رامي بنفسه حتي يتقابلا..
وافق رامي بسخرية وهو يشعر بالانتصار..
فلقد خسر ملايين بسبب عجرفتهم وعجرفت تلك السكرتيرة اللعينة ايليف!
🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸
كان رامي جالس مع وليد يضحك
فقال وليد بحدة: خلاص يا رامي.. خف عليهم شوية ..انت نسفتهم..
وهما خسروا أضعاف مضعفة لخسارتنا!!..
اقترب رامي وقال: وحيات عيونك الحلوة دي ياوليد انا مافي أسعد مني دلوقتي!..
عارف بقي انا هكلمه كمان ساعة الغي معاد بليل!..
ثم تابع: ايه نسيت لما كنا مهمومين وخدنا معاد عشان في الاخر ميتكرمش ويقابلنا
مع انه عارف اسمنا في السوق كويس!..
نهض وليد بغضب وهو يقول بضيق : اعمل اللي يريحك..
انت الكلام معاك مبقاش منه فايدة خلاص..
وخرج يشعر بضيق علي تلك الشقراء.. فهي ستخسر عملها مؤكد!..
وبالفعل هاتف رامي محسن ليبلغه انه لن يأتي ..
ولكن تفاجأ انه بالمشفي منذ نصف ساعة!!...
أخذ عنوانها وذهب له وهو يفكر داخله ..
الراجل هيموت من القلق يلعن ابو الفلوس.. ايه الناس دي؟ مجانين ولا ايه؟!!
وعندما دخل الرواق حتي تفاجئ بسكرتيرته ايليف جالسة تبكي!!..
قطب بين حاجبيه علي ملابسها وسأل الطبيب عن وضعه ..
فقال: انه أخذ الكثير من المنشطات والتي سببت له ذبحة صدرية ..
فبعمره هذا خطأ ما أخذه من انواع..
وأن زوجته أتت به بالوقت المناسب!
صدم رامي وهو ينظر لايليف ... زوجته !!!!
اقترب رامي من ايليف والتي كانت تبكي بشدة ..
كانت تشعر بالوحدة والضياع.. هيا لا تحبه ..
ولكن كان بمثابة سند لها !..
منع عنها الكثير.. كان أفضل من سمير الحقير.. فهو اهتم بها وجعلها تعمل بعد ان علمها الكثير بعد القراءة والكتابة!..
حتي برغم عنفه وتعذيبه ولكن يظل الافضل والافضل من حياتها !...

Читать полностью…

قصص وروايات منوعه 🎀

اغتصاب بالتراضي ❤ 🙈
#الحلقة_الثامنة 👉

كان روهان يشعر بالصدمة وهو يفكر ..كيف مريضة قلب ؟! ..
كيف تحملته !!..
أغمض عينه بألم وهو يبتلع غصة مسننة في حلقة
وقد بدأت رأسه في تصوير مشاهده القديمة معها!
سالت دمعة من بين جفنيه وهو يتذكر ضربه لها .. هزلها وضعفها ..
سقوطها في مكتبه ..وازرقاق شفتها ..ضرب السجينات لها!
مسج وجهه وهو يتنهد ..يشعر ان نفسه يضيق !
تنفس بخشونة وحرقة ..لما وافقت ! ..
وقت الزواج هي لم تكن تعرفه بالطبع علمت انه يريدها ! ..
لم وافقت وهي لا تتحمل !
اقترب رامي ووليد منه ..وضع وليد يده علي كتف روهان يحاول امداده بالقوة ..
نظر لهم ودموعة معلقة بأهدابه وكأنها تأبي النزول خوفا منه ..
قال رامي بحنان : ادخل لمراتك ياروهان ..
#شوفها واطمن عليها ..عرفها انها لازم تعمل العملية ..واننا جمبها!
قطب روهان بين حاجبيه بعصبية ملحوظة وعينيه تنطق لأخيه : تقصد اذهب وودعها !
شعر رامي بنظرات روهان وهو يشعر بألم قلبه وحول بصره عنه ..
هو بالفعل يقصد ان يودعها فنجاح العملية ضئيل!
نظر روهان بألم لهم وقال بصوت موجع : مكنتش اعرف! ..
خبت عليا .. مكنتش اعرف حاجة ..
انا السبب!! ..انا أذتها!!
🌸🌺🌸🌸🌺🌸🌸🌺🌸🌸🌺🌸🌸🌺🌸
دخل روهان لديالا عندما فاقت..
كانت مغمضة العين وعندما شعرت بحركة استدارت برأسها بوهن فوجدته هو!..
انتفضت للحظة وامتلئت عيونها بالدموع فجأة!....
واختل صوت جهاز دقات القلب المتصل بها للحظة!!
قالت عندما اقترب ليجلس جانب الفراش: والله انا أسفة ..
مش قصدي أكذب عليك!..
كان روهان ينظر لها بصدمة وحزن.. دون حديث!!...
ازداد بكائها وهي تتأسف له ..وانها لم تقصد خداعه !
كان لا يشعر فقط ينظر لها بألم واصوات الاجهزة حوله تصدح في قلبه !
الي ان قال وهو علي نفس صدمته : ليه؟ .. ليه مقولتليش !!
نزلت دموعها وقالت: والله ما قصدي اخدعك..صدقني ! هي تبان كده بس والله ما قصدي..
عارفة انك دفعت فلوس خلاص.. بس والله انا كل اللي كان هاممي اني اخلص من بابا!..
عارفة انك بتقول خت مقلب.. بس انا خفت..صدقني خفت ..
عشان خاطري مترجعنيش لبابا عشان خاطري.. ابوس ايديك..!!!
فقال بصدمة : مخفتيش وانتي بتتجوزيني اني اطلع انسان مريض وممكن اغتصبك ؟!
ازاي رضيتي بكده وانتي ممكن تروحي فيها ؟! ..
ازاي خبيتي عليا !
انا صبرت عليكي وانتي عارفة بس فقدت اعصابي لاني كنت مش عارف سبب لتصرفاتك ..
كانت النار بتقيد فيا ياديالا لانك كنتي لغيري ومانعة نفسك عني ..
#انتي خبيتي ومفهمتنيش !!!
ثم أغمض روهان عينه بألم..وهو يشعر بقلبه سيتوقف !
فقالت : كنت خايفة تسبني لبابا ..
رضيت لانه ارحم من اني ارجع لبابا تاني !
نظر لها بحنان واسي وقال بصدمة : انتي مقولتيليش عشان فكراني هرجعك لسمير؟!!
لم تجبه بل ظلت تبكي...
امسك روهان كف يدها وظل يمسح عليه وهو يناديها بخفوت : ديالا..!
نظرت له من وسط بكائها.. نظر لشحوب وجهها وشفتيها ..
كل شئ مؤلم بشدة!
ابتلع غصة مؤلمة في حلقة وهو ينظر لأظافرها الزرقاء بشدة..
فقد زالت الممرضة الطلاء بأمر من الدكاترة...
تحسس اظفرها وسالت دمعة من بين جفنية..
دمعة حارقة بها ألم كبير داخله.. !! ..هو مازال لا يصدق !
ثم رفع رأسه وهو يمسح دمعته بحدة بأطراف أصابعه..
نظر لها بهدوء وقال: انا مش عاوزك تفكري في حاجة..
كل اللي تفكري فيه انا...
صمت قليلا وتابع بتساؤل: ديالا... انتي بتحبيني؟! !
ابتلعت ريقها وشعرت بالحرج فهذه المرة الأولي التي يسألها هكذا سؤال...
فقال هو: بتحبيني كروهان جوزك..
ولا عشان ختك من سمير... ايه مشاعرك؟!!
انا عارف انها مش كره ..لاني بحس بيكي وانتي معايا!..
كنت بفكرها الاول نفور او ممكن كره فعلا..
برغم احساسي انك بتكوني عاوزة تديني بس كنت بستغرب!
لكن دلوقتي اتأكدت انه لا نفور ولا كره .. عشان عرفت من ايه!..
ايه مشاعرك تجاهي حاسه بايه؟! ....
اخفضت عينها عنه بحرج وقد شددت أصابعها علي أصابعه دون شعور!...
نظر لها بابتسامة وقال. : بتحبيني ؟!!
نبض قلبها بشدة وظهر بمؤشر الصوت..
فضحك روهان وقال : الجهاز فضحك خلاص...
ابتسمت بحرج شديد وهي تنظر للاسفل باضطراب...
فقال بألم وهو ينظر لها بحنان شديد : ياريتك صارحتيني!...
ياريتك مخفتيش مني..كنت رحمتك ومأجبرتكيش!..
اغمض عينه بعصبية وهو يتذكر قوته المفرطة معها..
وتابع بأسي: عشان كده كان بيغمي عليكي مني...
عشان كده كنتي بتنهجي لما لقيتك في الحمام...
والروج اللي قلتي بحبه.. وانتي مجبرة عليه والمونوكير اللي بيتحط يوميا!!..
. صمت قليلا وقال بمرارة. : كنتي بتموتي وانتي معايا في أوضة واحدة مش بس بيت واحد
كنتي بتتألمي وبتتوجعي وبتضحكي في وشي وانا معرفش !....

Читать полностью…

قصص وروايات منوعه 🎀

تجاهلت ديالا نظراتها كما تتخطي معاملتها الفجة معها منذ عودتها من الخارج..
فهي أصبحت تخاف منها بعد موقف صباح اليوم !
وقف روهان يضحك مع وليد ورامي في حين كانت ديالا تقف جانبا تحاول الهدوء والثبات ..
وعندما مرت من جانبها هنا وصديقتها قرروا دفعها لتتعارك ديالا معهم..
فتقول هنا انها تفتعل شجار في عيد ميلادها لتخربه لها!
ولكن عندما دفعوها بشدة ترنحت فهي كانت تقف بوهن وتعب..
فقالت صديقة هنا بعصبية : في ايه مش تاخدي بالك!...
ابتلعت ديالا ريقها وهي تشعر بالتعب والخفقان يقل..والدوار يزداد !!..
ولا تشعر بشئ وقالت : اسفة !!
تفاجأت هنا وصديقاتها منها فعلي ماذا تتأسف؟!..
وانصرفوا حانقين فكم هيا باردة.. فلم يستطيعوا تنفيذ مخططهم للمرة الثانية !..
#صفحة علاء منسي محمد
_🌺🌸🌺_
بدأت ديالا بالنهيج لا تستطيع التنفس ..
نظرت حولها باضطراب لا تستطيع التنفس بانتظام
بحثت بعينها عن روهان فلم تجده !..
سارت ببطئ تجاه تجمع الناس ..فهنا سوف تقطع الكيك ..
وفجأة شهقت عندما شعرت باليد التي تحيطها من ظهرها ..
قال روهان بخفوت : مالك ؟! ..
كنتي بتدوري عليا دلوقتي ليه ؟!!!
نظرت له باضطراب ودهشة ..كيف علم ؟!
فقال بابتسامة : انا عيني عليكي حتي لو مش واقف معاكي ..
مالك ؟! ..انتي كويسة ؟!
أومأت برأسها وسارت جانبه تجاه هنا .. هي فقط تريده جوارها .. تشعر بأمان غريب معه !
بدؤا بالمزاح مع هنا لتقطيع الكعكة الكبيرة واصدقائها في صخب وضحك
كانت اصواتهم تصدح داخل قلب ديالا وبدأت تري الصورة مشوشة امامها !!
بدأت هنا بتقطيع كعكة عيد الميلاد الضخمة ..
حينها شعر روهان بيد ديالا عندما أمسكت كتف بدلته!!..
فنظر لها وشعر بشحوب وجهها فأمسك كفها وجدها باردة بشدة!..
فقال بقلق : مالك ؟! انتي مش كويسة ..
نظرت له بشرود وهي تشعر بتخاذل قدميها ودوران يزداد والم صدرها اصبح فوق احتمالها !..
وعندما وضعت هنا السكين في الكعكة لتقطيعها..
حتي سقطت ديالا دون شعور فاقدة الوعي!!..
أسرعت ذراعي روهان لتلتقطها قبل سقوطها ارضا..
وهتف بفزع باسمها ! ..وعندما لم تستجب له حملها وسط دهشة الجميع
وهم يتسائلوا ما بها؟!! ..
وصعد للأعلي فهو كان يشعر بارهاقها اليوم ..
حاول افاقتها وبعد قليل استجابت له ومازالت تشعر بالدوار ..
اعتذرت بشدة مما حدث بعد ان استوعبت ..
طمئنها روهان بأنه لم يحدث شئ..
وخرج للأعتذار بدل عنها للجميع والاعتذار لأنه لن يكمل هذا الاحتفال !..
كانت هنا تشعر بالضيق والغضب وعندما رأت روهان
حتي قالت بنزق وغضب: مراتك بتمثل عشان تبوظلي عيد الميلاد..
او تلفت الانتباه.. شفت!..
حدجها روهان بنظرات غاضبة وتجاهلها تماما عقابا لها علي ما قالت..
واعتذر للجميع وقام بتقديم هديته وصعد ببرود لغرفته مرة اخري !...
دخل روهان الغرفة فوجدها تحاول خلع ثوبها!..
اقترب وساعدها.. شعرت بالخجل فهو لم يقترب منها منذ أكثر من اسبوعين!!...
اخرج روهان لها قميص لترتديه وساعدها بأرتدائه..
جلست علي الفراش تشعر بالحرج الشديد..
فابتسم لها وهو يفكر.. بها شئ اخر غير الشكل يجذبه بكل قوة ولا يعرف ما هو !!
قال بهيام بعد ان جلس جانبها : انتي ازاي كده؟ ....
نظرت له باستغراب لتفهم مقصده ..
قال لها بحب وهو يتأملها ويتحسس جانب وجنتها بأصابعه : انتي جميلة اوي...
ابتسمت بخجل ونظرت للاسفل وشعرت بوخزات قلبها المنهك !!
اقترب روهان وأمسك دقنها ورفعه لاعلي وقام بتقبيلها..
وظل يقبلها وهو ينهل منها كل ما اشتاق له!..
حاولت عدم التشنج .. والهدوء فلا طاقة لها ولن تتحمل !
وهو كان يرغبها بشدة ..ويمنع نفسه عنها الاسابيع السابقة ولكن فقد سيطرته!!...
مال عليها يهمس لعرقها النابض في عنقها .. ارخي نفسك... انتي وحشتيني!
ابتلعت ريقها وهي تشعر انها ستلقي حدفها مؤكد! ..
هي لن تتحمل ..لا تستطيع ..فلم تأخذ دوائها ولا طاقة لقلبها!...
والوخزات أصبحت قاتلة بالفعل !!!
بعد قليل انقلب كل شئ عندما شعر روهان بتشنجها
وشهقات مخيفة بدأت تخرج منها وكأنها لا تستطيع التنفس !!
ابتعد عنها فجأة وتفاجأ بازرقاق شفتيها بعدما زال الطلاء الاحمر الدائم !!!..
وشحوبها المخيف يزداد ..
وهي تشهق بعنف ورفعت يدها علي قلبها وهي تنتفض!! ..
جس نبضها فوجده ضعيف حتي انه لا يشعر به!...
هتف بها بخوف ولكن تزداد شهقاتها ونبضات قلبه !
شعر بالرعب ماذا بها .. هل كان عنيف ولم يشعر ؟!!! .. هل اذاها ؟ّ!
نهض بفزع وارتدي ملابسه واقترب وهو يمسح علي شعرها ويحاول تهدئتها!!
روهان : ديالا .. اهدي ياحببتي .. متخافيش ..هتبقي كويسة ..
اهدي عشان خاطري .. انا اسف !
ولكن لون شفتيها مريب ما هذا هو لم يقترب منها منذ فترة أو يضربها!! ..

Читать полностью…

قصص وروايات منوعه 🎀

اغتصاب بالتراضي ❤ 🙈
#الحلقة_السابعة 👉

ابتلعت ريقها وقالت بخفوت واضطراب : دوا فيتامينات..
ابتسم لها وقال: كويس انك بدأتي تخدي فيتامينات انتي محتاجاها فعلا..
انا كنت ناوي اجبلك علي فكرة
أومأت له بخفوت وهي تتنفس داخلها .. لقد نجت !
قال روهان : طيب انا كنت بفتح العلبة فوقعت! ..
معلش بكرة هجبلك غيرها!..
نفت سريعا برأسها وقالت : لالا مش لازم انا كنت هبطلها.. متجبهاش!...
فقال لها برفض: لالا متبطليهاش..انتي مش كويسة وبعدين طاقتك ضعيفة! ..
واكمل بعبث : ضعيفة جدا ! ..
ولا هيا مبقتش بتعمل حاجة؟!!.. خلاص بكرة هبقي اشتريلك نوع احسن..
ابتلعت ريقها باضطراب وأومأت له بحركة بسيطة ودخلت المرحاض..
وعندما أغلقت الباب حتي استندت عليه وهيا تشعر بألم شديد!!
يجب أن تاخذ الدواء فاليوم عملت كثيرا وقلبها لن يستطيع التحمل!!..
ادمعت عينها وهي تفكر ماذا ستفعل !
خرجت بعد قليل تحاول تخطي الوخزات المؤلمة في صدرها !!
فجأة خبط الباب بدقات هادئة ..
نهض روهان وفتحه فوجد هنا !!
روهان باستغراب : هنا ! .. في حاجة ولا ايه؟
هنا بابتسامة : لا ياحبيبي مفيش .. انا بس عاوزة ديالا شوية !!
ابتسم روهان بسخرية وقال : عاوزاها ليه ؟!
أجابته بامتعاض : حاجات بنات الله !
روهان وهو علي حالته الساخرة : والمفروض اني اديهالك .. عادي كده ؟!
هنا بغضب : في ايه يا روهان .. هو انا هاكلها !
روهان بضحك : لا مش هتاكليها .. بس ممكن تشويها !
ثم حول بصره لديالا الواقفة خلفه بهدوء وقال : عاوزة تروحي !
أومأت ديالا برأسها فلما ترفض! .. من المفترض أمامه انهم يعاملونها جيد ويتجنبوها فلم ترفض !
تحركت ببطئ للباب علها تلتهي عن وخزات الألم داخل صدرها !
في حين قالت هنا : ايه بتسئلها عاوزة تروحي دي ؟! ..
هي مش هتعوز ليه يعني ؟! ..
وكمان لو كانت رفضت كنت هتمشيني كده بدونها يعني وتزعلني ؟!
روهان ببرود : لو رفضت مش هوديها .. اياكان ايه اللي هيحصل !
ثم وضع يده علي كتف ديالا جانبه وقال لهنا بمزاح : لما تجيلي هتفقدها
#لو لقيت فيها حاجة حتي لو ختش صغير
هلغيلك عيد ميلاد بليل .. اتفقنا !
ضربته هنا بمزاح وسحبت ديالا من كفها
وهي تقول : بليل تشكرني لما تعرف عاوزاها فايه !!
تمدد روهان علي فراشه بعدها لينال قسط من الراحة قبل احتفال المساء
دخلت هنا الغرفة ومعها ديالا ..كان لها صديقتين ومنيرة بالداخل
غمزت هنا لوالدتها ..فكانا قد اتفقا أن تأتي هنا بديالا ليمدوا لها يد السلام..
وحينها تخرج هنا ثوب من أثوابها الجديدة التي ابتاعتها من أمريكا قبل حضورها
وتقنع ديالا بارتدائه... فاليوم سيأتي الكثير من الطبقات الثرية ويجب أن تتأنق!!
فجميع الملابس من نفس طرز هذا الثوب ولا يجب ان تقل عنهم .
الي ان تخرج أمام الجميع بهذا الثوب العاري ..
فيغضب عليها روهان بشدة ..
هم يعرفوا أن روهان لا يحب الملابس المبتذلة والعارية حتي وان كانت راقية ..
فهذا اكثر ما بغضبهّ!! .. لطلما اشعل البيت بسبب ملابس هنا الضيقة والعارية !
وبالفعل أخرجت هنا ثوب ازرق عاري الصدر وبربطة بسيطة فقط في منتصف الظهر !!
كما أخرجت حلق رقيق له.. وقامت برفع شعر ديالا قليلا بعد ان طلبوا منها تجريبه
وحاولت ازاحة الروج الغامق لتضع غيره ..
ولكن ديالا رفضت بشدة معللة انها لا تحب الا تلك الالوان ولن تزيله! ..
تركتها هنا بهذا اللون كما أرادت وعندما نظرت ديالا للمراه ..
كانت شديدة الجمال فاتنة !!!
حتي أن منيرة وهنا وصديقتها كانوا ينظرون لها بدهشة فهي أصبحت ملفتة بشدة بل مبهرة!
نظرت ديالا لهنا بتوجس وقلق وقالت : بس دا عريان اوي ..وروهان ممكن يزعق !
هنا بحب مصتنع : يابنتي كله هيكون لابس كده .. دا تحفة! ..
انا كنت جيباه ليا بس هلبس حاجة تانية حتي بصي ..
حينها اخرجت ثوب ذهبي عاري كثيرا كثوب ديالا! ..
ابتسمت ديالا بتوتر وقالت : طيب بلاش يبقي مفاجأة خليني اسأل روهان عليه !
هنا بحزن مصتنع : انتي مش واثقة فيا ولا ايه !!..
قلتلك هيعجبه جدا انا كنت عاوزة اساعدك !
ابتسمت ديالا لها وقالت : خلاص حاضر !!
عندها تحركت صديقة هنا وشغلت الموسيقي وهي ترقص وسحبت هنا ..
رفضت ديالا الرقص عندما اصرت صديقة هنا.. فقلبها سيتوقف مؤكد!!
ديالا : انا مش بعرف ارقص ..معلش هقف اتفرج
#صفحة علاء منسي محمد
__🌺🌸🌺_
كان روهان يتقلب في فراشه لا يستطيع النوم وهي بالخارج لا يعرف لما !..
منيرة وهنا يعاملونها جيد ..
ولكنه ليس غبي هو يعرف مدي غيرة هنا منها بسبب حبها له ..
فدائما ما كانت تصرح له كم تحبه برغم تجاهله للأمر !
نهض فجأة يريد ان يعرف اين هي ؟!
يشعر بالقلق ..فهو يشعر انها ضعيفة ومستسلمة لكل شئ !!!

Читать полностью…

قصص وروايات منوعه 🎀

روهان : ديالا في الجنينة بره يا ماريان ؟
تسمرت ماريان وارتبكت بشدة وهي تفكر ماذا تقول له !!..
فديالا مازالت في المطبخ للتنظيف!
قال روهان باستغراب : مالك يا ماريان .. مش انا بسألك ؟!
ابتلعت ريقها ونظرت تجاه المطبخ باضطراب
وهي تقول بتعثلم : اصل .. اصل مدام .. ديالا ..
اضطرب روهان وظن ان حدث لها شئ سئ
فقال بعصبية : انطقي مالها ديالا ؟!.. هي فين ؟
ماريان بتوتر : هي في المطبخ !!
اتجه روهان دون حديث للمطبخ ..وتسمر محله وهو يراها أمامه جالسه ارضا للتنظيف!!!
رفعت ديالا رأسها مصادفة ورأته امامها !!..
ابتعلت ديالا ريقها وتسارعت نبضاتها وهي لا تعلم ما اتي به الان !!
نهضت ببطئ وهي تنظر له باضطراب شديد
كان روهان مصدوم بشدة ..فماذا تفعل ؟! ..هل تنظف في بيته !!
اقترب منها وقال بصدمة وذهول : انتي بتعملي ايه ؟!
نظرت له باضطراب وقالت بخوف : انا ..انا كنت بساعد بس ال..
قطع حديثها صرخته الغاضبة : بتساعدي ايه ؟! .. مين طلب منك مساعدة !!
قالت تحاول تجنب الخلاف : انا .. انا لسه نازلة .. لوحدي ..
غامت عينيه بغضب شديد وهو يقطب بين حاجبيه وقال بخفوت خطير : انتي مجنونة ؟!
ازادت سرعة تنفسها وهي تنظر باضطراب بعيد عن عينه
علمت ماريان ان ديالا لن تفصح له ان السيدة منيرة هي السبب تجنبا للخلافات
ولكن ماريان تعلم جيدا غضب روهان والان سوف يخرجه بتلك المسكينة .!!
تنفست بعمق وقالت بتوتر : روهان باشا ..السيدة منيرة هي اللي طلبت منها دا !!
تحولت نظراته لماريان وقد بدأ يفقد اعصابه حقا
وقال : طلبت ايه ؟! ..طلبت من ديالا تنضف في المطبخ ؟!
اومأت ماريان باضطراب ..وقد بدأت دموع ديالا تسيل خوفا من القادم !
مرت لحظات قبل ان يصرخ روهان بصوت جوهري مناديا زوجة عمه وهو يسحب ديالا بعنف للخارج !
أتت منيرة وهي مضطربة بشدة علي صوت روهان ..فماذا اتي به ..
تسمرت وهي تراه يسحب ديالا وهي تبكي
قالت بثبات حاولت اصتناعه : في ايه يا روهان .. صوتك عالي ليه ؟!
روهان بعصبية : انتي ازاي تجيلك الجرأءة تخدمي مراتي .. وفي بيتي!!.. ياريته بيتك !!
اتسعت عين منيرة وقالت بعصبية : انت ازاي تكلمني كده ؟! .. انا زي والدتك !
روهان بسخرية : متشبهيش نفسك بوالدتي الله يرحمها ..عشان كلنا عارفين انتي ايه وهي ايه !
منيرة بعصبية : لااا.. انت زودتها اوي ..
هو دا اللي ناقص تزعقلي كمان ..
ثم حولت بصرها للخدم المتجمع وقالت بعصبية : اتفضلوا كل واحد علي شغله! ..
هتف روهان : محدش يتحرك! ..
وزي ما شغلتي مراتي معاهم ومهمكيش مني .. هتاخدي نصيبك قدامهم برده!!
وقال بصوت مرتفع ليسمعه جميع من في الفيلا : ديالا هنا صاحبة البيت مش ضيفة ..ولا خدامة!
البيت دا بتاعنا والست منيرة كلمتها متمشيش علي مراتي ..
وحساب الكل معايا عشان محدش عرفني
وتابع بحدة لديالا : والوضع دا ياهانم من امتي ؟!
لم تجبه وظلت تبكي وهي تنظر ارضا ..
فصرخ بها : ردي عليا ..انا بكلمك !
رفعت نظرها لمنيرة وقالت بخفوت شديد وبشهقات من بكائها : من اول ما جيت !
اتسعت عين روهان صدمة ..
ونظر لمنيرة بغضب وقال بشر : انا مش مصدق ..انتي مستوعبة ان دي مراتي ؟!!
وتابع بغضب : احمدي ربك انك بعمر والدتي والا كنت طردتك حالا!!
نظرت منيرة بصدمة له من كلامه
وقالت بعصبية وارتعاش : لاا انا هكلم عاصم و رؤوف يشوفولهم حل معاك
قال روهان بعصبية : لا انتي ترتاحي ..انا هكلمك البيت كله ..
#عشان الوضع دا انا مش هعديه ..وانتي عارفاني لما بقول كلمة!
مرت الساعات عندما خرجت منيرة تبكي من غرفة المكتب بعد ان صرخ بها عاصم غضبا
فلا يحق لها حقا ما فعلت .. بخلاف ان الفتاه زوجة روهان ..هي ايضا عطوفة ولا تأذي احد !
خرج روهان من غرفة المكتب غاضبا وهو يسحب ديالا بعنف خلفه وهي تبكي بشدة ..
صعد الدرجات وبمجرد ما فتح الباب حتي دفعها داخل الغرفة
توازنت ديالا حتي لا تسقط ووقفت تبكي بشدة
وهي تتوسله موضحة ان لاذنب لها وانها لم تقصد
اقترب روهان منها ونظراته لا تنم علي خير وامسكها من معصمها بعنف وهو يرجها
وقال بغضب : انتي ليه كده ؟! ..ماسكة عليكي ايه عشان ترضي بكده ؟!
ديالا ببكاء : والله يا روهان انا كنت خايفة تطلقني او تعمل مشاكل في البداية
روهان بذهول : اطلقك ؟! ..كل حاجة خايفة تطلقني وترميني ؟!!
رضيتي باغتصابي ليكي وضربي واهانتي عشان خايفة اطلقك ..
رضيتي باهانتها عشان خايفة اطلقك
وكل حاجة ناوية ترضي بيها عشان خايفة اطلقك ..
انا بقي هقولك حاجة ..لو فضلتي كده انا هطلقك !!
بكت بشدة وهي تشهق فقال بصراخ : متعيطيييش .. سامعة متعيطيش
#مسحت دموعها وهي تومأ برأسها ببكاء ..
هي تعرف ان البكاء يثير أعصابه ولكن هذا خارج ارادتها!

Читать полностью…

قصص وروايات منوعه 🎀

اغتصاب بالتراضي ❤ 🙈
#الحلقة_العاشرة 👉

ابتلعت ايليف ريقها فهو وقح بحق وكثيرا!!...
رفعت حاجبها الأيسر وقالت : متقلقش محسن هيريح كام ساعة!..
وتابعت بوقاحة أكبر : ولا انت محتاج يوم؟!
امتعض رامي وتجهمت ملامحه فهي ساقطة حقا كزوجها!..
نهض رامي وقال وهو يقترب منها: ايه مش خايفة مني؟!!
اهتزت لوهله من نبرته.. فهي تشعر انها خطيرة!..
هذا بخلاف جسده.. فلا تحتاج لتفكير في استنتاج انها لا شئ جانبه!..
كل من اقتربوا منها وقت سمير كانوا كمحسن..فهؤلاء فقط من يدفعوا المال لتلك الغرائز الحقيرة !
فكانت تشعر بالأمان فهي تتفوق عليهم بالقوة الجسدية بالتاكيد!..
ولكن رامي في رعيان شبابه!.. جسده يشع طاقة ورجولة وقوة!..
#هذا بخلاف ضئالتها بالنسبة له فهو يملك طول مثالي كعارضي الازياء..
اخرجها من شرودها ضحكته الساخرة..
وهو يقول : خلاص عنيكي جاوبت!!..
دا انتي مرعوبة مش خايفة!!..
ابتلعت ريقها وأجابته بحدة وسخرية تحاول ان تخفي خوفها : أخاف!.. انا!...
انت فعلا متعرفنيش.. ثم تابعت بثقة : اخاف من ايه؟!..
اقتربت منه بخطوة جريئة حتي أصبحت أمامه!..
وقالت : انت عارف انا قربت من كام واحد ؟!!!!
ابتلع غصة بحلقة من كلمتها وما صوره له خياله!..
فجذبها له فجاة واقترب ليلتهم شفتيها بعنف وكأنه يأدبها عما قالت!..
وعندما ابتعد.. لهثت بعنف وبدأت تشعر بالرجفة داخلها.. فيكفي ما حدث!..
ضمت شفتيها بألم وهي تشعر بطعم الدماء!
كانت تود لو تفر هاربة.. ولكن كلمات محسن رنت باذنها!..
فتنفست بعمق تحاول الهدوء والثبات
وقالت بانكسار احسه رامي بصوتها : نتفق الاول بقي!..
أومأ رامي لها بسخرية..
فقالت: مش هتدخل ضدنا في صفقات !..ولا هتحاربنا في السوق!..
واخر صفقة حديد هتديهالنا!.. وهندفع اللي دفعته فيها عشان ميبقاش في خساير ليك..
مط رامي شفته وقال ببرود : ياااه كل دا؟!!.. ياتري ايه المقابل بقي؟!
ابتلعت ريقها فهو يدور بالحديث.. كيف يسأل وهو يعرف أنها المقابل!!..
لمحت نظرته المشمئزة فعلمت انه يريد اذلالها!!..
وأعطته ما يريد عندما قالت: انا المقابل!!..
نظر لها نظرة وقحة وكأنه يقيمها!..
وقال بقرف : بس انتي مش مقابل عادل!.. وتابع.. انت فاكرة نفسك حاجة!.. مبتشوفيش ستات ولا ايه؟!!
ابتلعت اهانته وقالت بوقاحة : متحكمش.. انت لسه مجربتش!!
ضحك رامي بخشونة وزمجر بغضب : دا انتي واثقة من نفسك اوي!..
تابع بسخرية واحتقار: دا انتي تموتي في ايدي..
وقال بعبث وهو يغمزها : انا مش زي محسن بقولك!!
مسحت باطن يديها بملابسها بهدوء فهي عندما تتوتر او تخاف تتعرق يديها وقدميها بشدة!..
ولكن مدي التعرق طبع علي ركبتيها لون محل مسحها لكفها!..
ولاحظ رامي هذا.. فقال: اطلعي لجوزك ياقطة وبطلوا الشغل ال--- دا!!
انا اصلا مليش في النجاسة دي متتعبوش نفسكوا!..
وقفت أمامه عندما رأته ينهض ليخرج.. تمنعه من الخروج وكأنها نمر يتمسك بفريسته
وقالت بحدة: انت مش هتمشي الا لما نتفق!..
حدجها رامي بنظرات مخيفة وقال : طب البيه ال --- وفلوسه وخايف عليهم..
انتي بايعة نفسك ليه؟!..
عشان رخيصة اصلا.. ولا عشان تورثي المال دا لما يتكل؟ !!
اجابت ببرود : الاتنين!!...
تفاجأ لوهلة من اجابتها... فهل تعترف بانحلالها ورخصها!!!!
تحرك رامي وهو يقول باستحقار: وانا مليش في الرخص!..
أمسكته من ذراعه فهي ستقتله ان لم يتراجع ..!.ولكن لن تعود لسمير مرة اخري والا قتلته هو الاخر!..
قال رامي بحدة : في ايه؟!!.. انتي كده منعاني اعدي يعني؟!!..
انا لو خبطك قلم هتبقي عند الشباك اللي هناك دا!..
قال تهديده وهو يشير علي النافذة في منتصف الحائط الجانبي!..
فكرت ايليف ماذا تفعل.. فقالت: خلينا نتفق بس!..
رامي بعصبية : مفيش اتفاق بنا.. خلصنا!..
ولكن تسمر محله فجأة عندما وضعت يدها علي صدره وهي تتحسسه بجراءة!..
شعر بالغضب وود لو يقتلها الان!!..
فماذا تفعل تلك الوقحة الحقيرة؟!..
غامت عينيه وهو يحدجها بالنظرات الغاضبة ولكن كانت يدها تزداد جرائة ورعشة في نفس الوقت!...
امسكها رامي من خصلاتها كدمية يريد نزع شعرها من جدوره! ..
وقال بتهديد وهو يزعق بها بغضب: شيلي ايدك القذرة عني.. واياكي..
اياااكي تفكري تتجرئي عليا تاني!!..
واحدة --- صحيح!!.. نظر لها شذرا وهو يدفعها حتي ترنحت بشدة
ولكن اقتربت سريعا وامسكت قميصة قبل ان يخرج وبكت فجأة وكأنها تتشبث به!..
نظر لها بحدة.. فقالت : عشان خاطري قولي اعملك ايه؟!!..
بلاش علاقة مدام مش عاوز!.. بس والنبي سبنا متنافسناش في المنقصات واديني صفقة الحديد!!..
نفخ رامي بضيق وقال وقد نفرت عروقه من محلها : لو اديتله الثفقة.. هيكون مقابل انه يطلقك!!..

Читать полностью…

قصص وروايات منوعه 🎀

اغتصاب بالتراضي ❤ 🙈
#الحلقة_السادسة 👉

أمسكت منيرة الهاتف وقامت بالأتصال بابنتها.. هنا..
أجابت هنا بسعادة:mum how are u ?
عاملة ايه.. سوري والله كان في محاضرات كتير مقدرتش اتصل خالص من يومين عارفة..
قاطعتها منيرة بحدة.. محاضرات ايه وزفت ايه!!..
الله يخربيت دراستك اللي مابتخلصش!.. عارفة مين اتجوز يا هنا؟؟ ..
قالت هنا باستغراب من حالة والدتها.. مين؟!
منيرة بحنق: روهان
هنا بصدمة: What?
منيرة.: ايوا بالظبط كده.. خليكي انتي في دراستك دي..
اهه راح اتجوز بنت ولا ليها اصل ولا فصل ولا اعرف جابها منين!
هنا بحزن: بس أنا بحبه وهو عارف يا مامي اني بحبه ..
كمان هو معجب بيا.. ازاي يتجوز؟!!
منيرة بحنق : والله معرفش.. عامتا انا مش هأعد البنت دي هنا..
دا جابها عند فيا الفيلا عشان تعيش معانا.. نسي اني زي مامته وعيب يتحداني!!..
ظلت هنا صامته تشعر بالحزن الشديد فلطلاما حلمت بروهان كزوجها..
وبنت الكثير من الاحلام ..فهو ابن عمها وكان مؤكد انه سوف يتزوجها!
منيرة : هنا.. انتي معايا؟!
هنا بحزن وشرود : معاكي يا مامي....
منيرة : طيب اسمعي انتي قدامك اد ايه وتخلصي؟!..
هنا بحزن : اسبوعين وبعدين هبدأ التراك الجديد..
قالت منيرة بهدوء طيب اسمعيني بقي لو سمحت..
خلصي الامتحانات دي وانزلي.. ووقفي التراك الجديد دا شوية..
كده كده وحشتينا وعاوزين نشوفك..ونعمل عيد ميلادك هنا ..
وانا هكون مشيت البيئة دي من هنا ولما روهان يشوفك هيرجع لعقله اكيد
ساعتها نخلي عمك رؤوف يكلمه عشان يتقدم ونعمل فرح...
وابقي ارجعي بعدها خلصي اللي انتي عاوزاه!! ..
_ متابعة لصفحة علاء منسي محمد 👉 _
في نهاية اليوم دخل روهان الفيلا فلقد كان يوم شاق ومواجهته اليوم في العملية كانت مرهقة بشدة..
فلقد اضطروا للتعامل دون اسلحة بعد محاولة الطرف الاخر الهروب..
#صعد روهان الدرجات بتعب فقابل منيرة وهي تقول بهدوء: حمدلله علي السلامة.. شكلك تعبان..
أومأ لها براسه بارهاق ! ..
فقالت: هخلي ماريان تحضرلك الاكل..
رفع يده بعلامة رفض وهو يقول: لالا انا محتاااج اتقتل نوووم ...
بقالي كام يوم المأموريات ورا بعضها ومنمتش..
ثم اكمل صعود الدرج.. وعندما دلف للغرفة لم يجدها ورأي سريره مرتب كما هو!!
دار بنظرة فيبدو انها في المرحاض..
ولكن تفاجأ بها ممددة علي الأريكة غارقة بالنوم!..
نظر لها بدهشة فلم تأخذ من الاريكة مكان للنوم!!
ابتسم وهو ينظر لها فهي ضئيلة بالنسبة للاريكة بشدة..
وكـأن الأريكة قررت أن تتسع لتحتويها فقط !..
في حين انها متوسطة الحجم بالنسبة له..
ابتسم بسخرية فيبدو أن الأريكة قد خدعت ببرائتها!!..
تمدد بعد ان أخد حمامه وراح في سبات عميق.. لم يشأ أن يوقظها فيبدو انها نائمة بعمق..
وبعد ساعات نهضت ديالا وشعرت بالعطش..
وجدت روهان نائم.. بعدها خرجت من الغرفة تحاول تلمس الطريق للمطبخ وعندما وصلت اليه..
تنفست الصعداء براحة وملأت كوب من الماء وعندما رفعته لتشرب شعرت بالذعر فقد شعرت بحركة خلفها!!..
وعندما التفتت فوجدت ذالك الشخص في الظلام أصابها الرعب وفلت الكوب من يدها ارضا!!..
اضطربت بشدة وهي تعتذر وجلست علي ركبتها لتجمع الزجاج فاصابتها دون شعور من شدة خوفها..
كان وليد يشعر بالصدمة من تلك الحورية...
هل اصبح يتوهمها الان في بيتهم!!!
فهذه ايليف مديرة شركات اعمار !!!!
🌺🌺🌹🌺🌺🌹🌺🌺🌹🌺🌺🌹🌺🌺🌹🌺
نهضت ديالا ووضعت الزجاج في السلة ووقفت ترتجف محلها وهيا تلملم من ثوبها
قال وليد بعد ان فاق من صدمته: انتي مين؟
قالت بخفوت : انا ديالا ..
قطب بين حاجبيه وقال وهو يقترب منها : انا بحلم ولا انتي بجد؟!
ابتعدت ديالا بخوف للخلف وقالت بارتعاش : انا اسفة كنت عطشانة والله
قال وليد: انا مش مصدق لحد دلوقتي!!.. متأكد اني بحلم!..
ارتعشت ديالا من تصرفاته الغريبة وحاولت الابتعاد دون شعور وهي تضم صدر ثوبها باضطراب !..
فجأة اتاهم صوت روهان : في ايه يا خالو؟!!
التفت وليد له وقال بدهشة: دا مش حلم بقي !!
فقال روهان باقتضاب : حلم ايه؟! ..
قال وليد بابتسامة ودهشة لروهان : هو انت شايف بنت دلوقتي شعرها برتقالي وعنيها ملونة ولابسة….
قاطعه روهان بحده: انا شايف.. انت هتوصفهالي ولا ايه !!..
ثم تدارك نفسه عندما دار له الشبه.. فبالطبع وليد مصدوم من انها تشبه روهاندا اخته!..
اقترب روهان من ديالا وقال: هيا فعلا شبهها..
اعرفكوا دي ديالا مراتي ودا خالي وليد..
أومأت ديالا باضطراب وهي تمسك بكف روهان وتيشرته تستمد منه الثبات!! ..
#فهي شعرت بالرعب حقا قبل ان يأتي..
شعر روهان برجفتها فاقترب منها اكثر حتي يطمئنها وبعدها سحبها خلفه وصعدوا الدرج تحت دهشة وليد!!!

Читать полностью…

قصص وروايات منوعه 🎀

ابتسم رامي بسخرية وقال: اكيد بتهزر!.. والنبي قول كلام معقول!..
نفخ وليد بضيق: منا مش عارف اقولك ايه؟..
طيب كده الخسارة كبيرة اوي ..هتوقعنا في حاجة ؟!
رامي بسخرية: كبيرة!!! قول فادحة مش كبيرة..
انا بتكلم بملاييين مش كام الف!
وبعد عدة ساعات كانوا يصعدوا للشركة بعد أن أخذوا معاد من محسن بنفسه وقد أقتنع رامي بفكرة خاله وليد..
دخلوا بعد ان أعطتهم السكرتيرة الاذن..
صدم وليد وهو يري نسخة مصغرة من اخته الراحلة أمامه!!!!..
وكانت دهشة رامي اكبر منه فبخلاف شبيهه والدته!..
هي صغيره أين صاحب تلك الشركات ؟!!!!!
رحبت ايليف بهم بابتسامة باردة !
فقال رامي : هو احنا هننتقل من سكرتير لسكرتير!..
ايه جايين لوزير الداخلية؟!!
نظر له وليد بدهشة ..فماذا يقول هذا ؟!
ابتسمت ايليف بسخرية وقالت: أهم!!!...
عموما اتفضل ايه الموضوع اللي جايين فيه؟!
قال وليد وهو ينظر لها بهدوء : معلش احنا عاوزين نكلم محسن الشوماني شخصيا
عشان احنا هنتفاوض علي ثفقة !
ابتسمت له ايليف بعمليه وقالت : مفيش محسن الشوماني انا المديرة هنا ...
اتفضلو ايه المشكلة بتاعتكوا؟!
قال رامي بغضب : مديرة ايه؟ ..
هو احنا هنعد نتفاوض وتنقلي التفاوض لمحسن باشا.. هو احنا هنلعب مع بعض!
قالت ايليف بجدية : انا مش فاهمة ايه مشكلتك يا مستر رامي؟!!..
الصفقة بتاعت عدني انا اللي ختها وانا اللي بدير الشركات دي من كام سنة!!.
قال وليد بدهشة : انتي؟!
طيب بس احنا نعرف ان محسن بيه اللي بيديرها
مطت ايليف شفتيها بنفاذ صبر. وقالت: والله مش شايفة اني المفروض اوضح شئ ميخصكوش!..
اتفضلوا ندخل في الموضوع علي طول عشان معنديش وقت!!
بعد محاولات الاتفاق... رفضت ايليف بكل برود!..
معللة أن السوق للأقوي وهي بحاجة للصفقة مثلهم..
ويجب عليهم تقبل الخسارة.. فهذه طبيعة التجارة وعالم الأعمال.. خسارة وربح!!..
خرجوا بعد ساعة من عندها.. نزل رامي وهو يسب ويلعن !
ظل وليد يفكر فيها فهي غريبة بشدة وملفة للانتباه كثيرا !!..
لايعرف لما!!.. هل لانها قريبة من أخته الراحلة ..
ام لشخصيتها القوية وهدوئها ووثقتها بنفسها !!
🌺🌺🌸🌺🌺🌸🌺🌺🌸🌺🌺🌸🌺🌺
مرت الايام ..ولم يقترب روهان من ديالا حتي تتعافي نهائيا فهو قرر أخدها للفيلا والعيش معهم عنادا بزوجة عمه!..
فهي من اقامت الحريق بالفيلا بينهم..
وتتحداه بأنه لا يستطيع ادخالها للعيش معهم..
دخل روهان شقته فوجدها جالسة واستشعر خوفها الظاهر بعينها منه .. برغم مرور الوقت !
طلب منها بهدوء بأن تجهز الحقيبة.. فبعد قليل سيذهبون للفيلا!..
كانت منيرة تشعر بالحنق من روهان وتشعل الاجواء فهي لا تصدق انه سيأتي بفتاه دون المستوي للعيش معهم..
فهي كانت تأمل ان تأخذه لابنتها والتي مازالت بامريكا للدراسة..
دخلت سيارة روهان للفيلا بعد فترة ..
قام بصفها ونزلت ديالا وهيا تشعر بالرهبة والانبهار.. وقد تذكرت الفيلا!..
لم يخطر ببالها انها ستأتي تلك الفيلا العريقة مجددا..
ولكن كزوجة لأحد أصحابها !!!
فتحت لهم ماريان مدبرة الفيلا ..وعندما دلفوا للداخل .. حتي تواجهوا مع منيرة وهيا منتصبة أمامهم بغضب..
القت التحية علي روهان بغضب ولم تعير ديالا اهتمام..
وكأنها لم تنتبه لها من الاساس.!.
تخطاها روهان وخلفه ديالا الممسكة بكفة بقلق ورهبة ..
وهو يقول: انا هطلع ارتاح شوية عشان عندي مامورية كمان كام ساعة...
صعدوا الدرجات وعندما دخلوا الغرفة حتي تذكرتها ديالا جيدا!!...
وقفت خلف الباب بعد ان أغلقته لا تعرف ماذا تفعل!..
اتجه روهان لفراشه وجلس عليه وقال بهدوء وهو يستنر بكفيه علي الفراش خلفه.: تعالي.. واقفة عندك ليه؟!
تحركت ديالا ببطئ وجلست علي الكنبة القطيفة الكبيرة الموجودة في الزاوية..
فقال روهان: باب الأوضة متعتبهوش سامعة ..
وكلام مع حد مش عاوز..
وهما مش هيدوكي اهتمام متقلقيش ..انا جايبك غصب عن الكل تقريبا!!..
أومأت ديالا باضطراب.. وبعد عدة ساعات نزل روهان عندما وصل والده وعمه..
وأخدها معه وقدمها لهم بتصميم!..
نفخ عمه عاصم بضيق لقد اتي بها مثلما قال.. كم هو عنيد !!!
بينما تأملها رؤوف وهو يري زوجته بها!..
فهي تشبهها كما لو كانت ابنتها!!
ابتسم لها رؤوف بحنان دون شعور! ..
بينما قال روهان لها بأن تذهب للنوم والراحة بعد أن عرفها بهم..
أومأت له بهدوء فقالت منيرة بضيق : اه تطلع احسن عشان متاكلش معانا ..متفوروش دمي!..
حدجها عاصم زوجها بنظرات محذرة فلا يصح ما تفعله حتي وان كان غير مرحب بالفتاه..
بينما ابتسم روهان بسخرية وقال : لا هيا هتاكل معانا بس وأنا موجود!..
ثم وجه حديثه لها بهدوء : اطلعي يلا ياديالا.. واحنا اتغدينا اصلا قبل ما نيجي..

Читать полностью…

قصص وروايات منوعه 🎀

اغتصاب بالتراضي ❤ 🙈
#الحلقة_الخامسة 👉

ظلت ديالا تصرخ بذعر وهسترية لعله يفيق ..
ولكن ما كان صوتها الا كعود ثقاب قد اشعل الفتيل !!
نهض روهان بعد قليل عنها وهي فاقدة للوعي تماما !!..
خرج من الغرفة بعد ان ارتدي ملابسه.. وقف في الصالة الواسعه اصابعه تتخلل شعره بقوة
وكأنه سوف ينتزعه من محله !
وفجأة صرخ بعنف وامسك بالتحف الزجاجية من علي الطاولة وقام بقذفها في الحائط
وخبط الارفف الزجاجية المعلقة جانبه وهو يصرخ يريد اخراج النار المشتعلة داخله..
ثم ارتمي بثقله علي الكرسي الجلدي وهو يلهث ..
كان يشعر بالاختناق لقد اذاها بحق كيف يكون متوحش هكذا وساديا..
هذا ليس من طبعه.. متي اصبح بهذاا العنف!!!
تلك الساقطة تجعل منه شخص اخر.. أغمض عينه بقوه..يشعر بألم شديد داخل صدره
كيف تكون بهذا الضعف والهزل؟!..
هي كطفلة بالنسبة له فحجمها لايتعدي كتفه.. متي خسرت كل هذا الوزن!..
استند بظهره علي ظهر كرسيه وهو ينفخ.. كاد يقتلها!..
يجب ان يتوقف ..يجب ان يبتعد عنها ..ان لم يتوقف سوف يقتلها..
هو يريد عقابها علي حياتها وعلي وجهها وعلي تمثيلها ورخصلها..
نفخ بضيق شديد وهو يمسح وجهه بكفيه بعنف.. بل هو يعاقب نفسه بسبب وقوعه أسرها! ..
يعاقب قلبه علي هذا النبض الغريب عندما يراها او يسمع صوتها!..
تنفس بخشونة وهو يواجه نفسه ..او بالأحري. قلبه يعصف به ويعنفه دون رحمة ..انا بحبها.. متأذيهاش !!..
يشعر بصراع مميت داخله ..لا يعلم الصوت الهاتف داخله بحبها ..صوته ام صوت قلبه !!
ومرت الساعات دون شعور فقد غفي محله من كثرة تعبه وارهاقه
__
تحركت ديالا بصعوبة حركة ضعيفة بعد مرور الساعات
فتحت عينها ببطئ تشعر بدوار شديد وبألم أشد !
حاولت الحركة والنهوض بعد فترة وانزلت قدميها ارضا بصعوبة
وهي تري الكدمات متفرقة علي جميع انحاء جسدها
وألم عظامها.. وكأن قطار قام بدهسها!..
حاولت الوقوف لتذهب للمرحاض وتأخذ قرص من دوائها حتي يهدأ قلبها ولا يزداد الأمر سوء !..
تحاملت علي نفسها وعندما وقفت شعرت بالارض تميد بها بقوة شديدة ..
ولا تعرف كيف سقطت فجاة ..
تأوهت بخفوت وهي تلهث فقلبها يأن بشدة ونهضت بعد دقايق عن الارضية
وسارت ببطئ شديد حتي دخلت المرحاض واخرجت علبة #الدواء وأخذت قرص منها
ووضعتها محلها وهي مازالت تلهث بفم مفتوح قليلا ثم استندت علي سلة الملابس الكبيرة جانب الحوض
ولكن لم تستطع قدميها الصمود فسقطت ارضا علي ركبتيها!..
وهي تشعر ان قلبها لن يتحمل وستلقي حتفها اليوم!!..
وضعت كفها المرتعش علي صدرها تحاول تهدأت الالام !
استندت علي الارضية بعد وقت ولكن لم تستطيع التحرك ولا فعل اي شئ تريد النوم فقط والراحة..
. زحفت حتي استندت بظهرها علي الحائط اسفل المغسلة الكبيرة الرخامية...
ومدت قدميها أمامها وظلت تلهث بضعف وبكاء دون صوت أو حركة فلا طاقة لها ..
فقد تسيل دموعها خايفة! ..
وقررت النهوض بعد قليل عندما يبدأ الدواء بمفعوله ويهدأ قلبها..
#صفحة علاء منسي محمد
🌺🌸🌺🌺🌸🌺🌺🌸🌺🌺🌸🌺🌺🌸🌺
وفي الخارج انتفض روهان علي رنين هاتفه.. فوجده والده وعلم ان منيرة قد قصت له ما حدث..
القي الهاتف باهمال دون رد..
ونهض حتي يأخذ حمامه ويذهب للفيلا ليسوي الامور فلا لأحد سلطة عليه وهذه حياته!!
وعندما دخل الغرفة ووقعت عينه علي الفراش المشعث شعر بالضيق الشديد.. وعلم انها داخل المرحاض ..
أقترب من خزانته ليأخذ ملابسه ويستخدم المرحاض الخارجي..
ولكن لم يستمع لصوت مياه في الداخل أو أي أصوات!!..
قطب بين جبينه يجاول السمع ولكن لا يوجد غير الهدوء! ..
اذا ماذا تفعل في الداخل ؟!!
اقترب بهدوء من الباب فوجده مواربا!..
دفعه ببطئ وهو يبحث عنها وفجأة وقعت عيناه عليها !!
وعندما رأها ارضا شعر بالفزع واقترب مسرعا منها
جلس أمامها فوجدها مغمضة العين تتتنفس بثقل شديد !
ابتلع ريقة بصعوبة وألم ومد انامله ليلمس وجنتها !
ثم ناداها بهدوء ..ولكن لم تجبه.. فربت علي وجنتها وهو يناديها علها تفيق ولكن لم تشعر!..
جس النبض لها فوجده منتظم وهو يراها تتنفس بصعوبة بالغة يصل تنفسها للنهيج الخافت !..
اقترب اكثر وسحبها بهدوء ليحملها..
فشعرت به شهقت فجأة خوفا وهي تنظر بذعر تحاول تجميع الرؤية ..
استمر هو بسحبها ببطئ ونهض بها واوقفها..
فوجد قدميها لاتستجيب وكأنها هلام!..
ضمها بذراعه لصدره حتي لا تسقط وانخفض حتي وضع يده اسفل ركبتيها وحملها ..
كانت لا تشعر بشئ ولكن استطاعت انفها استنشاق عطره !
فيكفي انه ليس بسمير !!..
حينها استندت برأسها علي صدره بارهاق وأغمضت عينها مرة اخري!!..
وضعها روهان بالفراش ببطئ وسحب الغطاء عليها ليخفي ملابسها الممزقة وجسدها المتورم..

Читать полностью…

قصص وروايات منوعه 🎀

نهض روهان بسرعة ونهضت ديالا بخوف وهيا تنظر له..
ارتدي ملابسه سريعا ولم يغلق قميصه وخرج دون كلمة وقد ترك هاتفه من سرعته..
جلست ديالا بخوف فهي لا تعلم ماذا يحدث ولم تستطيع سؤاله..
ضمت ركبتيها الي صدرها وظلت كما هي علي الاريكة.. الي ان رن هاتفه..
لم تستطع الرد خوفا منه ولكن تتالي الرنين وهي تشعر بوجود كارثة ما!..
اجابت بخفوت فاتاها صوت امرأة وهي تبكي بشدة
وتقول ببكاء: روهان انت فين ؟!
ديالا باضطراب :هو نسي موبايله و..
قاطعتها منيرة بحدة من وسط بكائها: انتي مين؟ ونسي موبايله فين؟
ديالا باضطراب: في البيت!..
منيرة بصدمة : بيت!!! بيت ايه؟!
نادي روهان في مصيبة وبعدين اشوف القرف اللي بيعمله...
ديالا بتوتر: لا هو مبيعملش حاجة غلط.. انا مراته.. وو..ولكن فجأة قطع الاتصال بوجهها..
ابتلعت ريقها بخوف ووضعت الهاتف.. جلست مرة اخري وهي تفكر هل ما فعلته صحيح!..
هي كانت تقصد ان تعرفها حتي لا تفهمه خطأ..ولكن ايضا حتي لا يتركها!..
وضعت يدها علي رأسها وهي تنفخ بضيق وتفكر .. يالهي سوف يقتلني!..
هدأت نفسها وهي تفكر.. كده احسن ان شالله لما يلاقي اهله عرفوا ميطلقنيش
وهما يطلعوا كويسين ويقولوله حتي بلاش وحرام.. بتحصل عادي..
بكت فجأة خوف.. وهي تدعي لله ان تمر الامور علي خير.....
فهو مخيف ولن يرحمها ..كيف تسرعت !!
بالتأكيد سيقتلها !
🌺🌺🌹🌺🌺🌹🌺🌺🌹🌺🌺🌹🌺🌺🌹
وصل روهان المشفي وهو يبحث عن والده.. وعندما دخل الرواق حتي ذهب اليه رجلي الشرطة الواقفين وهم يأدوا التحية له!..
ثم قال احدهم :اطمن ياباشا.. بشمهندس رامي بخير مكنش في العربية..
قال روهان: اومال مين اللي كان سايق؟!
قال الشرطي: مدام ميسون والدكاترة معاها جوا!..
روهان بدهشة : ميسون !!
بعد عدة دقائق وصل رؤوف ومنيرة ووليد وعمه..
قال والده بخوف: رامي حصله ايه؟!
هدأهم روهان: متخافش يا بابا مش رامي اللي كان سايق دي ميسون اللي كانت في العربية
اتسعت عين رؤوف وقال بخوف : ميسون ! ..طيب عاملة ايه ؟!
منيرة: طب هيا فين؟!.. وجرالها ايه ؟!
روهان :جوا الدكاترة معاها
وليد.: اومال رامي فين دا هو اللي كان خارج بالعربية..
ميسون كانت بره !
#روهان :دلوقتي نفهم.. بس نطمن علي ميسون
بعد قليل خرج الطبيب وملامح الاسي علي وجهه.. وقف روهان امامه بهدوء..
فقال الطبيب البقية في حياتكو.. انا اسف وانصرف!!!..
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
بعد عده ايام..
دخل روهان غرفة رامي وكانت دقنة نامية وملامح الحزن والارهاق بادية عليه بشدة..
جلس جانبه علي الفراش وهو يربت علي كتفه
وقال: رامي انا مقدر حزنك بس انت اقوي من كده.. شد حيلك..
نظر له رامي بحزن وفجأة احتضنه بشدة وبدأ في البكاء..
بعد قليل هدأت ثورته ونهض وهو يتنفس بعمق واستأذن من روهان لكي ينام قليلا..
وبمجرد خروج روهان
اغمض رامي عينه حتي انسابت دموعه وهو يعنفها داخله..
ليه كده بس يا ميسون يارتني ما سبتك تاخدي العربية..
امسك صورتها وظل ينظر لها ..
يتذكر ما حدث منذ عده ايام قبل الحادث المشئوم !..
رامي: يا ميسون اهدي.. انتي بتتكلمي في المواضيع دي ليه؟
ميسون: هو ايه اللي ليه انا سامعة باباك وهو بيقول لعمك انه ناوي يوزع التركة بينكو بالتساوي!.....
#رامي: ما لازم بالتساوي.. انا وروهان واحد..
ميسون: لا مش واحد انت اللي شايل الشركة وتعبان فيها
وهو محقق حلمه ودخل شرطة وأديه بيترقي ورصيده بيزيد دا غير ارباح الشركة اللي بتدخله علي الجاهز
وفي الاخر التركة تتوزع بالنص..
رامي وهو ينفخ بضيق وقال : ياربنا.. انتي ازاي بتفكري كده..
ليه الطمع دا... انتي مالك اصلا بالورث!...
وبعدين انا ابويا مماتش يا ميسون عشان تفكري كده ولا تتكلمي كده..
وانا صبري ليه حدود متحاوليش تطلعي الوحش اللي فيا..
ميسون: اه طبعا المفروض اسكت.. اسمع واسكت دي بقت عيشة هباب انت طول الوقت بره وتتعب في الشغل
وانا يارامي بشتاقلك ومش بلاقيك بسب شغل شغل شغل ..
وفي الاخر يجي روهان يورث ادك.. والله حلو اوي..
انا حامل دلوقتي وانت عارف.. وعاوزة أأمن مستقبل عيالي!
انا ماصدقت ربنا كرمنا بعد سنين !
رامي بغضب: عيال ايه في ايه حد قالك هجوعهم وبعدين دا موضوع مختلف...
ومتدخليش في الميراث.. وانا اه دايما في الشغل بس انتي مش اعدة بين اربع حيطان
انتي في النادي دايما.. ومن الكوافير دا لدا.. وبترجعي قبلي بساعة اذا مكنش معايا..
دا غير الجمعيات اللي دخلاها.. ونص وقتك فيهم وانا نفسي لما بعوزك بتبعدي ..
وتقولي بعدين.. ومش عارف اي حجج فارغة
وانا ساكت عشان بحبك بس كده انتي زوتيها اوي فعلا.. وانا مش هسمح بكده
ميسون ببكاء : يا رامي انا فعلا بحتاجلك .. بيوحشني شكلك .. صوتك .. كل حاجة فيك ..

Читать полностью…

قصص وروايات منوعه 🎀

اغتصاب بالتراضي ❤ 🙈
#الحلقة_الرابعة 👉

شعر روهان بيدها المرتعشة بين قبضته..
ولكن تجاهل ذلك الشعور وهو يزم شفتيه بامتعاض فيكفي تمثيل.. الا تمل!!
خلع قميصة وهو ينظر لها دون تعبيرات..
كانت هيا تقف جانب الفراش يرتجف داخلها ولكن تحاول الثبات والهدوء!..
نظرت له فوجده عاري الصدر ابتعلت ريقها وهي تري الحجم المخيف بينهم!..
قالت بخفوت : معلش هروح الحمام ثواني..
أومأ لها برأسه وعلي ثغره ابتسامة ساخرة ..
دخلت هي المرحاض وعندما أغلقت الباب استندت عليه وهيا تتنفس بسرعة محاولة الهدوء
ثم اخرجت علبة الدواء وتناولت القرص وخبئتها في احدي خزائن المرايات في الخلف كما كانت..
غسلت وجهها وخرجت وهي تجففه بهدوء.فوجدته جالس
تنفست بعمق واقتربت منه ..جلست جانبه علي الفراش في مواجهته وحاولت تجنب عينيه قدر المستطاع
فكانت عينها امام صدره والذي يزيد من ذعرها..
تنفست بهدوء وتخطت مخاوفها واقتربت منه..امتدت ذراعيها لتحيط عنقه
فقال هو بسخرية : ايوا كده ارجعي لطبيعتك !!..
مكنش في داعي للتمثيل وانا وانتي عارفين اللي فيها!..
اغمضت عينها وطبعت شفتاها علي شفتيه.. شعر بجهلها فهي لا تعرف التقبيل!!!..
بل تدعي.. كل شئ جائز!.. فهو مازال يكتشفها!..
امتدت حينها يده عليها مما جعلها تشهق وقلبها يخفق..
ابتلعت ريقها وهي تهدأ من روعها..
فهي بحاجة للهدوء حتي يمر الامر بأقل الخسائر!..
ضحك روهان فجأة وهو يقول: ما توريني مواهبك!..
ايه رقاصة وكذابة وممثلة وحرامية و علاقات ***.. فين بقي!!!
رمشت بعينها عدة مرات وحاولت الاستسلام له..
كانت تتنفس بصعوبة وعضلات جسدها في تشنج مستمر وهي تخشي قوته وتخشي ان تسحق بين يديه
ولكن ماذا بيدها غير الصبر والاستسلام!!
كان قلبها في تزايد مثل رغبته بها!..
همس لها بخفوت جانب اذنها: اهدي.. او بطلي الحركات دي.. مستحيل اصدق اللي بتعمليه!..
أغمضت عينها بشدة حتي لا تري ملامحه.. وقد بدأت شفتيها بالارتعاش بشدة!..
مرت دقايق اخري حتي أصبح تنفسها السريع لهاثا
وهي تشعر بالدوار الشديد من شدة النبضات داخل صدرها!!..
أمسكت بكتفه دون شعور تحاول تحمل الام قلبها ..
شعر روهان باظافرها تغرز بيديه رفع رأسه عن عنقها فوجدها شاحبة بشدة.!..
كان يحاول التخلص من شعور الشفقة او تصديقها..
فما حدث في مكتبه من اغماء وشحوب ما هو الا تمثيل!!!
فقال : بطلي تشنج.. انا مش هأذيكي!..
حينها شعر بقوة نبضات قلبها ولهاثها المكتوم!..
نهض عنها فجأة ..
فوجدها كما هيا مغمضة عينها بقوة وتتنفس بصعوبة بالغة!..
شعر بالدهشة.. ما بها يا الهي انها كما هي وكأنه لم يبتعد!!..
هل لا تشعر به من الاساس وكل هدفها التشنج حتي يمل!!!
رفعت يدها بحركة لا ارادية وهيا تضعها علي صدرها
وفجأة وكأنها فاقت انه لم يعد فوقها!!
فتحت عينها بسرعة وهي تنظر باضطراب..
ونهضت فجأة ونظرت له وهي تلهث!..
ظل روهان ينظر لها بغرابة.. ياالهي هي تجذبه بهذه التصرفات الحمقاء برغم معرفته بأنها ليست الا مجرد تمثيل..
نهض من الفراش لكي يتخطي هذا التفكير وشعوره انه احمق حقا ..
يشعر بالغضب فهي لا تستسلم له ولا تعطيه ما يريد..
هو يشعر بتعلقه بها يزداد وبشدة !! ..
رفع يده وأمسك رأسه بعنف وهو يتحرك بالغرفة فهي لم تمضي عدة ساعات معه ليشعر بقلبه!!!
يشعر انها تسعي لجذب انتباهه بهذا التمثيل الرخيص..
والاحمق في الامر انها تقريبا قد نجحت فهي تثير فضوله ونبضه ورغبته بجنون!!
حينها نظر لها بعيون مليئة بالغضب والسخط
وقال: بصي يابت انتي ..انتي مش جاية تعملي عليا شريفة!..
انا زهقت من القرف اللي بتعمليه دا.. دا انتي معترفة قدامي انك سرقتي بعد عياطك وتمثيلك انك مسرقتيش
ولما اغمي عليكي كان كأنه حقيقي وانا صدقت .. اهلك قالوا تمثيل وفعلا فوقتي! ..
فخلاص ياختي عرفت انك ممثلة..
ثم هتف بها بحدة وصراخ : انا مش هفضل كويس وصابر كتير..
انا مش متجوز بنت ناس واول مرة تشوف راجل!..
دنا متجوز خبره من كله.. ولعلمك انا مش هرميكي الا لما اكتفي #عشان نبقي واضحين ..
عشان متفكريش ان تصرفاتك دي هتخليكي ازهق واقولك بالسلامة
لا دنا هوريكي الويل عشان اتجوزتك ما كل حاجة وليها تمن!!..
صمت قليلا قبل ان يتجه اليها ..
وتعامل معها بكل عنف لم تتخيله يوما!!
وبعد فترة ارتمي بجسده يلهث في حين انها قد فقدت الوعي من المجهود
وكم الضربات اللي نالتها منه عندما كانت تتشنج او تحاول منعه..
نظر لها فوجدها غائبة عن الوعي
حول بصره لسقف الغرفه وهو يشعر بالاشمئزاز من هذه الحياه وهذه العلاقة بأكملها!!
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
نهض بعد دقائق ودخل المرحاض ليغمر جسده بالمياه لتهدأ ثورته وتشنجات عضلاته!..

Читать полностью…

قصص وروايات منوعه 🎀

وقالت بتوتر بالغ: لالا خلاص انا موافقة!!...
بعد لحظات ..تم كل شئ! ..
وخرج كلا منهم شارد في عالمه.. هي تفكر انه لم يترك لها حلا اخر!..
تذكرت كلمات سمير الشامتة عندما ذهب روهان ليأتي بالمال ..
سمير بشماتة : مع السلامة يابنت امك..
وعلي فكرة. مسيرك ترجعيلي !!
اول مايكتشف انه خد مقلب فيكي وانك متنفعيش في الكيف!
وساعتها هيندم ويرميكي وهترجعيلي بدل الشارع واللي فيه!..
خصوصا انك متقدريش علي اللي فيه!.. وانتي فهماني!..
انهي كلماته بابتسامة صفراء شامتة بها !...
………………………………………..
بينما روهان كان شارد فيما حدث.. كيف يدفع بها المال ويقربها له.؟!.
كيف يتزوج ساقطة كتلك؟!!!
ولكن هذا الصواب فهو يريدها بكل ذرة لديه ولن يفعل المحرمات بسبب تلك الاشكال !...
تنهد وهو يريح نفسه.. لن يعرف أحد...
وعندما يملها سيطلقها ويبعدها عنه بالتأكيد عندما يحصل عليها ستخمد ناره وتفكيره بها!
ولكن الي ان يمل لن يغضب ربه بهذا الهراء فهو لن ينحدر بأخلاقه مهما كان!!
بعد فترة صف سيارته اسفل بناية فخمة وأخذها ودخلا المصعد..
بعد لحظات وصل.. فتح باب الشقة الراقي وادخلها..
وقال بسخرية: اتفضلي يا هانم!..
دلفت بقلق للشقة وهي تدعو لله ان تستطيع الصمود.. ولكن كيف!!
دلف روهان خلفها واغلق الباب وهو يقول: دي شقتي بريح فيها.. وساعات ببات هنا وساعات لا ..بكون في الفيلا..
بس بما اني عريس بيني وبينك يعني.. هبات هنا كام يوم!!..
ثم اشار الي الأبواب وهو يوضح لها عن الشقة وانهي حديثه بأمرها أن تأخد حماما وتتجهز!!..
خرج روهان من الشقة ليأتي باغراض كالطعام وغيره ..
دلفت ديالا للمرحاض ووقفت أمام المراه وبدأت بالبكاء ..
كيف ستصمد امامه هذا ليس بارادتها!...
حاولت اقناع نفسها وتهدئتها فهي ليست بحاجة لشئ غير الهدوء وسيمر الامر!..
سوف تعتبرها رقصة طويلة ليس اكثر!..
أخذت قرص من دوائها واخفت العبلة خلف المرايا في المرحاض وبدأت بتدفئة المياه..
بعد ما يقرب الساعة دلف روهان للشقة ومعه أكياس الطعام.. واكياس تضم ملابس لها
لا يعلم لما يشعر بهذا الشعور الغريب عندما يكون قريب منها او يفكر بها!
وضع الاكياس علي الطاولة ودلف للغرفة فوجدها جالسة ترتدي من ملابسه ولكنها تغرق بها!
ففرق الحجم بينهم كبير بشدة.
هو بطوله الفارع وجسده الرياضي بعضلاته وعرض منكبيه ..
وهي بقامتها القصيرة وقلة حجمها وضعفها!..
كانت كطفل يرتدي ملابس والده حقا..
اقترب منها وهو يتأملها ثم قال بسخرية: ايه الي انتي عملاه دا؟؟
اجابت بخفوت واحراج : ملقتش هدوم خالص الا دي !
قال بعبث ساخر: اعدي من غيرهم هيا فرقت يعني..
منتي بتبقي من غيرهم ببدل الرقص المقرفة اللي بترقصي بيهم...
بعدها تنهد بضيق عندما تذكرها وهي ترقص في هول الفيلا لديهم!
فقال بحدة : قومي حضري الاكل يلا انا جعان...
أومأت برأسها بهدوء ونهضت وهي ممسكة بخصر بنطال بجامته الكبير حتي لا يسقط
وعندما دخلت المطبخ قامت بربط البنطال ببعضه حول خصرها
واقفلت الياقة بمشبك بلستيكي وجدته وقامت بتشمير البنطال الي تحت ركبتها بقليل .. وبدأت بالعمل..
كان روهان قد أحضر طعام ني حتي تطبخه هي..
فهو لن يدللها ..يكفي انه يشعر باختناق من نفسه علي افعاله!..
بعد قليل كانوا قد انتهوا من الطعام فنهضت تجمع الاطباق
وعندما أدخلتهم الي الحوض واستدارت ارتضمت بصدره العاري!!..
خفق قلبها بشدة من المفاجأة والخوف.. وعندما أمسك خصرها وقربها منه حاولت الهدوء قدر المستطاع !!
لم تستطيع رفع رأسها له بل تخشبت كما هي!..
أخفض روهان رأسه وهو يتحسس كدمات وجهها وخصلات شعرها!..
ابتعلت ديالا ريقها وهي تحاول الهدوء والتنفس بانتظام .. ماذا ستفعل الان!!
جذبها روهان من كفها وأخذها للغرفه الكبيرة!..
كانت نبضات قلبها تتقافز داخل صدرها !! نظرت له فوجد ملامحه جامدة ولا تظهر اي تعبير..
فقال لها : بتبصيلي كده ليه؟!!
حركت رأسها باضطراب وقالت بهمس مرتجف : مفيش
اقترب منها حتي اصبح امامها .. وقال وهو يتلاعب بخصلاتها بين اصابعه: انتي عارفة انا اتجوزتك ليه؟
نفت برأسها بحركة ضعيفة وهي تنظر له بخوف ! ..
فقال: اممم.. طيب اكيد مش عشان النسب النضيف اللي يشرفني .. واكيد مش عشان بحبك!..
ثم تابع : بس عشان حاجتين تانين .. اولهم شكلك!..
انا عاوز شكلك دا يكون معايا.. فحافظي علي وشك!..
تاني حاجة ..عشان عاوزك وانا مش ناوي اعمل حاجة تغضب ربنا مهما كان السبب..
ودا معناه اني عاوزك تطلعيلي كل مواهبك.. انا دافع فيكي مليون!!
وورقة كتبتك علي اسمي متسواش مال الدنيا! .
.ثم ابتسم وقال بسخرية: شفتي انا صريح ازاي!!!
ابتلعت ريقها ببطئ وهيا تدعو ربها أن تصمد امامه ولا يكشف أمرها في شئ!..

Читать полностью…

قصص وروايات منوعه 🎀

ثم رفعت عيونها الدامعة له قالت ببكاء :والنبي ياباشا انا عاوزة اروح خلاص ..
مش عاوزة ارجع تاني هيقتلوني !
لم يجيبها بل نظر للحظة لها .. ثم قام برفع سماعة هاتفه وطلب مياه وعصير! ..
دخل الساعي بعد فترة وهو يعطي التحية ووضع الصينية من يده ..وخرج كما أمره روهان
ثم حول بصره لها وقال بهدوء : اشربي ..
أمسكت الكوب بيدها الاثنين وارتشفت منه تحت اهتزاز يديها ..
كانت تشعر بالعطش والجوع فهي لم تأكل شئ تقريبا اليوم !
وكأن روهان قد قرأ افكارها فقال: جعانة ؟!
نفت برأسها باحراج وقالت لا شكرا : بس والنبي ماترجعني جوا تاني ياباشا الله يخليك
طلب لها الطعام وقال بعد ان وضع السماعة :لو كلتي مش هرجعك ..
بدأت ديالا بالطعام ما ان وصل ووضعه الساعي أمامها ..
كان كلامه حجة بالنسبة لها قد رفعت عنها الحرج !
ولكنها لم تلاحظ انها بدأت بانهاء الطعام كاملا من شدة جوعها!
ظل ينظر لها بهدوء ويتأمل ملامحها ..تمني لو انها تظل كلوحة أمامه ليس الا !
فجأة نظرت له فأجفل من شروده وقال : خلصتي اكل ؟!
أومأت برأسها وقالت بخفوت وقلق : هو انا همشي صح ؟
رفع حاجبيه بعلامة رفض وقال : لما احب انك تمشي هتمشي ..ومش هرجعك الحجز تاني اهدي
تنفست الصعداء ونظرت ارضا وهي تقول : طيب حضرتك عاوز مني ايه ؟!
قال روهان : لما دخلت عليكي الاوضة خبيتي حاجة جمبك كنتي سارقة العقد صح ؟!
فقالت ببلاهة : اوضة ايه ؟!
ابتسم روهان بخبث وقال اوضتي : اي مش فاكرة لما دخلت ولقيتك فيها!! ..
هو اه من سبع سنين وممكن تبقي نستي من كتر زباينك وشغلك ال *
بس حاسس انك فاكرة بما انك متمسكة بالعقد للدرجاتي !
شردت قليلا وفجأة تذكرت وكأن الشكل أصبح مألوف لديها فجأة ..
نعم هو مألوف منذ رأته !!
قالت بدهشة هو حضرتك اللي كنت في الارضة ؟!
فقال بهدوء :ايوا انا.. كان ايه اللي معاكي العقد !
كانت سوف تنفي بأنها لم تسرقه ..ولكنها تذكرت انها كانت تخبئ علبة دواء القلب
خاصتها ولايجب ان يعرف احد ..
فقالت بخفوت : اه العقد !
شعر روهان بالصدمة للحظة كيف تستطيع التمثيل هكذا لقد كاد يصدق انها لم تأخذه بنفسها !!
فقال بسخرية وتهكم :انتي ممثلة شاطرة اوي يابت سيبك من الرقص والعلاقات ال **** ومثلي..
هتلمي الدهب والألماظ بدل ما بتسرقيه !
فقالت له : انتوا اغنية ياباشا ما تاخدني خدامة عندكوا.. وهربني من هنا ابوس ايدك!
نظر روهان لها لوهلة وضحك بشدة حتي جلجل صوته
وقال بحدة : انتي مجنونة يابت .. انا ادخل واحدة زيك بيتي ؟!
لا وكمان عارف انها * وحرامية !!!
قالت بلهفة : والله ما همد ايدي ولو سرقت مليم اقتلني
او احبسني ومتخرجنيش ..انا بسرق بسبب ابويا والله ياباشا
قال روهان بتهكم : اه دي الشماعة بقي اللي بتريحي عليها ضميرك مش كده ؟!
فقالت بتوسل : اياكان والله ما هعمل حاجة.. اعمل فيا اللي انت عاوزه لو عملت اي حاجة غلط ..
فقال روهان بسخرية :وابوكي ال**** بكرة ينطلي علي البيت بقي يطالب بيكي مش كده ؟!
فقالت بترجي طيب اشتريني يابيه ..وانا هشتغلك خدامة وهديهوملك تاني والله أوعدك
قهقه روهان وقال : انتي فعلا عبيطة بقي غسيل الاموال يحطوا فلوس متوسخة عشان ينضفوها ..
انا بقي احط فلوس نضيفة عشان المها من ورا شغلك يازبالة ..متوسخة ومتدنسة !!
ديالا : انا هشتغل في النضافة ياباشا والله مش في حاجة تانية وهكتبلك وصل أمانة كمان
روهان : ولله مش عارف أضحك ولا أعمل ايه ..
نضافة ايه دي يابت اللي هتجمعيلي منها فلوسي ؟! انتي فكراني عيل بريالة ؟!
وتابع بجدة : انتي ازاي اصلا تجيلك الجرائة تتكلمي كده..
انتي كأنك بتطلبي مني سلفة ..هو انتي هتصحبيني ولا ايه ؟!
نظرت ديالا بيأس ارضا وهي تعتذر بخفوت ..
فقال روهان وهو ينهض: هخليكي تقضي اليلة في الحجز ومتخافيش محدش هيجي جمبك ..
نظرت له بذعر وهي تتوسله أنها لاتريد الذهاب
فتابع بحدة: يا عسكري .. تعالي خدها ووديها حجز تلاتة ونبه عليهم محدش يقربلها فاهم ؟!
العسكري : حاضر يا باشا أوامرك
خرج روهان يدور بسيارته بضيق شديد في الشوارع وهو يفكر !
بينما أمضت ديالا ليلتها في الحبس ولم يمسها أحد مثلما وعدها
أراحت جسدها بخوف علي الفراش وهي تضم ركبتيها الي صدرها ..
كانت تشعر بالالام تغزو عظامها وجسدها
بعد لحظات راحت في سبات عميق دون شعور من شدة ارهاقها وارهاق قلبها المنهك !
****
*****
ياتري هيحصل ايه 😊
كل ده او اكتر هتعرفوا في الحلقة القادمة
#تابعونا

Читать полностью…
Subscribe to a channel